IED – Istituto Europeo di Design Milan

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Cradle of Design and Industry.

Keskellä pääkaupunkiseudun verrattavissa Lontooseen ja New Yorkiin, Milan on synonyymi maailman taiteen, teollisuuden, rahoitus, suunnittelu ja muoti. Tässä kaupungissa he ovat työskennelleet taiteilijoita kuten Leonardo ja Bramante ja neljä vuosisataa myöhemmin, Marinetti ja Boccionin, perustajat Futurist liikkeen.

Viime aikoina, arkkitehdit ja suunnittelijat sekä veljekset Castiglioni, Magistretti, Zanuso ja suunnittelijat kuten Armani ja Versace, muutamia, ovat tehneet Milanon maailman keskus muodin ja muotoilun.

Taide ja tiede, teollisuus ja rahoitus ovat kulttuurien takana pragmatismin ja luovan hengen / liiketoiminnan tässä kaupungissa.

Ole sattumaa, että koulumme perustettiin Milanossa inspiroiva hänen opetus pystyä tekemään, ajatella ja innovoida alueen ominaispiirteiden ja historiaan Milanon. Designing teollisuuden ja teollisuuden sekä teollisuutta ja palveluja, on kutsumusta IED Milanoon, jossa opetusta ja käytännön suunnittelun kaikissa sen muodoissa.

Oppilaitoksessa tarjolla ohjelmia seuraavilla aloilla:
  • Englanti
  • Espanjalainen
  • Italialainen

Katso maisteriohjelmia »

Ohjelmat

Tämä koulu tarjoaa myös:

Maisteri

Maisteri Luovan Suuntaan - Rajat Viestintään Masters

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2017 Italia Milano

Master in Creative Suunta on koulutuksen alalla, vastaus näihin poikkeuksellisia muutoksia. Se on mahdollisuus muokata tulevaisuuden mainontaa, laboratorio, jossa elää renessanssin luovuuden. [+]

Luova johtaja tänään on osattava ajaa strategista ja luovaa prosessia 360 °, tietää, että uusimmat tekniset työkalut, digitaalinen ja sosiaalinen verkostoituminen muovaavat uusia ideoita ja mahdollisuuksia brändin ja kuluttajien välistä vuoropuhelua. Il Master Luovan johtamisen on, koulutukseen, vastaus näihin poikkeuksellisia muutoksia. Se on mahdollisuus muokata tulevaisuuden mainontaa, laboratorio, jossa elää renessanssin luovuuden. Strukturoidut koulutukseen alueilla, jotka sisältävät pääaineet, erityiset-hanketoiminta ja intergrative liittyvä toiminta, Master täydennetään opetus kiertueella Lontoossa suurissa mainonta ja viestintä virastojen tavata ja keskustella kunkin taiteelliset johtajat, suunnittelija, tilin johtaja ja johtaja Film City. ammatillisia mahdollisuuksia - Lopussa Master opiskelijan tulee maailmaan viestinnän copywriter, taiteellinen johtaja, luova ja digitaaliset Creative asiantuntija, ja on mahdollista saada roolin luova johtaja. Työllistettävyyttä alueet ovat mainostoimistot, luova putiikkeja, digitaalinen ja sosiaalinen virasto, integroidun viestinnän virastojen ja sisällön, sosiaalisen median alusta, julkaisutoiminta ja yritysten luovaa osastojen ja vapaata ammattia ja startup. Tavoite - Master on oikea erikoistuminen valmistuneiden luovia aloja - kuten grafiikka, muotoilu, arkkitehtuuri ja vastaavat - ja valmistuneiden humanististen - kirjaimia, antropologia, sosiologia, filosofia, viestintätieteiden. Menetelmät ja rakenne - Koulutusohjelma tarjoaa kattavan prosessien ymmärtämistä ja luoda globaalisti sopiviin kampanjoihin menetelmiä keskittyen kaikissa vaiheissa, suunnittelu ja kehittäminen mainonnan. Toimintaa suunnitellaan ja otetaan suoraan joistakin kuuluisa italialainen ja ulkomaisten luovia johtajia, joiden kautta osallistujat voivat oppia ja analysoida sairauskertomuksen menestynein ja syventää kehitystä digitaalisen ympäristön, sosiaalisten ja uuden teknologian tuo tiedonannossa maailmassa. Mutta ei vain. Opiskelija säestää kehittämiseen uudenlaisen ajattelun ja monikulttuurista ja oppia, kuinka tärkeää on aivoriihiä, ryhmätyö ja valotuksen tekniikoita, ja esittäminen idea. Vuoden aikana, lisäksi erikoistunut opetustoimintaa yhteismarkkinoilla Tietenkin on... [-]

Master Fashion Design

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Master Fashion Design muodostaa luovia harjoittajat, pystyy yhdistämään teoreettista tietoa, oivalluksia ja innovointikykyä kokeilujen suunnitella tyylikäs kokoelmiin. Uuden sukupolven muotisuunnittelijat on kyettävä tunnistamaan ja analysoimaan nykytrendeihin jälleenkäsitellä ne muodossa alkuperäisen tarinan, yrittää tasapainottaa yksilöllistä luovuutta käsitteen kanssa nopeasti muodin maailmasta ja markkinoilta. Yhtä tärkeää on tietää, miten yhdistää nämä elementit vankka tietoa suunnittelun ja visuaalisen kulttuurin muotimaailmassa. [+]

