IED – Istituto Europeo di Design Florence

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Florence sijaitsee yksi maailman tärkeimmistä taiteellisen ja kulttuurisen perinnön, mutta se on myös kaupunki, jolla on pitkä historia italialainen design.

Se sijaitsee keskeisellä alueella asuu merkittävä valmistus huippuosaamista, joka on antanut Florence kadehdittavan kansainvälistä mainetta eri aloilla muodin ja taiteen käsityön suunnitella ja teknologisia innovaatioita.

Tällaisissa verraton paikka niille, jotka haluavat harjoittaa nykytaiteen ja innovaatioita, IED keskittyy menetelmiin parantaa hyödyistä yhteenkietoutuvista paikallinen asiantuntemus kaikkien eri kulttuurien kohtaamista.

Hyveellinen suhde laadukkaita taiteellisen käsityötaitoa, ja teollisuus on perinteinen ominaisuus tuotannon laatua Firenzessä ja sen ympärillä.

IED Firenze edustaa tätä erityistä suhdetta, että kun sovelletaan koulutukseen, merkitsee sekoittamalla kaikki nämä osaamiseen sekä vanhojen contemporary- jotka ovat perustana uusien ammattien.

Oppilaitoksessa tarjolla ohjelmia seuraavilla aloilla:
  • Englanti
  • Italialainen

Katso maisteriohjelmia »

Ohjelmat

Tämä koulu tarjoaa myös:

Maisteri

Maisteri Brändin Suunnittelu Ja Hallinta: Ruoka, Viini Ja Matkailu

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 11 kuukautta February 2018 Italia Firenze

Barcelona ja Firenze ovat kaksi tärkeimmistä turistinähtävyyksistä Euroopassa; sekä houkuttelevat matkailijat ansiosta erottuva yhdistelmä taiteen ja kulttuurin sekä poikkeuksellisen elämänlaatua ja vieraanvaraisuutta. Kehittämään ja vahvistamaan brändin näillä aloilla edellyttää pehmeitä taitoja ja koko kulttuurinen ja kaupallinen näkemys ympäristön, jossa se toimii. Alueellisuuden ei ole enää rajoitus, mutta tärkeä arvo, jotta ne voidaan hyväksyä maailmanlaajuisesti; Katalonia ja Toscana ovat kaksi aluetta, jotka ovat rakentaneet arvo tuotemerkin tästä periaatteesta, ja että ansiosta tämä lähestymistapa on luonut menestystä, näkyvyyttä ja arvoa. [+]

Tämä ohjelma "opetetaan ENGLANTI kiertävä vuotuinen Master: Barcelona ja Firenze Kurssi kouluttaa ammattilaisia ​​pystyy vastaamaan kasvavaan kysyntään tulevat alojen ruoka / juoma, catering ja vieraanvaraisuus matkailua, joille uusi johto ja suunnittelu lähestymistapa on kilpailuetu valtavan tärkeää . Rakenne perustuu tietenkin vuorottelu suunnittelun liittyvä koulutus parantamiseksi brändin ja johdon sen asianmukaista käsittelyä, valmistelevat tulevia kaikkien alojen ammattilaisille liittyvät vieraanvaraisuudesta ja ruokaa ja viiniä. Master kannustaa kehittämään operatiivista osaamista aktii lähestymistapaa, joka perustuu koulutusmallin "tekemällä oppiminen", jotka kietoutuvat luentoja ja parantaa käytännön suunnittelu Thinking. Osallistujat kehittää taitoja identiteetin rakentamisessa ja palvelujen Brands joiden toimialoilla liittyvät matkailuun, ruokaa ja viiniä. Master pidetään toimistoissa Florence (muotojen I, II ja III) ja Barcelona (moduulit (IV, V ja VI). Molemmat kaupungit on yhdistetty pitkä kokemus matkailu-, vieraanvaraisuus ja catering, ja merkittävä asema Toscanan ja Katalonian teollisuudessa ja kansainvälisessä yritysmessuilla asettaa kahden alueen luettelossa strategisista alueet niille, jotka haluavat kehittää uransa näillä aloilla. [-]

