IED – Istituto Europeo di Design Milan

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Cradle of Design and Industry.

Keskellä pääkaupunkiseudun verrattavissa Lontooseen ja New Yorkiin, Milan on synonyymi maailman taiteen, teollisuuden, rahoitus, suunnittelu ja muoti. Tässä kaupungissa he ovat työskennelleet taiteilijoita kuten Leonardo ja Bramante ja neljä vuosisataa myöhemmin, Marinetti ja Boccionin, perustajat Futurist liikkeen.

Viime aikoina, arkkitehdit ja suunnittelijat sekä veljekset Castiglioni, Magistretti, Zanuso ja suunnittelijat kuten Armani ja Versace, muutamia, ovat tehneet Milanon maailman keskus muodin ja muotoilun.

Taide ja tiede, teollisuus ja rahoitus ovat kulttuurien takana pragmatismin ja luovan hengen / liiketoiminnan tässä kaupungissa.

Ole sattumaa, että koulumme perustettiin Milanossa inspiroiva hänen opetus pystyä tekemään, ajatella ja innovoida alueen ominaispiirteiden ja historiaan Milanon. Designing teollisuuden ja teollisuuden sekä teollisuutta ja palveluja, on kutsumusta IED Milanoon, jossa opetusta ja käytännön suunnittelun kaikissa sen muodoissa.

Oppilaitoksessa tarjolla ohjelmia seuraavilla aloilla:
  • Englanti
  • Espanjalainen
  • Italialainen

Katso maisteriohjelmia »

Ohjelmat

Tämä koulu tarjoaa myös:

Maisteri

Kuvataide Digitaaliaikaan - Bachelor Master

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta March 2018 Italia Milano

Opetussuunnitelma Master of Visual Arts Digital Age tarjoaa kulttuurin ja tekniset välineet analysoida, käsitteellisesti ja luovasti, eri tapoja, joilla nykyajan taiteellisen käytännön ja tekniikat sen nykyajan kuvataiteen liittyvät ja kietoutuvat kunnossa toteuttamaan hankkeita osana digitaalista taidetta, esittävien taiteiden, interaktiivinen laitteistot multimedia- ja cross-media kieliä. Master tarjoaa myös tarvittavat taidot toteuttaa ammatillista toimintaa koordinointi ja hallinnointi tuotannon taide- ja kulttuuritoimintaan. [+]

Tämä ohjelma "opetetaan Italian Kenen tulisi osallistua: Master Kuvataiteet on avoin jatko-opiskelijoille taiteen, humanististen ja muotoilu otsikko akateemisen koulutuksen tai yliopistokoulutuksen kestää vähintään kolme vuotta (ensimmäisen tason akateeminen tutkintotodistus / aste First Level) kiinnostuneita digitaalisen taiteen maailmaan, on "julkisen taiteen, esittävien taiteiden ja interaktiivinen laitteistot. Menetelmät ja rakenne: Master Kuvataiteen Digitaaliset Age tarjoaa polku kokemusta, tutkimus ja suunnittelu, jossa yhdistyvät rikas opetuksen teoreettisen ja teknisen ärsykkeisiin käytännön ja kokemuksellista panos kumppanuuksia ammattilaisia, jotka tukevat opiskelija hänen koulutus ja kokeilua, joiden kanssa ne kehittävät kolme hanketta, jotka muodostavat olennaisen osan Master. Samanaikaisesti täydennyksenä kokeiluvaiheessa kehittämiseen liittyvistä konkreettisista hankkeista, osallistujat saavat perustiedot opetusten ja osuudet teknisiä ja teknologisia liittyviä kulttuurisia oivalluksia. Opetuksen malli sisältää: - perinteinen lähiopetus hankintaan kulttuuriin / menetelmiin ja vuorovaikutustaidot (viestintä jne) - laboratorio ja kokeellinen koulutusprojekti kanssa tiiviissä opiskelijan kautta yksilön tai ryhmän työtä (hankkeet , työpajoja, tutorials, tapaustutkimuksia, käyttö simulative tekniikoita jne) mukana huippusuunnittelijoiden, ilmaus teollisuuden huippuosaamista ja / tai alueellista. - Opetussuunnitelmaosaaminen Työharjoittelu tapahtuu johdonmukaisia ​​tutkimuksia tai yritysten tavoitteiden kanssa päällikön tai "Campus" ammattimaisen simulointiprojekti ja kestää noin kaksi kuukautta. Master Kuvataiteen Digitaaliset Age muodostaa ammattilainen erikoistunut multimedian kieliä hankkeiden toteutusta digitaalisen taiteen, julkinen taide, esittävän taiteen ja interaktiivinen laitteistot. Ammattilaisen pystyy yhdistämään teknisen osaamisen liittyvää videota, ääntä, liikkuvaa grafiikkaa, 3D-animaatio ja vuorovaikutuksen suunnittelu ja humanistinen tieto vaihtelevat elokuva, taide, musiikki, jopa sosiologisia tieteenalojen ja uuden viestintäteknologian suuntauksista; tietää kielen ja tekniikat multimedian taiteen ja cross-media, voit analysoida ja tulkita suuntauksia kuvataiteen ja viestinnän, että ennakoivat skenaariot ja visioita tulevasta kehityksestä taiteen ja viestinnän suunnittelu strategiat... [-]