Master Fashion Design muodostaa luovia harjoittajat, pystyy yhdistämään teoreettista tietoa, oivalluksia ja innovointikykyä kokeilujen suunnitella tyylikäs kokoelmiin. Uuden sukupolven muotisuunnittelijat on kyettävä tunnistamaan ja analysoimaan nykytrendeihin jälleenkäsitellä ne muodossa alkuperäisen tarinan, yrittää tasapainottaa yksilöllistä luovuutta käsitteen kanssa nopeasti muodin maailmasta ja markkinoilta. Yhtä tärkeää on tietää, miten yhdistää nämä elementit vankka tietoa suunnittelun ja visuaalisen kulttuurin muotimaailmassa. Uramahdollisuudet - Päällikön aikana hankitun koulutuksen ansiosta osallistujat voivat työskennellä muotisuunnittelijana luovuusprosessin asiantuntijoina ja muotitalojen vaatteiden kokoelmien luomiseksi Italiassa ja ulkomailla. He voivat myös toimia tuotepäällikkönä, Fashion Merchandiser, Creative Advisors. Tavoite - Muotisuunnittelun päällikkö toivottaa tervetulleeksi muotisuunnittelun kunniatohtorin opiskelijat ja alan toimijat, jotka tuntevat tarvetta parantaa ja / tai päivittää nykyaikaisia ​​tutkimus- ja suunnittelumenetelmiä. Kurssille pääsyn on tärkeää tietää muodin ja tekniikan tekniikat, mallinnus ja räätälöinti, tekninen piirustus, Photoshop ja Illustrator. Menetelmät ja rakenne - Modulaarisen koulutuksen kautta päällikkö käsittelee aiheita suunniteltaessa soveltamaan ja toteuttamaan opiskelijoiden perustaitoja. Kurssi keskittyy teknologian opetuksiin työpajoja rinnalla kulttuurisia oivalluksia, jotka korostavat historiallista ja sosiologisia näkökohtia tarpeen kehittää muoti hanke. Koko opintojakson aikana opiskelijat kehittävät myös johtamiskykyä: valmiuksia ryhmätyöhön, viestintätaitoihin ja yhteistyöhön eri alojen ja kankaiden ja vaatteiden valmistajien kanssa. Kurssilla käsitellään eri asioita: käsitys ja näkemys, tutkimus, mallisuunnittelupiirustusten, värit, materiaalit, arviointi taloudellisen toteutettavuuden, prototyyppien esittelyä ja tarina kokoelma. Opiskelija tutkii kulttuuri nykyajan muoti tutkimalla ideoita ja työtä kuvakkeet ovat vaikuttaneet enemmän lähihistoriasta puku ja ne suunnittelijat, jotka sanelevat suuntaukset maku, tyyli ja markkinat lähitulevaisuudessa. Opiskelija tutkii kansainvälisen muotimaailman sosiaalisia ilmiöitä ja prosesseja yrittäen selvittää, miten tulevat skenaariot muuttuvat ihmisten ja tuotteen välisessä suhteessa. Mestari päättyy loppuprojektiin, jolla... [-]

Master In Animaatiosuunnittelu

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2017 Italia Milano

Internetin ja digitaalisen median leviäminen johti siihen, että animaatiossa, mainonnassa, tv-sarjoissa ja erikoisuuksissa, elokuvissa, mutta myös lyhytelokuvissa ja dokumentaatiossa tuotetun sisällön kansainvälisen tuotannon ja jakelun lisääntyminen. [+]

Internetin ja digitaalisen median leviäminen johti siihen, että animaatiossa, mainonnassa, tv-sarjoissa ja erikoisuuksissa, elokuvissa, mutta myös lyhytelokuvissa ja dokumentaatiossa tuotetun sisällön kansainvälisen tuotannon ja jakelun lisääntyminen. Merkittävänä on myös kasvava kysyntä pelien, animaation tuotosten ristillä ja transmedia-alalla, erikoisvaikutuksia elokuville ja televisiotuotantoille. Master in Animation Design Tarjoaa mahdollisuuden sopia johonkin näistä ammatillisista sektoreista: riippumattomissa tuotantoyhtiöissä, tutkimus- ja design-konsultteissa, palvelutoimistoissa, lähetystoiminnan sisäisissä rakenteissa ja kustantamoiden erikoisosastoissa. Uramahdollisuudet - Animaatio-suunnittelija sopii animaation tuotantoon, ristiin ja lähetykseen. Päällikkö takaa erittäin kelvollisen asiantuntemuksen profiileista, kuten käsiteollisuus, luontosuunnittelija, ympäristönsuunnittelija, tarina-taiteilija; Character Animator 2D; Character Animator 3D; Tuotantoavustaja; Compositor. Tavoite - Master in Animation Design suhtautuu myönteisesti opiskelijoihin, joilla on Honour-tutkintotodistus tai I-tason tutkintotodistus tai vastaava kuva, CG-animaatio ja akateemiset tieteenalat tai erikoistumiskoulutuksen sarjakuva- ja animaatiosuunnittelu. Se toivottaa myös tervetulleiksi ammattilaisia, joilla on vähintään kahden vuoden kokemus, kiinnostuneita suuremman erikoistumisen saamiseksi. Menetelmät ja rakenne - Animaatiosuunnittelun päällikkö pyrkii vahvistamaan ja päivittämään animaation konseptisuunnittelun taitoja keskittymällä nykyiseen tuotantoon luonteenomaisista aiheista, sisällöistä ja tyylisuunnista. Siinä tunnistetaan joitain tuotantotyön kehityksen kehitykseen liittyviä seikkoja, joita esitellään laajemmissa tutkimuksissa, joissa tuodaan esiin uusia taiteellisia ratkaisuja ja tekniikoita sarjan ja elokuvien tuottamiseen: 2D / 3D-integraatio, leikkaus, kehys kehys Paperiton animaatio, jälkituotanto, VFX. Opetus menetelmät on jaettu kolmeen pääalueeseen: suunnittelu, tekninen ja välineellinen ja tuotannon markkinoille. Kurssi kattaa aiheet, kuten: Konseptisuunnittelu animaatiolle, lyhytelokuvien pohjalle; Ympäristösuunnittelu, joka tutkii erilaisten animaatiotekniikoiden sovellusta; Character Design, Esit visualisointitekniikat, videoboardista, asettaaksesi Settings Set 3D; Ohjaaja, Soundtrack. Opettajat, jotka jatkuvasti ja henkilökohtaisesti seuraavat opettajia, tekevät: Projektiasiakirjoista, yksilöistä tai tiimistä, jotka esitellään maailman tärkeimmissä festivaaleissa Tulee olemaan viestintäprojekti simulointihankinnassa sosiaalisissa kysymyksissä... [-]

