Keystone logo
Mapúa Institute of Technology

Mapúa Institute of Technology

Mapúa Institute of Technology

Johdanto

Mapúan teknillinen korkeakoulu Founded on January 25, 1925, Mapúa Institute of Technology on edelleen johtava teknillinen akateeminen instituutio ja suurin insinöörikoulu Filippiineillä. Se aikoo tulla maailmanlaajuiseksi huippuosaamisen keskukseksi koulutuksessa. Opiskelijoiden ammatillisen valmiuden varmistamiseksi se hyväksyi koulutukseen perustuvan lähestymistavan, joka on maan ensimmäinen korkeakoulu. Se myös pyrkii ja onnistui saamaan kymmenen insinööri- ja laskentiohjelmaansa, jotka on hyväksytty laajalti tunnustetulla akkreditointielimellä - Yhdysvaltain pohjoisamerikkalainen ABET. Mapúa on Filippiinien ja Kaakkois-Aasian ensimmäinen koulu, joka saa ABET-akkreditoinnin ohjelmistaan. Vahva järjestelmät ja prosessit, maailmanlaajuiset koulutusnäkymät, maailmanluokan opetussuunnitelmat, korkeasti koulutetut professorit ja huippuluokan tilat, Mapúa tarjoaa vertaansa vailla olevia mahdollisuuksia ja päättäväisen edun tutkinnon suorittaneille./>