Master Fashion Design

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Master Fashion Design muodostaa luovia harjoittajat, pystyy yhdistämään teoreettista tietoa, oivalluksia ja innovointikykyä kokeilujen suunnitella tyylikäs kokoelmiin. Uuden sukupolven muotisuunnittelijat on kyettävä tunnistamaan ja analysoimaan nykytrendeihin jälleenkäsitellä ne muodossa alkuperäisen tarinan, yrittää tasapainottaa yksilöllistä luovuutta käsitteen kanssa nopeasti muodin maailmasta ja markkinoilta. Yhtä tärkeää on tietää, miten yhdistää nämä elementit vankka tietoa suunnittelun ja visuaalisen kulttuurin muotimaailmassa. [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI Pääsyvaatimukset: Master Fashion Design on tyytyväinen opiskelijoille Honours Degree in Fashion Design ja suunnittelijat alalla toimiville, jotka tuntevat tarvetta parantaa ja / tai päivittää mukaan nykyajan lähestymistapoja tutkimuksen ja suunnittelun. Jos haluat saada kurssi on tärkeää tietää hyvin tekniikoita Fashion Design (peruskielitaidon ohjelmisto: Photoshop ja Illustrator, tekninen piirustus, malli ja räätälöintiä ...). Menetelmät ja rakenne: Kautta modulaarinen koulutus, osallistujat Master Fashion Design oppia alusta miten käsitellä materiaaleja tarkistamiseksi ja täytäntöön perustaidot. Kurssi keskittyy teknologian opetuksiin työpajoja rinnalla kulttuurisia oivalluksia, jotka korostavat historiallista ja sosiologisia näkökohtia tarpeen kehittää muoti hanke. Koko reitti opiskelijat kehittävät johtamistaitoja: taipumusta tiimityö, viestintätaidot sekä yhteistyössä eri alojen ja valmistajien kankaita ja clothing.The Master keskittyy kehittämään hankkeiden omistettu tietyn tuotteen alueilla, joihin opiskelija suunnittelussa ja luovan kehityksen by aihealueiden mukaan henkilökohtaisen innoituksen tai seuraavia erityisiä pyyntöjä osallistuville yrityksille koulutusjakso. Master Fashion Design liittyy erottaa Muotitaiteilijat eri pysty- työpajoissa, jotka seuraavat kysymykset lyhyt kuten avoimia työpajoja, joissa opettajat toimivat mentoreina aikana koko suunnitteluprosessia. Kurssilla käsitellään eri asioita: käsitys ja näkemys, tutkimus, mallisuunnittelupiirustusten, värit, materiaalit, arviointi taloudellisen toteutettavuuden, prototyyppien esittelyä ja tarina kokoelma. Opiskelija tutkii kulttuuri nykyajan muoti tutkimalla ideoita ja työtä kuvakkeet ovat vaikuttaneet enemmän lähihistoriasta puku ja ne suunnittelijat, jotka sanelevat suuntaukset maku, tyyli ja markkinat lähitulevaisuudessa. Opiskelija tutkii sosiaalisia ilmiöitä ja prosesseja kansainvälisen muotimaailman yrittää selvittää, miten skenaarioita muuttuu suhdetta ihmisten ja tuotteiden, keskittyen herkin ja vastaanottavainen alueilla. Monitieteinen lähestymistapa Master johtaa opiskelijan tunkeutua sisällä tavalla liiketoiminnan, kehittää erilaisia ​​taitoja tuotehallinnan ja myynnin, markkinoinnin ja brändäys, jakelu ja asiakaspalvelu. Master huipentuu lopulliseen... [-]

Master In Animaatiosuunnittelu

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta January 2018 Italia Milano