Master In Event Management

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2017 Italia Milano

Yhä useammat yritykset - ei väliä, jos ne ovat yritykset tai kuluttajat, julkinen tai yksityinen - tällä hetkellä sijoittaa tapahtumia ihastunut uskomattoman strateginen monipuolinen työkalu. [+]

Yhä useammat yritykset - ei väliä, jos ne ovat yritykset tai kuluttajat, julkinen tai yksityinen - tällä hetkellä sijoittaa tapahtumia ihastunut uskomattoman strateginen monipuolinen työkalu. Täydellinen media pystyy tuottamaan ainutlaatuisuus, suora vuorovaikutus kohde, tunteet, spectacularization, mutta myös varmistaa nopeiden tulosten yrityksille ja välitöntä arviointia omien investointiensa. Tämä on uusi viestinnän raja vahvistaneet sen erikoistuneet ammatilliset saavutukset, jotka pystyvät hoitamaan laatikko, joka on yhtä paljon monimutkainen kuin taikaiskusta. Avoimet työpaikat - Tapahtumien hallinnan päällikkö pyrkii kouluttamaan uuden "täyden jalostuksen" ammattilaisen sukupolven, joka kykenee hallitsemaan "tapahtumakoneen" alusta loppuun, sen suunnittelusta sen toteutumiseen; Tapahtumahallitsija, jolla on yrityksessä tai toimistossa tiedotusvälineiden ja kilpailun kokonaisvaltainen valvonta sekä taito integroida ja synkronoida resurssit ja ammattilaiset, jotka ovat välttämättömiä tällaisen tapahtuman toteuttamiseksi. Master on järjestetty yhteistyössä SKY: n kanssa. Tavoite - Mestari tapahtumien hallinnassa on osoitettu niille, jotka ovat opiskelleet tai opiskelevat humanistisia, yhteiskuntatieteellisiä, taloustieteitä tai tieteellisiä aloja; Valmistuneet italialaiset tai ulkomaiset muotoilukoulut luovuillesi; Ammattilaisille, joilla on vähintään kahden vuoden kokemus alalta. Menetelmät ja rakenne - Ensimmäisessä osassa päällikkö analysoi tapahtumamarkkinat huolellisesti analysoimalla erilaisia ​​tapaustutkimuksia ja antamalla kulttuurin perustiedot, jotka vaaditaan työskentelemään kentällä intohimoisesti ja päivittämällä sitä aina. Tällaisia ​​käsitteitä ovat: tapahtuma markkinat, mukana professionalisms, tapahtuman tyypit, historia ja syistä. Sitten Mestari keskittyy kaikki vaiheet, prosessit, roolit ja aikataulutus liittyy tapahtuman toteutus: luova prosessi, mukana roolit (mistä taiteellinen johtaja on projektipäällikkö), ostotoimintaa, tapahtuma suuntaan, toteutus hallinta , säännöt ja turvallisuus, ja sponsorointiin. Kaikki ongelmat selitetään analysoimalla sairauskertomuksiin ja tapahtumien viitaten seuraaviin ryhmiin: muotinäytös, musiikki, konsertti, näyttely, urheilutapahtumaan. Kurssin aikana osallistujat osallistuvat toteutumista 2 hanketta yhteistyössä paneita ja... [-]

Master in Visual Arts for the Digital Age

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2017 Italia Milano

[+]

Opintokokonaisuudet, jotka pidetään Master-ohjelman tavoitteiden kannalta tärkeissä yrityksissä tai virastoissa, tai kampuksella ammatillisten simulaatiohankkeiden kanssa. [-]

Master Muodin Markkinoinnin - Strategiasta Tuotemerkin

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Muotimarkkinoinnin maisteri - strategiasta brändiin kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät kohtaamaan maailman uudet haasteet nopeasti ja jatkuvasti. Kurssilla käsitellään erityisesti muotimarkkinoinnin johtamisen tärkeimpiä näkökulmia, viestintätekniikoita - jotka keskittyvät paikannusstrategioiden ja brändinhallinnan näkökohtiin - identiteetin ja kuluttajien tarpeisiin ilman, että laiminlyödään digitaalisen median analyysiä. [+]

