Mapúa Institute of Technology

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Mapua Institute of Technology

Perustettiin 25. tammikuuta 1925 Mapua Institute of Technology on edelleen johtava teknologian oppilaitos ja suurin tekninen korkeakoulu Filippiineillä. Se visioi itse tullut maailmanlaajuinen osaamiskeskus koulutuksessa. Varmistamiseksi ammatillinen valmius sen opiskelijat, se hyväksyi oppimistuloksiin perustuvan koulutukseen, ensimmäinen oppilaitos maassa tehdä niin. Se jatkoi myös ja onnistui saamaan sen 10 suunnittelu-ja atk-ohjelmien akkreditoitu laajalti tunnustettu Akkreditoija - yhdysvaltalaisen ABET. Mapua on ensimmäinen koulu Filippiineillä ja Kaakkois-Aasiaan saadakseen ABET akkreditointi ohjelmiaan.

Vahvan järjestelmät ja prosessit, maailmantalouden näkymien koulutus, maailmanluokan opetussuunnitelmia, korkeasti koulutettuja professoreita ja state-of-the-art tilat, Mapua tarjoaa vertaansa vailla mahdollisuuksia ja päätti etuna sen tutkinnon.

Perinne huippuosaamista

Lähes yhdeksän vuosikymmenen huippuosaamista tekninen opetus, MIT on kasvanut Filippiinien suurin insinööritieteiden koulu, jossa on vähintään 15 perustutkintoa ja 18 jatko-suunnitteluohjelmat. Sen enrollees osuus on vähintään 16% koko opiskelijan väestön BS Chemical (ChE), Civil (CE), tietokone (CPE), Sähkö (EE), elektroniikka (ECE), Ympäristö ja terveys (Ense), Industrial ( IE), ja Mechanical Engineering (ME) ohjelmien top 10 engineering maan kouluista, jotka perustuvat komission Higher Educationin (ched) 2010 ilmoittautuminen tiedot. MIT: n ohjelma tarjonta muilla koulutusaloilla on myös kasvanut erityisesti Architecture and Design, Information Technology (IT), Business and Management, Multimedia Arts and Sciences, yhteiskuntatieteiden ja Health Science.

MIT: n pyrkimyksiä jatkuvasti parantaa opetuksen laadusta ovat olleet merkittäviä. Osoittamiseksi korkeat standardit luokkahuoneessa opetus, tutkimus ja laajennus palvelu, täkirjat julisti instituutin National Center of Development CE, CPE, CS (Computer Science), EE, ECE, IE, IT, ja ME ohjelmia. Teollisuus kumppanuus on annettu myös enemmän huomiota viime vuosina Institute. Tällä hetkellä se on keskeytyksistä satoja paikallisia ja kansainvälisiä oppilaitokset, järjestöt ja yritykset sen tiedekunnan kehittämiseen, yhteistyöhön tutkimuksia, ja opiskelijoiden harjoittelupaikkoja. Tällaiset pyrkimykset käytössä MIT tuottavat jatkuvasti topnotchers vuonna licensure tutkimukset. Muistiin, instituutin hallituksen sankarit ovat nousseet lähes 300 vuodesta 2002.

MIT siirtyy hienosäätää sen opetuksen laatua joukon tunnustusta. Yhden, Filippiinien Association of Korkeakoulut ja yliopistot komission akkreditointi (PACUCOA) vahvisti instituutin tiukkoja opetus toimintojen myöntämistä Level IV akkreditointia sen CE-ohjelma ja III-tason akkreditointia sen CPE, EE, ECE, Ense, ja IE-ohjelmat . Vuodesta 2010 vuoteen 2011 MIT on osoittautunut par muiden ensiluokkaista yliopistoissa ympäri maailmaa, kun ABET, Inc. myöntää sen ensimmäisen akkreditoinnin sinetti koko Itä-Aasiassa sen kahdeksan Engineering ohjelmat (ChE, CE, CPE, EE, ECE, Ense, IE, ja ME) ja kahden tietojenkäsittelyn ohjelmia (BS Tietojenkäsittelytieteen ja BS Information Technology), laitat sen eteenpäin loput oppilaitosten maassa.