Leviäminen Internetin ja digitaalisen median lisännyt kansainvälisen tuotannon ja jakelun sisällön tehty animaatio, mainonnassa, tv-sarjoja ja erikoisuuksia, elokuvia, mutta myös - yhä - lyhytelokuvia ja doku-fiktio, joka tukee kasvavaa kysyntä alalla pelien ja animaatiotuotannoissa rajat ja trans media (Internet, tabletit, kännykkää). Lopussa Opiskelija voi mahtua yhteen näistä ammattialojen, kehitetty riippumattomien tuotantoyhtiöiden, tutkimus ja suunnittelu konsulttiyrityksiä, palvelu virastot, sisäiset rakenteet lähetystoiminnan, erityisosastojen kirjapainoja. Ammatillinen osaaminen animaatio on enemmän kysyntää jopa yhteydessä erikoistehosteet elokuvien ja tv-tuotannot. [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI Pääsyvaatimukset: Master of Animation suunnittelu tyytyväinen opiskelijoille Saavutukset tutkinto tai tutkintotodistus I tai II -tason tai vastaava kuva, CG animaatio tieteenalojen (maalaus, vaihe suunnittelu, Multimedia) tai tutkintotodistus koulujen erikoistumisen sarjakuvan ja animaation suunnittelu. Se on myös tyytyväinen ammattilaisille, joilla on vähintään kahden vuoden kokemus, kiinnostuneita saamaan suurempaan erikoistumista ja päivittää. Rakenne ja menetelmät: Master Animation suunnittelu pyritään ensinnäkin vahvistaa ja parantaa taitoja animaatio konseptisuunnittelun, jossa keskitytään aiheisiin, sisältö ja tyylejä, jotka luonnehtivat nykyistä tuotantoa. Siinä määritellään joitakin kohtia, jotka keskittyy kehityksestä tuotannon työnkulku, esittämä suurempia tutkimuksia, jotka ovat parhaillaan ottamassa käyttöön uusia taiteellisia ratkaisuja ja tekniikoita (Emerging Tools) tuotantoon sarjan ja elokuvien: 2D / 3D integraatio, Cut-out ( nukkeanimaatioon), Frame-by-Frame paperiton animaatio, Post-production, VFX. Näillä "solmut" opiskelijat löytävät myös etsiä tyyliä, koska synteesi tiloissa käsite - ilmeikäs ja esteettiset katsoen - ja valintoihin toteutumista. Opetus menetelmät on jaettu kolmeen pääalueeseen: suunnittelu, tekninen ja välineellinen ja tuotannon markkinoille. Ohjelma aluksi tarjoaa hyödyllisiä moduuleja tutkia ja erikoistua asiantuntemusta konseptisuunnittelusta, pre-tuotannon (kohteelta kuvakäsikirjoituksen) ja animaation ohella kursseja, jotka tarjoavat tarvittavaa asiantuntemusta teknisistä instrumentaalinen näkökulmasta. Kurssilla käsitellään aiheita kuten Concept Design for animaatio (juuressa lyhytelokuva), Ympäristön Suunnittelu (tutkimus lavastus soveltaa eri animaatiotekniikoita), Character Design (käsikirjoitus), pre-visualisointi tekniikoita (vuodesta videoboard asetella asetukset Aseta 3D), johtaja, Soundtrack, vuorovaikutteisen digitaalisen sisällön. Opettajat seurata henkilökohtaisesti muotoilussa ja täytäntöönpanossa eri projekteissa. Opiskelijat tekevät asiakirjan hankkeen, yksilön tai joukkueen, joka esitellään kentällä tärkeimmistä festivaaleista maailmassa (Appel à Projects Annecy; Pitch Me! Klo Cartoons Bay). Tulee sitten tiedonannon hanke (simulointi osto) sosiaalisista kysymyksistä tai koulutusta ja luomalla... [-]