Muotimarkkinoinnin maisteri - strategiasta brändiin kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät kohtaamaan maailman uudet haasteet nopeasti ja jatkuvasti. Kurssilla käsitellään erityisesti muotimarkkinoinnin johtamisen tärkeimpiä näkökulmia, viestintätekniikoita - jotka keskittyvät paikannusstrategioiden ja brändinhallinnan näkökohtiin - identiteetin ja kuluttajien tarpeisiin ilman, että laiminlyödään digitaalisen median analyysiä. Kurssi perustuu luovaan lähestymistapaan kehittää innovatiivista ajattelua ja kokeilla uusia strategioita alueella. Uramahdollisuudet - Jatko-opiskelijat voivat lähestyä erilaisia ​​muotisegmenttejä: Brand Management, Corporate Marketing, liiketoiminnan kehittäminen, jakelu ja vähittäismyynti sekä neuvonta- ja viestintäelimet. Tavoite - Kurssi on suunniteltu italialaisille ja kansainvälisille muoti-, viestintä- ja markkinointitutkinnon suorittaneille sekä nuorille ammattilaisille, joilla on vähintään kahden vuoden kokemus alalta. Menetelmät ja rakenne - Master-kurssi koostuu suunnittelun ja markkinoinnin johtamisesta vastaaviin yksiköihin. Keskity prosessien ja menetelmien tutkimukseen markkinointi- ja brändästrategioiden tehokkaaseen testaukseen muotiteollisuudessa. Opintojakso tarjoaa opiskelijoille perinteiset luentosarjat ja aihekohtaiset keskustelut vakiintuneiden teorioiden ja menetelmien hankkimisesta. Lisäksi se sisältää laboratorio- ja kokeellisia suunnittelutoimintoja, joissa opiskelijat osallistuvat yrityshankkeisiin, työpajoihin, opetusohjelmiin, tapaustutkimuksiin, tekniikoiden käyttöön, roolileikkeihin ja käänteiseen mentorointiin. Muotiteollisuutta tutkitaan historiallisena ja kulttuurisena ilmiönä 1900-luvun lopun tyylikoodien kehityksestä 21-luvulla avantgardin tyyliin. Opiskelija analysoi nousevia kykyjä, muotiviikkoja, kommunikointia paperin tai verkon laatimisen kautta. Opiskelija lähestyy muotiliiketoimintaa, mukaan lukien valmistus- ja kulttuuriominaisuudet, ja tutkii muotiteollisuuden vuorovaikutusta. He oppivat valmistamaan markkinointisuunnitelman, asettua, edistämään ja vahvistamaan tuotemerkkiä luomalla identiteetin, jolla on erottamiskykyinen merkitys muotimarkkinoilla. Viestinnän moduulissa opiskelijat vahvistavat analyyttisiä ja kriittisiä taitojaan kommunikaatiostrategian kehittämiseksi, kun taas suunnittelun hallintamoduulissa he hankkivat lähestymistavan, joka yhdistää suunnittelun hallintaan ja oppii soveltamaan sitä markkinointistrategiaan. Päällikön kurssi päättyy loppuraportin esittelyssä, jossa tiivistetään opintojen aikana hankitut osaamiset. [-]

Master Muodin Viestintä Ja Muotoilu

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Muotisisällön kommunikointi on monimutkainen tehtävä, joka edellyttää reaktiivista lähestymistapaa ja strategisten toimenpiteiden soveltamista muuttuvilla ja epävakailla markkinoilla. Muotitieteiden ja muotoilun maisteri muodostaa muotin avainluvut, jotka käsittelevät markkinoiden ja uuden median kehityksen välistä suhdetta sekä visuaalisen viestinnän ratkaisevaa roolia maailmassa. [+]

Muotisisällön kommunikointi on monimutkainen tehtävä, joka edellyttää reaktiivista lähestymistapaa ja strategisten toimenpiteiden soveltamista muuttuvilla ja epävakailla markkinoilla. Muotitieteiden ja muotoilun maisteri muodostaa muotin avainluvut, jotka käsittelevät markkinoiden ja uuden median kehityksen välistä suhdetta sekä visuaalisen viestinnän ratkaisevaa roolia maailmassa. Stylisti on se, joka tuo lisäarvoa muotituotteiden viestintään, mikä luo kuvan ja on vastuussa kohteiden valinnasta ja kokoelmassa olevien yhdistelmien valinnasta. Stylist on todellinen muoti-toimittaja, joka on muodin valmistajan, kuluttajien ja muotilehtien lukijoiden välinen yhteys. Uramahdollisuudet - Opiskelija voi työskennellä Fashion Communication Managerin, kuvankäsittelyn, muotisuunnittelijoiden, tutkijoiden ja Trend Setters -julkaisujen, PR-johtajien kanssa lehdistössä, suhdetoiminta- ja tapahtumaorganisaatioissa, kustantajien (painatus, web ja TV) sekä italialaisten ja kansainvälisten Muotitaloja. Tavoite - Mestari on osoitettu hakijoille, niin italialaisille kuin ulkomaalaisillekin, joilla on hyvä maisterin tutkinto muoti-, viestintä- ja markkinointitutkinnossa sekä nuorille ammattilaisille, joilla on vähintään kahden vuoden kokemus alalta. Menetelmät ja rakenne - Master of Fashion Communication ja Styling on yhdistelmä teoreettisen sisällön, analyysin ja tutkimuksen valmistajat menestyksekkään muodin ja käytännön toimintaa, toteutetaan yhteistyössä yritysten ja alan ammattilaisten kanssa kansainvälisessä yhteydessä. Koska visuaalinen viestintä tuotemerkin on tullut olennainen, kurssi antaa erityistä huomiota tutkimiseen tyyli, laatimia käytännön harjoituksia, joiden tarkoituksena on edustaa markkina-arvot ja estetiikka brändin tehokkaasti. Muoti viestintä asiantuntija, jolla on hyvä käsitys suuntaukset tietyn alan markkinoista, että voimme kehittää uusia tekniikoita tiedon levittämisen ja hallita viestinnän prosesseja tyypillistä muotimaailmassa. Muotiteollisuuden ensimmäisestä tutkimuksesta historiallisesta, kulttuurisesta ja visuaalisesta näkökulmasta osallistujat hankkivat tietoa muodin viestintäprosessista: lehdistötoimiston rakenteesta ja toiminnasta, muotinäytösten järjestämisestä ja hallinnoimisesta hetkeksi Näkyvyyttä ja brändin identiteetin vahvistamista julkaisumaihin ja tapahtumiin asti. Osa kurssista on sen... [-]