Master In Muodin

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 11 kuukautta February 2018 Italia Firenze

Master Fashion Business on suunniteltu ammattilaisille ja vastavalmistuneille, jotka haluavat hankkia ammattitaitoa sovellettavat uudet teknologiat viestinnän muotialan. Florence, sen tapahtumia Pitti Uomo, Pitti Filati, Pitti Bimbo ja vintage on maailmanlaajuisesti tunnettu keskus italialaisen muodin teollisuuden ja täydellinen muoti tuotantoprosessin ajan, raaka-aineesta kohde muoti esillä, joka integroi kehittyneet tekniikat, perinteinen tekniikoita ja käsitöitä hyväksi tuotteiden ja innovatiivisia viestintäpalveluja. IED Firenze on itse koti asiantuntijoita kaikista dynamiikkaa muotialan, muoti Business Manager, pystyy käsittelemään muodin liikkeenjohdon, muotitapahtumia, suhdetoiminta, mainonta, julkaisu, uusi (lehdistö, web, TV). [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI Pääsyvaatimukset: Master Fashion Business tervetullut valmistuneet, jotka ovat saaneet tutkintotodistuksen yksityisissä kouluissa akateemisen tason aloilla Muoti, viestintä ja markkinointi, ja nuoria ammattilaisia, joilla on kokemusta alalla. Menetelmät ja rakenne: Master Fashion Business sen pääasiallisena tavoitteena on kehittää taitoja ja ammattitaidon (luova ja kommunikatiivinen) osallistujien kriittisessä, analyyttinen ja epäsuora lähestymistapa muodin järjestelmä ja kokeellinen opetusmenetelmä, joka yhdistää teorian ja käytännön. Kurssi sisältää tutkimus ja analysointi kulttuuriset, historialliset ja sosioekonomiset tekijät, jotka määrittelevät maailman nykyajan muoti. Ohjelma rakentuu tarjota mahdollisuuksia opiskelijoille työskennellä Italian vaatemerkki todellisiin tapauksissa ja tutkia sekä suunnittelijat ja ammattilaisten nykyajan muodin järjestelmä, tietoa koko prosessin viestinnän alalla. Erityistä huomiota kiinnitetään integroituja strategioita, yhä käytetä uuden median ja sosiaalisen median. Kurssilla keskitytään käyttöön digitaalisen median ja virusten viestintätekniikoita. Opiskelijat tutkia kriittisesti aiheita suunnittelun ja hallinnan, ja miten työskennellä tiimissä. Teema muoti tutkitaan kaikissa muodoissaan: historia, viestintä, markkinointi, semiotiikka, visuaalisen viestinnän. Erityistä huomiota kiinnitetään muotitapahtumia (näyttelyitä, muotinäytöksiä, tapahtumia näyttelytilojen ..) ja niiden viestinnän lehdistötoimisto keskittyen roolit kaikkien ammattilaisten mukana (PR, stylistit ja valokuvaajat) sekä niiden keskinäinen vuorovaikutus. Käsitteet tutkitaan ja toteutetaan käytännössä läpi luokkiin perustuvat konkreettisiin hankkeisiin ja yhteistyötä yritysten kanssa. Hankkimia taitoja osallistujat kuuluvat tapahtumien järjestäminen ja niiden tehokkaan viestinnän kautta strateginen lähestymistapa ja kriittinen ja yksityiskohtainen analyysi, jota voidaan soveltaa mihin tahansa projektiin. Italian järjestelmän suunnittelun analysoidaan eri näkökulmista: alkaen visuaalisen markkinoinnin, tuotantoprosesseihin, mistä liiketoimintasuunnitelman ammatillisen muodossa tuote tai tapahtuma asiakkaalle. Ohjelma käyntien suuria paikallisia yrityksiä ja tapaamisia johtajien muotialan yhdessä ennustetun teoreettiset ja käytännön luokat, auttaa saamaan kosketuksiin markkinoiden todellista. Lopullinen Project tarjoaa mahdollisuuden... [-]