Master In Brändin Hallinta Ja Viestintä

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Nykyään Brand Manager on keskeinen hahmo yrityksen, ja sen pitäisi olla tuntija tuotemerkin, uudistaja valmis ja pätevä ja taitava taktikko. Master Brand Management ja viestintä muodostaa ammattilaiset voivat luoda, kehittää ja johtaa brändin tietoisuutta kaikki työkalut markkinoinnin ja viestinnän. Opiskelija oppii salaisuuksia brändistrategian (aineelliset arvot laatua ja suorituskykyä sekä aineeton liittyvät arvot, maineesta, näkyvyys ja maine) varmistaakseen menestyksen tuotteen, luoda liiketoimintaa ja kehittää liiketoimintaa pääomaa. Master järjestetään kahtena versiona, ensimmäisen marraskuussa Italian, toinen helmikuussa Englanti. [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI Pääsyvaatimukset: Master Brand Management ja viestintä tyytyväinen tutkinnon viestintä, markkinointi, humanististen tai yhteiskuntatieteiden, talouden ja tieteenalojen; tutkinnon Italian tai ulkomaisen suunnittelu koulujen luovia aloja; ammattilaisille vähintään kahden vuoden kokemus. Rakenne ja menetelmät: Master Brand Management ja viestintä, nyt 13. painos, tarjoaa vuorottelu luentoja, opetusohjelmia, tapaustutkimuksia, työpajoja ja projekteja kumppanuuksia yritysten, yksilön tai ryhmän hankkeita. Kurssi on läheinen yhteys ammatti työn kautta kehittynyt kumppaneiden ja opetushenkilöstön koostuu joukko ammattilaisia ​​suurten yritysten, virastojen ja konsulttiyritykset, antaa opiskelijoille voimakas ja vuorovaikutteinen opetussuunnitelma, yhä monimutkaisempia. Opetus menetelmät katsoo eri vaiheissa: alkaen rakentaminen brändipääomaa, jossa määritellään arvot, sijoittamiseen ja markkinointia, että toimet, joilla pyritään kasvuun ja tukea brändin, analyysin kanssa tuotemerkin strategioita ja suuntauksia ja kehitystä. Osallistujat tutkia eri aloilla rakennushankkeen ja strategisen viestinnän tuotemerkin, tutkimalla taitoja eri toiminnot: Brand Manager, Account, strateginen suunnittelija, Media Research Planner, Kopioi ja Art. Lopussa polkua, joka omistettu yksikkö, kurssi tutkii toimia itse markkinointi: tools tarpeen tehdä itsensä esittely asianmukaisia ​​välineitä (näytönohjain, Web), jotta tekniikoita julkinen puhe. Aiemmissa numeroissa, hankkeet kehitettiin yhteistyössä porealtaalla - kehittämishanke uuden tuotemerkin poreallas SPA; Ducati - Brand venyttely tavoite millennials maailmanlaajuisesti; Aiutare I Bambini - tuotemerkin uudelleensijoitus; Bellavita - suuntaviiva kehittäminen merkkien; Cottoveneto - arviointi ja asemointi maailmanlaajuisesti; Äitiys - arviointi ja asemointi maailmanlaajuisesti; Boscolo Hotellit - arviointi ja brändikokemuksesta; Nestle / Buitoni - arviointi ja uudelleen käynnistämistä tuotemerkin Italiassa; Diesel - 55DSL - arviointi ja strategiset suuntaviivat; Max Mara - tuotemerkin green field tuotemerkin Sportmax henkilö; Pomellato - globaali digitaalinen brandistrategiaansa; Campari - Mix Campari tuotemerkin elvyttämisen; Piaggio -... [-]

Master In Brändin Hallinta Ja Viestintä

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta November 2017 Italia Milano

Master Brand Management ja viestintä tavoitteena on kouluttaa ammattilainen hahmo, joka yrityksen tai viraston pystyy hallitsemaan tuotemerkin ja määritellä brändistrategian joka yhdistää konkreettinen arvot laatua ja suorituskykyä aineeton liittyvät pääasiassa erilaistumista, merkityksellinen, itsetunto ja maine. Täydellinen ammattilainen, joka pystyy käytön komennolla sekä luovan kieli strateginen suunnittelu on valmentaja branding prosessia. [+]

Tämä ohjelma "opetetaan Italian Kenen tulisi osallistua - Master Brand Management ja viestintä on suunnattu tutkinnon viestintä, markkinointi, humanististen tai yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja tiede; tutkinnon Italian tai ulkomaisen suunnittelu koulujen luovia aloja; ammattilaisille vähintään kahden vuoden kokemus alalta. Menetelmät ja rakenne - Master Brand Management ja viestintä, nyt sen 15 vuotta, säädetään vuorottelu luentoja, harjoitukset, tapaustutkimuksia, työpajoja ja projekteja yhteistyössä teollisuuden rakenteita, yksilön ja ryhmän projekteja. Kurssi on läheinen yhteys ammatti työn kautta kehittynyt kumppaneiden ja opetushenkilöstön. Opetus katsoo eri vaiheissa: rakennuksesta brändipääomaa, jossa määritellään arvot, sijoittamiseen ja markkinointia, että toimet, joilla pyritään kasvuun ja tukea brändin, analyysin kanssa tuotemerkin strategioita ja ja taipumus kehityslinjoista. Lopussa polun, joka omistettu moduuli, se myös korostetaan erityisesti itsensä markkinoinnin keinot: tarvittavat työkalut tehdä esitys itsestään tehokkaasti, jotta julkinen esittäminen tekniikoita. Aiemmissa numeroissa hankkeissa kehitettiin yhteistyössä: Decathlon - Brand check-up ja kehittäminen tuotemerkin Italiassa; Deborah Cosmetics - uudelleenlanseeraus tuotemerkin vähittäiskaupan; Redbull - Brand venyttely ja käynnistää RedBulletin aikakauslehti; Carrefour - Kehitetään CarrefourBIO tuotemerkin; Nestlé - Brand maine; Buitoni - uudelleenlanseeraus tuotemerkin ulkomaisen tavoitteita; Milanosport - Corporate ja brändin identiteetti; Kraft - Brand uudelleensijoitus; Italia 7 Gold - Brand repositioning ja uudelleenkäynnistäminen liikkeeseenlaskijan; City of Milan - Alueellinen bränding Porta Venezia alueella; Comets - Brand tarkistaa, kohdistaminen ja brändin kehittäminen ohjeita tuotteen, kokemus, viestintä; Lierac - brändin viestintää projekti. Aikaisempien painokset Ohjelman tehtiin muun muassa seuraavat vierailevat: Google, Technogym, Campari, Adidas, Red Bull. Master järjestetään kahtena versiona, ensimmäisen marraskuussa Italian, toinen tammikuuta Englanti. [-]