1

Perinteinen huippuosaaminen Lähes yhdeksän vuosikymmenen huipputekniikkaa teknisessä opetuksessa MIT on kasvanut Filippiinien suurin teknikkokoulu, johon kuuluu vähintään 15 perustutkinnon ja 18 jatko-opinnäytetyötä. Sen enrollereiden osuus on vähintään 16% koko opiskelijaryhmästä BS in Chemical (ChE), Civil (CE), Computer (CpE), Sähkö (EE), Elektroniikka (ECE), Ympäristö ja terveys (EnSE) IE) ja koneenrakennustekniikan (ME) ohjelmat maan kymmenen suurimman insinöörialan koulusta, joka perustuu komission korkeakouluopetuksen (CHED) 2010 ilmoittautumistietoihin. MIT: n ohjelmatuotanto muilla aloilla on laajentunut erityisesti arkkitehtuuriin ja muotoiluun, tietotekniikkaan, yritystoimintaan ja johtamiseen, multimediatieteisiin ja tieteenaloihin, yhteiskuntatieteisiin ja terveystieteeseen. MIT: n pyrkimykset parantaa jatkuvasti koulutuksensa laatua ovat olleet merkittäviä. CHED on ilmoittanut korkeakouluopetuksen CE-, CpE-, CS- (tietojenkäsittelytieteet), EE-, ECE-, IE-, IT- ja ME-ohjelmien kehittämisen kansalliseksi kehittämiskeskukseksi korkeiden standardien osoittamiseksi. Myös instituutio on viime vuosina kiinnittänyt aiempaa enemmän huomiota teollisuuden kumppanuuteen. Tällä hetkellä se sitoo satoja paikallisia ja kansainvälisiä oppilaitoksia, järjestöjä ja yrityksiä tiedekunnan kehittämiseen, yhteistyöhenkilöihin ja opiskelijaharjoitteluun. Tällaiset ponnistelut mahdollistivat MIT: n johdonmukaisen tuottavan lisensointitutkimusten huipputekijöitä. Instituutin hallituksen sankareita on ennätysmäisesti saavuttanut lähes 300 vuodesta 2002. MIT pyrkii hienosäätämään opetustandardejaan useilla akkreditoinnilla. Yksi yliopiston ja korkeakoulujen akkreditointikomitean (PACUCOA) filippiiniläinen yhdistys vahvisti instituutin korkeat vaatimukset koulutusoperaatioille, myöntäen tason IV akkreditoinnin CE-ohjelmaansa ja kolmannen tason III-akkreditoinnin CpE-, EE-, ECE-, ENSE- ja IE-ohjelmille . Vuosina 2010-2011 MIT on osoittautunut parilliseksi muiden korkeakoulujen kanssa maailmanlaajuisesti, kun ABET, Inc. myönsi ensimmäisen akkreditointitiedoston koko Itä-Aasiassa kahdeksaan tekniseen ohjelmaansa (ChE, CE, CpE, EE, ECE , ENSE, IE ja ME) sekä kaksi tietojenkäsittelyohjelmaa (BS Tietojenkäsittelytiede ja BS-tietotekniikka) asettamalla se muihin maan oppilaitoksiin. Ympäristötekniikka Akateemisen huippuosaamisen lisäksi MIT pyrkii myös olemaan osa ilmastonmuutoksen maailmanlaajuista ratkaisua. MIT on jo pitkään ollut ympäristönsuojelu- ja ympäristöteknologian kannattaja aloittaessaan BS Environmental and Sanitary Engineering -ohjelman (EnSE) avaamisen vuonna 1958, minkä jälkeen hän aloitti vuonna 2001 Master of Science in Environmental Engineering -ohjelmansa ja Ph .D. Ympäristötekniikan ohjelmassa vuonna 2004. Ense-ohjelman opetussuunnitelmassa on tällä hetkellä 17 kolmesta yksiköstä, jotka liittyvät ympäristönsuojeluun ja ympäristönsuojeluun. Lisäksi instituutti on myös sisällyttänyt ympäristötekniikan ja ympäristötieteiden kursseja kaikkiin sen insinööri- ja ei-teknisiin ohjelmiin. MIT uskoo, että nämä kurssit ovat tarpeeksi esittelyä kaikille opiskelijoille ymmärtämään ympäristön todellista tilannetta. Uskotaan myös, että nämä kurssit riittävät kouluttamaan heitä voidakseen suunnitella, rakentaa ja toteuttaa kestäviä ratkaisuja ympäristöongelmiin. Opetuksensa täydentämiseksi MIT sisällytti vuosien 2010-2020 aloitteisiin hiilijalanjäljen vähentämisen. Institutionaalisen ponnistelun käynnistämiseksi hiilijalanjälkien vähentämisellä (CFR) instituutti perusti ydinryhmän, jonka johtama kemian insinööri (ChE) puheenjohtaja tohtori Alvin R. Caparanga. Jotkut ChE-opiskelijat saivat tilaisuuden suorittaa alustavan tutkimuksen, jonka avulla lasketaan instituutin hiilijalanjälki. Tulosten esittämisen jälkeen CFR-valiokunta koottiin toteuttamaan tarvittavat toimenpiteet, joita instituutti tarvitsee vähentääkseen hiilijalanjälkeä, joka aiheutuu pääasiassa sen energian, veden ja paperin kulutuksesta. CFR-komitea on yhdessä eri koulujen ja toimistojen kanssa koonnut parhaita käytänteitä resurssiensa säilyttämiseksi. MIT on siirtynyt korvaamaan kaikki lamput energiatehokkaammilla. Tämän jälkeen seuraa koulun vaihtaminen ilmastointilaitteista. CFR-ryhmä on parhaillaan asettamassa tavoitteita ja seurannan suuntaviivoja tämän pyrkimyksen täyteen täytäntöönpanoon vuonna 2012. Sen lisäksi, että MIT: llä on sisäisiä ponnistelujaan, sillä on myös laajennushankkeita, jotka on tarkoitettu ympäristönäkökohtien käsittelemiseen koulutuksen kautta. Sosiaalisen suuntautumisen ja osallisuuden edistämisohjelman (SOCIP) puitteissa instituutti on järjestänyt seminaareja kierrätyksestä, energiansäästöstä ja uusiutuvan energian käytöstä. tiedotus ajaa ilmaston lämpenemisestä ja pilaantumisesta yhteisössä; ja puu-istutus sekä puhdas-vihreä hankkeet yhteistyössä hallituksen ja kansalaisjärjestöjen kanssa.

Sijainnit

  • Manila

    Mapúa Institute of Technology Muralla St., Intramuros, 1002, Manila

    Kysymyksiä