Masters In Design - Innovation And Product Superior Ammattitaito

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta March 2018 Italia Firenze

Master in Design - Innovation ja Tuote High Arts tavoitteena on kehittää jatkossa suunnittelija ymmärrystä veneen tuotetta fuusio kokemuksia tulevan perinne (taidot) ja innovaatioprosessista huippuosaamisen "suunniteltu ja rakennettu Italiassa. " Se keskittyy tietämyksen ja ymmärtämisen taitoja (tuntemus ja ymmärtäminen) tuotetta, sen aineellisen ja aineettoman arvoja ja sovellettu tuotannon arvo huippuosaamisen (soveltamalla tietoa ja ymmärrystä). Taustalla tieto toimii välttämättömänä alustan kehittämiseen Designer erikoistunut korkean Craft liittyviä taitoja strategista suunnittelua, suunnitella uudelleen tai de novo tuotteiden suunnittelu, jotka ilmentävät uusia luovia energioiden valmistus piirit huippuosaamisen. [+]

Tämä ohjelma "opetetaan Italian Kenen tulisi osallistua: Il Master in Design - Innovation ja Tuote High Käsityöt Se on avoin hakijoille, joilla on otsikko Level, kolmivuotisessa aloilla Architecture, Engineering, muoti ja suunnittelu. Tullessa arvostetaan erityisesti asenne laboratorio suunnittelu, tieto / uteliaisuutta kuin materiaalit ja raaka-aineet. Se vaatii tietoa toimituksen kurssin kielen vastaava taso B2 (CEFR). Il Master in Design - Innovation ja Tuote High Käsityöt tarjoaa kurssin luokkahuoneessa, jossa he kehittävät edestä luentoja ja hanketoiminnan, seurataan ja tuetaan opettajien. Sisällä kursseja he ovat isännöi toimijoiden high-end valmistus tarjota kuulijan käsittelyyn tuotantoprosessien nykyaikaista suunnittelua tuotteen, sitten liittyvät suuntauksia viestinnän ja kansainvälisillä markkinoilla. Tutkimus ja muotoilun luokkahuoneessa kehitetään ulkoisen asiakkaan alushousut. Vuonna kehittämistä hankkeen toimintaa tarjotaan opiskelijoille mahdollisuuden olla vuorovaikutuksessa suoraan kumppaniyritysten, yritykselle tai suoraan vierailevat näyttelytilat yritykset tuotantoketjun lisäksi myös museoissa ja historiallinen työpajoissa. Opetus järjestetään neljäsosaa omistettu tiettyyn aiheeseen alueille käsiteollisuusalojen kautta perusteellisen kriittisen tutkimuksen järjestelmän (historia ja kulttuuri alue), tuntemus prosessien ja suunnittelumenetelmiä (suunnittelu menetelmät) ja tietoa tuotteesta ja viestinnän prosessit ketjun (Communication Labs). Il Master in Design - Innovation ja Tuote High Käsityöt opiskelijat kehittävät itse pääteltävä valinnassa ja määrittelyssä keskeisen sisällön tuotteiden arvoa, viestintätaidot, kyky kehittää sisältöä omaa suunnittelua strategiaa. Opiskelija oppii kehittämään strategioita suunnitella uudelleen tuote, jonka tarkoituksena on uudelleen asemointi ja edistäminen artefakti käsityötaitoa on nykyajan markkinoilla, ja teknologiset innovaatiot valmistusprosesseissa kautta kehittynyt valmistusprosessit (esim. nopea prototyyppien tai vuorovaikutus teknologiat). Viimeinen osa kurssin on omistettu kehittämiseen lopullinen hankkeen tai opinnäytetyön yhteistyössä alan yritysten, jonka aikana jokainen opiskelija kehittää ominainen kolmea teemaa käsitellään edellisten neljännesten. [-]

Master Taiteen Hallinta

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 11 kuukautta February 2018 Italia Firenze