Master In Event Management

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2017 Italia Milano

Yhä useammat yritykset - ei väliä, jos ne ovat yritykset tai kuluttajat, julkinen tai yksityinen - tällä hetkellä sijoittaa tapahtumia ihastunut uskomattoman strateginen monipuolinen työkalu. Täydellinen media pystyy tuottamaan ainutlaatuisuus, suora vuorovaikutus kohde, tunteet, spectacularization, mutta myös varmistaa nopeiden tulosten yrityksille ja välitöntä arviointia omien investointiensa. Tämä on uusi viestinnän raja vahvistaneet sen erikoistuneet ammatilliset saavutukset, jotka pystyvät hoitamaan laatikko, joka on yhtä paljon monimutkainen kuin taikaiskusta. [+]

Tämä ohjelma opetetaan Italian Target - Master Event Management on osoitettu niille, jotka opiskellut tai opiskelevat humanistiset yhteiskuntatieteiden, taloustieteen tai tieteenalojen; tutkinnon Italian tai ulkomaisen suunnittelu koulujen luovia aloja; ammattilaisille, joilla on vähintään kahden vuoden kokemus. Menetelmät ja rakenne - Ensimmäisessä osassa Master tarjoaa huolellisen analyysin tapahtumien markkinoilla näyttää erilaisia ​​asian historiasta, ja antaa perustiedot kulttuurien tuntemus velvollinen työskentelemään alalla intohimolla ja olemalla aina ajan tasalla. Tällaisia ​​käsitteitä ovat: tapahtuma markkinat, mukana professionalisms, tapahtuman tyypit, historia ja syistä. Sitten Mestari keskittyy kaikki vaiheet, prosessit, roolit ja aikataulutus liittyy tapahtuman toteutus: luova prosessi, mukana roolit (mistä taiteellinen johtaja on projektipäällikkö), ostotoimintaa, tapahtuma suuntaan, toteutus hallinta , säännöt ja turvallisuus, ja sponsorointiin. Kaikki ongelmat selitetään analysoimalla sairauskertomuksiin ja tapahtumien viitaten seuraaviin ryhmiin: muotinäytös, musiikki, konsertti, näyttely, urheilutapahtumaan. Kurssin aikana osallistujat osallistuvat toteutumista 2 hanketta yhteistyössä paneita ja yrityksille. Koulutus polku on rikastuttanut kokemuksia tunnettujen työskentelevien ihmisten tapahtumissa alalla, jotka kertovat tarinoita, niiden koulutusjaksojen, ja niiden tapahtumat. Master Event Management päättyy yksittäisen vaiheen tai kentän projekti, jonka aikana opiskelijat voivat käyttää työkaluja ja opittuja ja mitata ammattimaiseen menettelyä. Opinnäytetyö kehitettiin: Fiat; Ferrero; Nopeusmittari; BMW; Nivea; Vodafone; RCS Sport; Garmin; Eni; Unipol; Heineken; Cantine Ferrari. [-]