Mestari Graafinen Suunnittelu

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta November 2017 Italia Milano

Graafisen suunnittelun kenttä kehittyy jatkuvasti. Ammattitaitoinen alueet ja niiden erikoisalojen, viestinnän markkinoilla, ja yritykset toimivat, nousta ja kehittyä ovat speedly muuttuvat, samoin kuin tekniikan skenaario. [+]

Graafisen suunnittelun kenttä kehittyy jatkuvasti. Ammattitaitoinen alueet ja niiden erikoisalojen, viestinnän markkinoilla, ja yritykset toimivat, nousta ja kehittyä ovat speedly muuttuvat, samoin kuin tekniikan skenaario. Master kouluttaa ammattilaisia ​​pystyy kunnolla hallita joukkue, tehokas hallinnassa integroidun työnkulun. Ammatillinen jotka voivat rakentaa, hallita ja viimeistellä visuaalisen viestinnän projekti: strategiasta, jotta konsepti, jopa kaikkein oikea toteutus lehdistölle tai sosiaalisen median. Avoimet työpaikat - Tämä ammatti ei ole rajoitettu hyper-erikoistuneiden henkilöiden ryhmään, jota vertailumateriaali koskee; Suunnitteluprojektissa työskentelevät ihmiset tulevat erilaisista kilpailuista ja taustoista, työskentelevät integroidusti vaihtoon ja yhteistyöhön, ilmaisevat erilaiset taidot strategisen yhteistyösuunnitelman mukaisesti ja yhteisen hankkeen pohjalta. Tavoite - Koska itse asiassa, Master kurssi on osoitettu kaikille niille, jotka opiskellut viestintää, grafiikka ja muotoilu ja etsivät jatkokoulutus työskennellä alalla grafiikka kyky ja ammattitaito. Menetelmät ja rakenne - Master-kurssi - sen 10 kuukauden kesto, 7 kuukautta luokkahuoneessa plus 3 harjoittelu / kenttätyöhön ja osa-aikainen osallistuminen - kouluttaa viestintäalan ammattilaisia ​​kehittämällä johtamiskykyä ja suunnitteluhistoriaan perustuvaa projektikulttuuria. Mutta ennen kaikkea, se tarjoaa menetelmän, rakenne, ja prosessi järjestetty johdon tavalla. Mestari koostuu kolmesta vaiheesta. Ensimmäinen askel on, jolla pyritään hankkimaan tietämystä viestintä hankkeen kulttuurin, vahvistamaan teknis-instrumentaalista osaamista ja kehittää perustutkimus läpi edestä opetuksen menetelmiä, ohjattu projekti lab ja henkilökohtaisen opintosuunnitelman. Opetus annetaan asiantuntijoille ja ammattilaisille. Toinen vaihe koulutusjakson pyritään hallitsemaan viestintää hankkeen kaikissa vaiheet ja tapahtuu yhteistyössä yritysten ja / tai ulkopuolisten organisaatioiden. Master-kurssin viimeinen vaihe sisältää harjoittelupaikan / kenttätyön. Työharjoittelu toteutetaan yksittäisinä työjaksina - Italiassa tai ulkomailla - yhdessä IED: n kanssa yhteistyössä toimivista yrityksistä. Ne kestävät vähintään 3 kuukautta ja mahdollistaa opiskelijoiden soveltaa kehittänyt työkaluja... [-]

Mestari Sosiaalisessa Mediassa Ja Digitaalisessa Pr

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta November 2017 Italia Milano

Sosiaaliset työkalut ja digitaalinen PR ovat yhä enemmän mukana markkinointi- ja viestintästrategioissa, vaikka he vaativat erityisiä taitoja. Siksi ammattilaiset, jotka pystyvät käsittelemään niin laajaa, jatkuvasti muuttuvaa kontekstia, vaativat yhä enemmän. [+]