Master Arts Management on 11 kuukauden täyden upottamalla monitieteinen kurssi, joka on todella ainutlaatuinen, koska sen liikkuvan kaavaa. Opintosuunnitelma on jaettu kahteen hienoimmista paikoista Firenzen ja Rooman, lisäämällä Venetsian, jossa yhden viikon työpajan, harjoittaa opiskelijat Grand Tour nykytaiteen ja koulutusta, jossa keskitytään tulevaisuuden työpaikkoja. Arts Manager toimii erittäin monitieteinen menetelmä ja on tarkoitus olla keskeinen hahmo toimintaan julkisten ja yksityisten laitosten, jossa monilla alueilla ammattikäytössä. Tämän Master, IED muodostavat keskeinen luku elämän kulttuurilaitosten, mukana taiteen projektinhallinnan, joka pystyy tunnistamaan innovatiivisen sisällön, jäsentäminen kattavan tapahtuman aikataulu, suunnittelu ja kehittäminen varainkeruutapahtumia ja resurssienhallinta. Kumppanuus tärkeimpien kulttuurilaitosten, kuten Fondazione Palazzo Strozzi, MIBAC, Federculture ja Peggy Guggenheim Collection, varmistaa, että opiskelijat ovat tunnetuimpia opettajat ja ainutlaatuinen kokemus. [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI Tämä tutkimus tie avataan tutkinnon humanististen ja taiteen aloille tulevat eri puolilta maailmaa, jotka haluavat kehittää taiteellista osaamista tutkimus-kiertueen, joka koskettaa pääasiassa Italian taiteellisen kaupungeissa. Osallistujat täydentää opiskeluajastaan ​​opiskeluun aiheita ja laitokset liittyvät hallintaan taiteen ja kulttuurin maailmaan. Master Arts Management on jaettu kahteen operatiivista moduulia, jolle on ominaista selvä opintojen suhteen kaupunki, jossa se tapahtuu, jokainen mukana tutkimusta ja opinnäytetyön. Osa aiheista Kurssin sivuavat moduulit, kun taas toiset ovat erityisiä ja ainutlaatuisia kussakin paikassa. Master järjestetään yhteistyössä Fondazione Palazzo Strozzi Firenzessä, MIBAC (Italian valtiovarainministeriön kulttuuriperinnön ja Activities) Roomassa ja Peggy Guggenheim Collection Venetsiassa. Lopussa Opiskelija on valmis työskentelemään taiteen ja kulttuurin yritysten ja laitosten (esim museot, säätiöt, gallerioita, festivaalit, huutokauppakamarit), on niin sanottu kulttuurin alojen (kansallisten ja kansainvälisten kulttuurilaitosten, voitto ja aatteellisen), liittyvillä aloilla nykytaiteen ja suurten yritysten investoivat kulttuurin markkinoilla (pankit, vakuutusyhtiöt, pankit, tapahtuma rahastoyhtiöitä, messuyhtiöiden, taidetta säätiöiden, näyttely tuotantoyhtiöt, tai yrityksiä, jotka toimivat viestinnän maailmassa) . FLORENCE - suunnittelu näyttelyitä ja tapahtumia Florence moduuli keskittyy kehittämään erityisiä taitoja hallita organisaation eri vaiheissa kulttuuritapahtuma: suunnittelusta tunnistamiseen kumppaneiden ja sponsoreita, jotta viestinnän hallintaa ja sisällön luomiseen. Ryhmänä, tuella opettajien ja kurssin koordinaattori, opiskelijat suunnittelevat ja luoda yhden tai useamman kulttuuritapahtumia todellisia asiakkaita. ROOMA - Art Direction: keskittyminen festivaaleilla Tavoitteena Tämän moduulin on kehittää uusi lähestymistapa taiteelliseen hallintaan. Mestarin lukukausi Rooman yhdistää valtava kulttuurin kaupunki pelaa kansainvälisellä tasolla eloisuus taustoja joka luonnehtii sen kaupunkikulttuuria. Tuella uusien teknologioiden, opiskelijat tutkii mahdollisia kulttuurieroja lähentymistä että kiinnostuksen herättämiseksi ja osallistumisen. VENICE - 1. viikko Workshop Yhteistyössä Peggy Guggenheim Collection,... [-]