Master Muodin Markkinoinnin - Strategiasta Tuotemerkin

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Master Fashion Markkinointi - Strategiasta Branding muodostaa muodin ammattilaisia ​​pystyy kohtaamaan uusia haasteita maailman nopeasti ja kehittyy jatkuvasti. Erityisesti kurssi kattaa tutkimus tärkeimmistä muodin markkinoinnin hallintaa, viestintää tekniikoita - keskitytään näkökohtiin paikannus strategioita ja brändin hallinta - identiteettiä ja kuluttajien tarpeita unohtamatta analyysi digitaalisen median. Kurssilla on luova lähestymistapa ja strategia, jonka tavoitteena on kehittää innovatiivista ajattelua ja kokeilemalla uusia strategioita alueella. [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI Pääsyvaatimukset: Master Fashion Markkinointi - Strategiasta Branding on suunniteltu italialainen ja ulkomaisten tutkinnon Muoti, viestintä ja markkinointi sekä nuoret ammattilaiset, joilla on vähintään kahden vuoden kokemus. Rakenne ja menetelmät: Master Fashion Markkinointi - Strategiasta Branding rakentuu täydentäviä yksiköissä, joissa tutkitaan tutkimus eri toimintoja, kuten suunnittelu ja markkinointi hallinta: päätavoitteena on tutkimuksen ja analyysin prosessien ja menetelmien pätevä testaus Markkinointi ja Branding strategiat muotialalla. Polulla Tutkimus tarjoaa opiskelijoille perinteisiä luentoja ja teemakeskusteluihin hankintaan perustettu teorioita ja menetelmiä. Lisäksi se sisältää laboratorio- ja kokeelliset toimet tavoitteena on toimia opiskelijan yksin tai ryhmässä (sekä työpajat, tutorials, tapaustutkimuksia, tekniikoiden käyttöä ja simulative roolipelejä jne), yrityshankkeita, käänteinen mentorointi. Koulutuksen huipentuu tähtäävän hankkeen tarkkailun hankkimia taitoja opiskelijoiden aikana mestariasi opinnäytetyön. Muotiteollisuus on tutkittu historiallinen ja kulttuurinen ilmiö, mistä kehitystä tyylillinen koodit myöhään vuosisadan syntymistä avantgarden tyyli vuosisadalla. Opiskelija analysoidaan tulevia kykyjä, Muotiviikot, viestinnälle laatiminen paperin tai internetin kautta. Opiskelija lähestyä tavalla liiketoiminnan, mukaan lukien valmistus- ja kulttuuriset piirteet, ja tutkii vuorovaikutusta muotialalla. He oppivat laatimaan markkinointisuunnitelma, asentoon, edistää ja vahvistaa brändin luomalla identiteetti, joka on aseman tunnusmerkkinä panoraama muotimarkkinat. Viestinnässä opiskelijat vahvistaa analyyttistä ja kriittistä osaamista, jotta kehittää viestintästrategian. Tutkimus markkinointi ja digitaalisen median mahdollistaa osaamisen kehittämiseen liittyvien suuntautumiseen, analyysi, strateginen suunnittelu, arviointi, ja kyky määritellä tehokkaan lyhyt. Suunnittelussa hallintoyksikkö, opiskelijat hankkivat suhdetta suunnitteluun ja hallintaan ja sen merkityksestä yrityksen sisällä ja sen markkinoinnin strategiaa. Master päättyy esittely opinnäytetyön, yhteenveto kaikista kursseista jossa opiskelija kehittää saatujen tietojen aikana opiskeluajastaan. [-]

Master Muodin Viestintä Ja Muotoilu

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Master Fashion Viestintä ja Muotoilu muodostaa tunnusluvut muodin alalla. Kommunikointi sisältö muoti on monimutkainen tehtävä, joka vaatii reaktiivinen lähestymistapa ja soveltaminen strategisten toimenpiteiden on vaihteleva ja epävakaa markkinoilla. Sen jälkeen on todettava, suhde markkinoilla ja kehityksen uuden median ja ratkaisevan aseman visuaalisen viestinnän maailmassa tänään. Stylisti on se, joka tuo lisäarvoa tiedonannon tavalla tuotteita, joka luo kuvan ja vastaa valinta kohteita ja valinta yhdistelmien esitellään kokoelma. Stylisti on todellinen muoti toimittaja, välinen yhteys muodin valmistaja ja kuluttajat ja lukijat muotilehtiä. [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI Pääsyvaatimukset: Hakijat, sekä italialaisia ​​ja ulkomaalaisia, ottaen huomioon Master Fashion Viestintä ja Muotoilu on hyvä ensimmäisen asteen muoti, viestintä ja markkinointi sekä nuoret ammattilaiset, joilla on vähintään kahden vuoden kokemus. Rakenne ja menetelmät: Vahvuus Master Fashion Viestintä ja Muotoilu on yhdistelmä teoreettista sisältöä, analysointi ja tutkimus valmistajien menestyneimmistä muoti, ja käytännön toiminta, toteutetaan yhteistyössä yritysten ja teollisuuden ammattitaiteilijoille kansainvälisissä yhteyksissä. Kurssin tavoitteena on muodostaa muoti Viestintä koordinaattori, ammattilainen pystyy luomaan ja jatkaa viestintästrategia vaatemerkki. Koska visuaalinen viestintä tuotemerkin on tullut olennainen, kurssi antaa erityistä huomiota tutkimiseen tyyli, laatimia käytännön harjoituksia, joiden tarkoituksena on edustaa markkina-arvot ja estetiikka brändin tehokkaasti. Muoti viestintä asiantuntija, jolla on hyvä käsitys suuntaukset tietyn alan markkinoista, että voimme kehittää uusia tekniikoita tiedon levittämisen ja hallita viestinnän prosesseja tyypillistä muotimaailmassa. Alustavan tutkimuksen muotialan peräisin historialliset, kulttuuriset ja visuaalinen näkökulmasta, osallistujat saavat tietoa viestintää muoti: alkaen rakennetta lehdistötoimisto hänen organisaatiosta ja sen toiminnasta, järjestämiseen ja hallintaan muotinäytös sillä hetki näkyvyyttä ja vahvistumiseen brändin identiteetti jopa kustannusmaailmaa ja tapahtumia. Opetusmetodi tarkastellaan viestinnän eri medioiden ja ilmaisun muodot liittyvät niihin (julkaisu, tyyli, web, uusi media, mainonta, yritysten tapahtumia). Osa kurssin on omistettu toimintaa stylisti: rakenteesta valokuvaus asettaa - organisaatio, tekninen työkaluja ammattikuvaajille ja valot, asetelma tutkimus - että iconographic tutkimukseen. Toteutuminen valokuvapalvelut osallistujat voivat saada kokemusta alalla, soveltaen teoriatietoa ja käytännön työkaluja hankkinut aikana. Master huipentuu esittämisen opinnäytetyön, yhteenveto kaikista luokista, jossa opiskelija kehittää saatujen tietojen aikana opiskeluajastaan. [-]