Sosiaaliset työkalut ja digitaalinen PR ovat yhä enemmän mukana markkinointi- ja viestintästrategioissa, vaikka he vaativat erityisiä taitoja. Siksi ammattilaiset, jotka pystyvät käsittelemään niin laajaa, jatkuvasti muuttuvaa kontekstia, vaativat yhä enemmän. Sen jälkeen, kun intensiteetti 7 kuukautta oli luokkaa - plus 3 harjoittelua - osallistujat menivät sosiaalisen median, yritysten tai virastojen työmarkkinoille. Lisäksi he kohtaavat digitaalisia ja verkko-ominaisuuksia koskevia aiheita kohti asiakkaita, kumppaneita ja vaikuttajia. Ammatillisia mahdollisuuksia - Mestari tarjoaa erittäin pätevää tietotaitoa: Social Media Manager, sosiaalisen median asiantuntija, yhteisöpäällikkö, digitaalinen PR-johtaja, digitaalinen konsultti, digitaalisen sisällön strategi. Tavoite - valmistuu taiteellisista tai humanistisista aloista joko teknisesti tai taloudellisesti; Alan ammattilaiset, joilla on vähintään kaksi vuotta kokemusta. Menetelmät ja rakenne - sosiaalinen media on markkinoinnin avaintekijä, radikaali muutos yritysten ja kuluttajien välisen viestinnän tasapainottamiseen. Kuten aikaisemmissa yrityksissä käytetään viestin lähettämiseen perinteisten medioiden kautta, ja kuluttajat, jotka ovat reagoineet kyseisten tuotteiden ostamiseen, nykyinen skenaario pitää kuluttajia suhteessa yrityksiin, jotka voivat puhua heille ja heidän kanssaan. Siksi sosiaalinen - yleisesti ottaen digitaalinen maailma - on tullut keskeiseksi yrityksiksi tukemaan tätä hedelmällistä vaihtoa. Master kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät tulkitsemaan brändin identiteettiä, luomaan ja hallitsemaan asianmukaisen strategian. Tutkinnon suorittajat tunnistavat ja koordinoivat erilaisia ​​ammatillisia profiileja, pitäen painopisteen sosiaalisessa mediassa ja digitaalisessa PR: ssä Didaktiikka jakautuu kolmeen osaan: Tekniset ja työkalut - perustietämys, joko teoriasta tai työkalujen teknisestä käytöstä. Suunnittelualue - strateginen päättely digitaaliseen - tarkoitti joko laajaa käsitystä tai keskittynyt sosiaaliseen mediaan ja digitaaliseen PR-muotoon. Suorituskyvyn arvioinnin teema on tämän alueen loppuunsaattaminen. Menetelmäalue - kunkin työkalun erityisosaaminen; Kyky tuottaa, hallita ja käsitellä sisältöä eri alustoilla; Luoda... [-]

Päällikkö Brändinhallinnassa Ja Viestinnässä (yhteistyössä Landorin Kanssa)

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Master Brand Management ja viestintä muodostaa ammattilaiset voivat luoda, kehittää ja johtaa brändin tietoisuutta kaikki työkalut markkinoinnin ja viestinnän. [+]

Nykyään Brand Manager on keskeinen hahmo yrityksen, ja sen pitäisi olla tuntija tuotemerkin, uudistaja valmis ja pätevä ja taitava taktikko. Master Brand Management ja viestintä muodostaa ammattilaiset voivat luoda, kehittää ja johtaa brändin tietoisuutta kaikki työkalut markkinoinnin ja viestinnän. Opiskelija oppii salaisuuksia brändistrategian (aineelliset arvot laatua ja suorituskykyä sekä aineeton liittyvät arvot, maineesta, näkyvyys ja maine) varmistaakseen menestyksen tuotteen, luoda liiketoimintaa ja kehittää liiketoimintaa pääomaa. Master järjestetään kahtena versiona, ensimmäisen marraskuussa Italian, toinen helmikuussa Englanti. Uramahdollisuudet - Päällikön päätyttyä opiskelija voi työskennellä yrityksissä brändinpäällikkönä, markkinointipäällikkönä, tuotepäällikkönä ja konsultteihin projektipäällikkönä, asiakaspäällikkönä, strategina, tuotekonsulttina. Muita mahdollisuuksia ovat mainos- ja viestintäorganisaatiot kuten strateginen suunnittelija, tilivastaava. Sisäänpääsyvaatimukset - Markkinoinnin ja viestinnän päällikkö suhtautuu myönteisesti viestinnän, markkinoinnin, humanististen tieteiden tai yhteiskuntatieteiden, talouden ja tieteen alojen tutkinnon suorittaneisiin; Valmistuneet itävaltalaiset tai ulkomaiset muotoilukoulut luovan alan oppilaitoksissa; Ammattilaiset, joilla on vähintään kaksi vuotta alan kokemusta. Menetelmät ja rakenne - Markkinoinnin johtamisen ja viestinnän päällikkö, nyt 15. vuosineljänneksellä, tarjoaa luennoille, opetusohjelmiin, tapaustutkimuksiin, työpajoihin ja projekteihin vuorovaikutuksen yritysten, yksittäisten tai ryhmäkumppanuuksien kanssa. Kurssilla on läheinen yhteys ammatilliseen maailmaan kumppanien ja opetushenkilöstön välisellä työllä, joka koostuu suuryritysten, virastojen ja konsulttiyritysten ammattilaisista. Opetus menetelmät katsoo eri vaiheissa: alkaen rakentaminen brändipääomaa, jossa määritellään arvot, sijoittamiseen ja markkinointia, että toimet, joilla pyritään kasvuun ja tukea brändin, analyysin kanssa tuotemerkin strategioita ja suuntauksia ja kehitystä. Osallistujat tutkia eri aloilla rakennushankkeen ja strategisen viestinnän tuotemerkin, tutkimalla taitoja eri toiminnot: Brand Manager, Account, strateginen suunnittelija, Media Research Planner, Kopioi ja Art. Lopussa polkua, joka omistettu yksikkö, kurssi tutkii toimia itse markkinointi: tools tarpeen tehdä itsensä esittely... [-]

Päällikön Brändin Hallinta Ja Viestintä (yhteistyössä CBA Suunnittelu - Runoja Ja Ubertis)