Mestari Graafinen Suunnittelu

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta February 2018 Italia Firenze

Master in Graphic Design tarjoaa polku kehitetään jatkuvasti suhteessa eri aloilla yhdistämällä tietoa työkaluja ja tekniikoita, hanke kulttuuria ja metodologia herkkyyttä kohti Visuaalinen viestintä ja sen esityksiä. Erityistä huomiota kiinnitetään New Media näkökohtia ja uusia rajoja verkkoviestinnän, jotta voidaan luoda ammattimaisia ​​luvut kykenee toimimaan alueella kehittyvä skenaario. Graafinen suunnittelija luku, tänään on erityisen dynaaminen; joka ei vain asiantuntija Visual Languages, vaan myös viestintäjohtaja perustuvat strategiat merkki, joka ilmentyy fyysiset sekä todelliset sijainnit ja virtuaalisia ympäristöjä. Graphic Designer toimii mainos ja viestintätekniikan yritykset, Web virastoja kustantamot tai freelancerina omassa laitokseen; hän pystyy olemaan vuorovaikutuksessa useiden asiakkaiden eri alojen ansiosta kehittynyt monipuolisuutta. Tämä ammattimainen hahmo, itse asiassa, on tarvittavat välineet pitää ajan tasalla ja ennakoida ajat tarjoaa innovatiivisia ratkaisuja asiakkailleen. [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI Master Graafisen suunnittelun tavoitteena on täyttää aukon, joka on usein välille luodaan saatavilla opintopolkuja ja yhä vaativampi ammatti, etenkin hankittujen kokemusten ja osaamisen. KOHDE Mestari on räätälöity tutkinnon tai ammattilaisten aloilla Graphics, arkkitehtuurin, suunnittelu, Fine Arts ja mainonta. Osallistujille riittävä (kaksi vuotta) kokemus aloilla hallinto, viestintä, markkinointi, suhdetoiminta tai visuaalisen viestinnän (graafinen, tuote, sisustus, mainonta, valokuvaus, web tai sosiaaliset) ovat myös tervetulleita. Menetelmä ja rakenne Master on täydellinen ja artikuloitu ohjelma ansiosta tasapainoinen didaktisia rakenne, organisoitu kolmeen pääalueeseen: Cultural, työkalut ja tekniikat ja Project. Kulttuurikeskus alueen tärkeimpiä tavoitteita ovat hankinnan käsitteet ja tehokasta viestintää useita projekteja. Tämä alue sisältää luentoja, luokat, työpajoja ja yksittäisiä tutkimuksia. Toinen alue työkalut ja tekniikat pyritään soveltaminen graafisen suunnittelun erilaisissa yhteyksissä erityistä huomiota kehittyvillä alueilla (video, sosiaalinen viestintä, mobiili UI / UX, käyttöliittymän suunnittelu ja digitaalinen julkaisu). Hankealue on lähinnä käytännöllinen ja strateginen ja pyrkii täydellinen hallinta viestinnän projektin kaikissa sen vaiheissa yhteistyössä yritysten tai muiden ulkoisten kumppanien kanssa. Oppitunnit ja luokat ovat kaikki rakenteeltaan työ- alushousut ja työpajoja. Osallistujat työskentelevät pohjalta todellisten alushousut, jotka kiinnitetään alusta yhteydessä, että rekonstruoi dynamiikka työtä yritysten ja studio useissa yhteyksissä kuten viestintä studiot, yritykset tai visuaalinen osastoja toimielimissä. Professorit valitaan asiantuntijoiden ja ammattilaisten alansa opetusta. [-]

Videot

IED Florence campus

Unraveling fashion, a knitting experience_Workshop_day 1

Three Year Diploma_Fashion Communication and Digital Media

Ota yhteyttä

Istituto Europeo di Design

Osoite, 1. rivi Via M. Bufalini 6/r
50122 Firenze, Italia
Verkkosivu http://www.ied.it/firenze/home
Puhelin +39 055 29821