Master Sosiaalisen Median Ja Digitaalisten PR

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 7 kuukautta November 2017 Italia Milano

Välineet ja sosiaalisen maailman digitaalisen PR yhä läsnä strategioita markkinoinnin ja viestinnän yrityksiä, mutta koska työ täytyy erityistaitoja. Käsitellään tämän alueen niin valtava, että nopeuden, on monia työkaluja ja mahdollisuuksia, joita noudatetaan, varmistetaan, että ihmiset voivat ymmärtää tätä tunnetta, ja nämä käytännöt ovat ja tulevat olemaan suuri kysyntä. Sen jälkeen intensiivikurssi 7 kuukautta luokkahuoneessa - on sen jälkeen 3 kuukauden työharjoittelun - osapuolet voivat tehdä ammattialalla sosiaalisen median ja digitaalisten PR, yrityksissä ja laitoksissa. Ne käsitellään kaikkia kysymyksiä, jotka liittyvät digitaaliseen ja sen vertailufunktioita asiakkaita, yhteistyökumppaneita ja vaikuttajia. [+]

Tämä ohjelma on Italian opetetut Kenen tulisi osallistua - Master on avoinna: tutkinnon sekä taide / humanististen, sekä tekninen / taloudellinen; ammattilaisille, joilla on vähintään kahden vuoden kokemus alalta. Menetelmät ja rakenne - Sosiaalinen media on tärkein käännekohta markkinoinnin maailmassa, radikaalia muutosta tasapainon välistä viestintää yritysten ja kuluttajien. Vuodesta tilanne, jossa yritykset välittää viestin kautta perinteisen median ja kuluttajat kuunnella ja reagoida ostamalla viestin aihe tuotteet, olemme tänään tilanteessa, joka näkee kuluttajat päähenkilöt todellinen suhde yritysten, on lupa puhua heille ja heistä. Näin ollen maailman sosiaalisen - vaan yleisemmin, että digitaalisen - on tullut keskeinen mahdollisuus, yrityksille, tukemaan tätä vaihtoa. Master tavoitteena on kouluttaa ammattilaisia, jotka voivat ymmärtää identiteetin brändin ja ihmissuhteisiin tarpeet, luodaan asianmukainen strategia, toteuttaa sitä ja valvoa sitä. Ammattilaiset osaa määritellä ja erottaa alat eri ammattilaisia, koordinoida ja valvoa niitä, samalla ylläpitäen vahvaa keskittyy sosiaalisen median ja digitaalisten PR. Opetus on jaettu kolmeen pääalueeseen: Tekninen-instrumentaali - Onko koulutuksen alalla, jonka tarkoituksena on kehittää perustaidot, olipa kyse teknisen työkaluja, ja enemmän teoreettisesti. strateginen suunnittelu - He hankkivat taitoja oppia ajattelemaan strategisesti sekä laajemmin digitaalisen kanavan, joko nimenomaan sosiaalisen median ja digitaalisten PR. Kysymys suorituskyvyn mittaaminen on päätökseen tämän alan asiantuntemusta. toiminta- - Opiskelija saa erityisiä taitoja yksittäisiä välineitä; kyky tuottaa, hallita, jakaa sisältöä muodoissa ja eri alustoilla; oppii luomaan toimituksellinen suunnitelma ja aikataulu julkaiseminen ja käyttö suunnittelun työkaluja, perehtyminen maailman web ja mobiilisovelluksen. Kaikki osallistujat ovat mukana täytäntöönpanossa kahden hankkeen perustuu todellisiin yrityksiin tiedotustilaisuuksia, ja saada luonnos Personal Branding. [-]