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2017 Italia Milano

Master Brand Management ja viestintä tavoitteena on kouluttaa ammattilainen hahmo, joka yrityksen tai viraston pystyy hallitsemaan tuotemerkin ja määritellä brändistrategian joka yhdistää konkreettinen arvot laatua ja suorituskykyä aineeton liittyvät pääasiassa erilaistumista, merkityksellinen, itsetunto ja maine. [+]

Il Master Brand Management ja viestintä Sen tavoitteena on kouluttaa ammattilainen hahmo, joka on yrityksen tai viraston pystyy hallitsemaan tuotemerkin ja määritellä brändistrategian joka yhdistää konkreettista arvot laatua ja suorituskykyä ne aineettomat hyödykkeet liittyvät pääasiassa erilaistumiseen, merkitystä , kunnioitusta ja mainetta. Täydellinen ammattilainen, joka pystyy käytön komennolla sekä luovan kieli strateginen suunnittelu on valmentaja branding prosessia. ammatillisia mahdollisuuksia - Master junat ammattilaiset pystyvät sopimaan yhtiö, virasto, vuonna konsulttiyritykset, jossa erilaisia ​​rooleja. Yhtiölle: Brand Manager, merkki asiantuntija, markkinointipäällikkö, tuotepäällikkö. Sillä konsulttiyritys: Projektipäällikkö, Client Manager, strategistisi Brand konsultti. Virastolle: strategiasuunnittelija, Account Manager, digitaalinen strategistisi New Business Manager. Yritykselle: Startupper. Kenen tulisi osallistua - Masters on omistettu nuorille opiskelijoille, jotka haluavat suorittaa strategista ja johtamisosaamisen brändin hallinta ja viestintä. Master pyritään myös niille, joilla tutkinto humanistisen tai yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja tiede; tutkinnon vuonna luovia aloja italialaisten tai ulkomaisten suunnittelu kouluissa; ammattilaisille, joilla on vähintään kahden vuoden kokemus alalta. Menetelmät ja rakenne - Master Brand Management ja viestintä, nyt sen 16. painos, tarjoaa vuorottelu luentoja, ohjeita, tutkimuksia, työpajoja ja projekteja yhteistyössä teollisuuden tilat, yksilön ja ryhmän hankkeista. Kurssi on läheinen yhteys ammatti työn kautta kehittynyt kumppaneiden ja opetushenkilöstön. Opetus katsoo eri vaiheissa: rakennuksesta brändipääomaa, jossa määritellään arvot, sijoittamiseen ja markkinointia, että toimet, joilla pyritään kasvuun ja tukea brändin, analyysin kanssa tuotemerkin strategioita ja ja taipumus kehityslinjoista. Lopussa polun, joka omistettu moduuli, se myös korostetaan erityisesti itsensä markkinoinnin keinot: tarvittavat työkalut tehdä esitys itsestään tehokkaasti, jotta julkinen esittäminen tekniikoita. Aiemmissa numeroissa hankkeissa kehitettiin yhteistyössä: Decathlon - merkki check-up ja kehittäminen tuotemerkin Italiassa; Deborah Kosmetiikka -... [-]

Sisustussuunnittelun Maisteri

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Sisustussuunnittelun päällikön tavoitteena on tarjota opiskelijoille metodologiset puitteet, strategiset taidot ja tarvittava kenttäkokemus vastaamaan uusia suuntauksia ja tulevaisuuden skenaarioita Italian ja kansainvälisen suunnittelun. [+]

Master-kurssit sisustussuunnittelussa Tavoitteena on tarjota opiskelijoille metodologiset puitteet, strategiset taidot ja tarvittava kenttäkokemus vastaamaan uusia suuntauksia ja tulevaisuuden skenaarioita Italian ja kansainvälisen suunnittelun. Kurssin suoritettuaan sisustussuunnittelija pystyy käsittelemään hanketta paitsi teknisestä ja muodollisesta näkökulmasta, mutta erityisesti strategisesta näkökulmasta keskittyen nykyajan kuluttajien tarpeisiin ja alan kehittymisvaatimuksiin. Tämä ammatillinen henkilö pystyy muotoilemaan voimakkaan emotionaalisen ja aistinvaraisen sisällön suunnitteluratkaisuja, jotka parantavat tilan käyttöä eri ilmaisuvälineiden kautta. Uramahdollisuudet - Master-kurssin jälkeen sisustussuunnittelija siirtyy ammatilliseen maailmaan freelancerina, arkkitehti- tai designstudiossa tai työntekijänä luovassa teollisuudessa, näyttelytiloissa, viestintävirastoissa tai tapahtumajärjestöissä. Tavoite - Sisustussuunnittelun maisterikurssi on oikea erikoistuminen valmistuneille, italialaisille ja ulkomaalaisille, jotka suunnittelevat, arkkitehtuuriin tai lähialueisiin, jotka haluavat rikastuttaa suunnittelun kokemustaan, mutta myös ammattilaisille, joilla on todistettu kokemus. Menetelmät ja rakenne - Opintojakson tavoitteena on opettaa suunnittelumenetelmää, jonka avulla opiskelijat voivat saada kokemusten laatua yhdistämällä nykyajan kuluttajien ilmaisun ja käyttäytymisen koodit, asiakkaan identiteetin sekä nykyisen muotoilun ja materiaalitekniikan trendit. Opiskelija oppii kehittämään omaa ekspressiivistä kieltään ja vahvistamaan sitä luovuudellaan. Ne luovat erityisen tarkkoja projektien asetteluja väreissä, materiaaleissa, viimeistelyissä ja valaistustehosteissa, jotka tarjoavat uusia aistiharjoituksia ja tunnepitoisuuksia. Ryhmien päätoimiala on kehittää strategisia arvohankkeita, jotka pystyvät vastaamaan suunnitteluteollisuuden erilaisiin tarpeisiin. Opetuksen, joka koostuu pääosin ammattilaisista ja suunnittelijoista, projekteissa tapahtuu avoin järjestelmä, jossa osallistujia pyydetään tekemään yhteistyötä italialaisten kansainvälisten maineyhtiöiden ja uusien tuotemerkkien kanssa innovatiivisen ja kestävän suunnittelun etsimiseksi. Ohjelma koostuu neljästä viikosta alustavia työpajoja, joilla pyritään tutkimaan eri puolilta maailmaa suunnittelevien opiskelijoiden tietämystä ja menetelmiä sekä kolmea erilaista pituutta ja yhä monimutkaisempaa projektilaboratoriota. Hankkeet simuloivat todellista ammattitilannetta: lyhyt, kehitys ja esitys. Master-kurssi sisältää seminaareja, vierailuja johtaviin materiaalien valmistajiin ja... [-]