Engineering ympäristölle

Ohella sen harjoittamisesta akateemista huippuosaamista, MIT pyrkii myös olla osa ratkaisua maailmanlaajuiseen ilmastonmuutokseen. MIT on pitkään ollut puolestapuhuja ympäristön säilyttämistä ja tekniikan ympäristön, alkaa avajaisia ​​BS ympäristö-ja terveys-Engineering (Ense)-ohjelma vuonna 1958, jonka jälkeen avajaisia ​​Master of Science in Environmental Engineering-ohjelma vuonna 2001 ja Ph . D. Environmental Engineering-ohjelman vuonna 2004. Ense opetussuunnitelma sisältää tällä hetkellä 17 kolmen yksikön kursseja, jotka liittyvät suojelua ja säilyttämistä ja tekniikan ympäristölle. Lisäksi instituutti on myös ympäristön suunnittelu-ja ympäristötieteiden laitos kursseja kaikissa sen suunnittelu-ja ei-suunnitteluohjelmat, vastaavasti. MIT uskoo, että nämä kurssit ovat tarpeeksi esittelyt kaikille opiskelijoille ymmärtää todellista tilannetta ympäristön. Uskotaan myös, että nämä kurssit ovat riittävät kouluttamaan ne voivat suunnitella, rakentaa ja toteuttaa kestäviä ratkaisuja ympäristöongelmiin.

Täydentämään opetusta, MIT sisällytti 2010-2020 aloitteita vähentämään hiilijalanjälkeään. Aloittaa institutionaalinen ponnistus hiilijalanjäljen vähentämiseen (CFR), Institute muodostivat ydinryhmän johdolla Aihe puheenjohtaja Chemical Engineering (ChE) Dr. Alvin R. Caparanga. Jotkut ChE opiskelijat tilattiin tekemään alustavan tutkimuksen laskea instituutin hiilijalanjäljestä. Kun tulosten esittely, CFR kokoontui keksiä tarvittavat toimenpiteet voidaan ottanut instituutin vähentää hiilijalanjälkeä, joka tuottaa pääasiassa sen energian, veden ja paperin. Yhdessä eri kouluja ja toimistoja, CFR valiokunta on kerännyt parhaita käytäntöjä säilyttämistä resurssejaan. MIT on siirtynyt korvata kaikki sen lamput energiatehokkaammilla niistä. Tämä välittömästi seuraa koulun korvaaminen sen ilmastointilaitteet. CFR-ryhmä on parhaillaan tavoitteiden asettamisen ja seurannan suuntaviivat tätä työtä, jonka tavoitteena on pantava kokonaisuudessaan täytäntöön vuonna 2012.

Lukuun ottamatta sisäisiä ponnisteluja, MIT on myös neuvontapalvelujen omistettu ympäristökysymysten ratkaisuun koulutuksen kautta. Sen yhteiskunnallista suuntautumista ja yhteisön nuoriso-ohjelman (SOCIP), instituutti on tehnyt seminaareja kierrätys, energiansäästö ja uusiutuvan energian käyttöä; tiedot ajaa noin Ilmaston lämpenemisen ja saastumisen yhteisössä, ja puiden istuttaminen ja puhdas-ja-vihreä hankkeita yhteistyössä hallituksen ja valtiosta riippumattomien järjestöjen kanssa.

Oppilaitoksessa tarjolla ohjelmia seuraavilla aloilla:
  • Englanti

Katso Maisteri » Katso Tradenomin tutkinnot » Katso BA-tutkinnot » Katso BSc-tutkinnot » Katso Kandidaatin tutkinnot »

Videot

World-class education in the heart of Manila

Start Realizing Your Big Dreams Here

Ota yhteyttä
Asiointiosoite
Mapúa Institute of Technology Muralla St.,
Intramuros

Manila, 1002 PH