Suunnittelun Päällikkö - Innovaatio, Strategia Ja Tuote

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Master in Design - innovaatio, strategia ja tuote pyrkii valmistamaan uuden sukupolven suunnittelijoista, jotka ovat valmiita harkitsemaan muuttujaa suunnitteluvirheinä joko analysoimalla markkinoita ja nykyaikaisten käyttäjien tarpeita joko kuvittelemalla tulevia skenaarioita Innovatiivisia ratkaisuja. [+]

Italialaiset ja kansainväliset liiketoimintamallit edellyttävät, että ammattilaiset pystyvät käsittelemään hanketta paitsi teknisestä ja tuottavasta näkökulmasta, mutta ennen kaikkea strategisesta ja rakenteellisesta näkökulmasta. Master in Design - innovaatio, strategia ja tuote Tavoitteena on valmistella uusi sukupolvi suunnittelijoista, jotka ovat valmiita pohtimaan mitä tahansa muuttujaa suunnitteluvirheinä joko analysoimalla markkinoita ja nykyaikaisten käyttäjien tarpeita joko kuvittelemalla tulevia skenaarioita innovatiivisten ratkaisujen hyväksi. Design on tullut väline, joka pystyy innovatiivisia strategisiin tavoitteisiin yritysten. Perinteinen käyttäjäkeskeisen (UCD) lähestymistapa muuttaa konseptin "suunnittelu" to "suunnittelemalla kanssa" ihmiset, mukautetaan nykypäivän sosioekonomisen ja tuotantojärjestelmä evoluutiossa. Uramahdollisuudet - Suunnittelun päällikkö - Innovaatio, strategia ja tuote valmistelee muotoilun ja innovaation osaajia, jotka osaavat suunnitella suunnittelijan ja suunnittelun sekä strategisen / johtamisalan, suunnittelutoimistojen, yritysten, itsenäisten ammatinharjoittajien ja Itse tuotannon todellisuuksista ja laitoksista. tutkintonimike - Kurssi tunnustetaan MIUR: n (opetus-, yliopisto- ja tutkimusministeriö) akateemisen ylemmän tason I luottoluokitukseksi, joka on 60 opintopistettä, jonka avulla opiskelijat voivat jatkaa opintojaan Italiassa tai ulkomailla. Sisäänpääsyvaatimukset - Mestariin kuuluu arkkitehtuurin, tekniikan, muotoilun, talouden tai humanististen alojen tutkintotodistus sekä italialaisille että ulkomaalaisille opiskelijoille. Menetelmät ja rakenne - Kurssin, projektin ja asiakaslähtöisen filosofian on ohjata osallistujia suunnittelun ajattelun metodologiasta kokeiluun ja käytäntöön. Kurssin mukaan kurssin avulla kaikki osallistujat - kehitysprosessien ja luovien metodologioiden avulla - voivat ajatella yhdessä jakamalla osaamistaan ​​ja osaamistaan ​​sekä hyödyntäen sellaisia ​​taitoja kuin kriittinen analyysi, ongelmanratkaisu ja ongelmanratkaisu, metodologiset Suunnittelun hallintaa ja kokeilua innovaatiojärjestelmien, suunnittelun hallinnan ja suunnittelun kielten oikea soveltaminen. Jokaisella hankkeella on viittaus professori valittu huolella tietyn kentän taitoihin. Luentojen avulla osanottajat voivat joutua kohtaamaan merkittäviä muotoiluja, taloustieteitä ja liiketoimintaprofiileja, jotta he voivat kasvattaa... [-]

Videot

WORLD FOOD PROGRAMME

MOSTRA FOTOGRAFICA BOLLYWOOD FUORI E DENTRO AL SET IED TORINO

AMALIA - How it works (IED Milano) in collaboration with Swarovski Elements

Ota yhteyttä

IED Moda

Osoite, 1. rivi IED Design / Visual Communication / Management e Comunicazione via A. Sciesa, 4
20135 Milano, Italia
Verkkosivu http://www.ied.it/
Puhelin +39 02 583361

Osoite, 1. rivi IED Fashion Via Pompeo Leoni, 3
20141 Milano, Italia

Osoite, 1. rivi IED Master Via Bezzecca, 5
20135 Milano, Italia