Mestari Graafinen Suunnittelu

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta November 2017 Italia Milano

Graafisen suunnittelun kenttä kehittyy jatkuvasti. Ammattitaitoinen alueet ja niiden erikoisalojen, viestinnän markkinoilla, ja yritykset toimivat, nousta ja kehittyä ovat speedly muuttuvat, samoin kuin tekniikan skenaario. Master kouluttaa ammattilaisia ​​pystyy kunnolla hallita joukkue, tehokas hallinnassa integroidun työnkulun. Ammatillinen jotka voivat rakentaa, hallita ja viimeistellä visuaalisen viestinnän projekti: strategiasta, jotta konsepti, jopa kaikkein oikea toteutus lehdistölle tai sosiaalisen median. [+]

Tämä ohjelma opetetaan Italian KOHDE - Koska itse asiassa, Master kurssi on osoitettu kaikille niille, jotka opiskellut viestintää, grafiikka ja muotoilu ja etsivät jatkokoulutus työskennellä alalla grafiikka kyky ja ammattitaito. Methedology ja rakenne - Master kurssi - sen 10 kuukauden ajan (7 kuukautta luokkahuoneessa + 3 vaiheen / kenttä hanke) ja osa-aikainen läsnäolo - kouluttaa ammattilaisia ​​viestinnän alalla kehittämällä johtamistaitoja ja hanke kulttuurin juuret suunnittelun historiassa. Mutta ennen kaikkea, se tarjoaa menetelmän, rakenne, ja prosessi järjestetty johdon tavalla. Master koostuu kolmesta vaiheesta. Ensimmäinen askel on, jolla pyritään hankkimaan tietämystä viestintä hankkeen kulttuurin, vahvistamaan teknis-instrumentaalista osaamista ja kehittää perustutkimus läpi edestä opetuksen menetelmiä, ohjattu projekti lab ja henkilökohtaisen opintosuunnitelman. Opetuksen on osoitettu asiantuntijoille ja ammattilaisille eri tieteenalojen. Toinen vaihe koulutusjakson pyritään hallitsemaan viestintää hankkeen kaikissa vaiheet ja tapahtuu yhteistyössä yritysten ja / tai ulkopuolisten organisaatioiden. Viimeinen vaihe Master Kurssi sisältää vaiheen / kenttä hanke. Vaiheet toteutuvat yksittäisinä työaikoja - Italiassa tai mahdollisesti ulkomailla - yksi yrityksistä yhteistyössä IED. Ne kestävät vähintään 3 kuukautta ja mahdollistaa opiskelijoiden soveltaa kehittänyt työkaluja ja osaamista konkreettinen kokemus mittaamalla ammattimaiseen menettelyä. Vaihtoehtoisesti vaiheeseen, opiskelijat voivat olla mukana Field Project. Se koostuu konsultointi / yhteistyöprojekti toteuttaa ryhmä opiskelijoita johtama opettaja, joka toimii projektin tutor, ja kestää vähintään 3 kuukautta. Opettaja tukee joukkue hallinnoinnin aikana suhteita yrityksen ja asiakkaan, projektin aikana kehitys ja viimeisellä toteuttaminen ja tulosten esitys yhtiölle kuin todellinen ammatillinen tilanne. Edellisessä painokset, opiskelijoiden hankkeita on kehitetty yhteistyössä: Fiat, Ferrero, Speedo, BMW, Nivea, Vodafone, RCS Sport, Garmin, ENI, Unipol, Heineken, Cantine Ferrari. [-]

Sisustussuunnittelun Maisteri

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Master Sisustussuunnittelu tavoitteena on antaa opiskelijalle metodologinen, strategisia taitoja ja tarvittavat käytännön kokemusta vastaamaan uusia suuntauksia ja tulevaisuuden skenaarioita italialaisen ja kansainvälisen muotoilun. Kolme pääaluetta sisustus tarkastellaan: tilat myynti, vieraanvaraisuus aloilla ja hyvinvointia. Kurssin, sisustussuunnittelija pystyvät puuttua hankkeeseen paitsi teknisistä ja muodollinen näkökulmasta, mutta erityisesti siitä strategisesta näkökulmasta, keskittyen tarpeisiin nykyajan kuluttajan ja kehittyvä alan tarpeita. Kiitos niiden ammattitaito, he pystyvät muotoilemaan suunnitteluratkaisujen vahvan emotionaalisen ja aistien sisältöä, joka parantaa tilankäytön eri keinoin ilmaisun - kalusteet, materiaalit, värit ja valot - vähentynyt ja tulkitaan olosuhteista riippuen. IED Suunnittelu tulkitsee huippuosaamista italialainen design läpi koulutuksen prosessi, joka on juurtunut kulttuuriin Italian Design System, tehty luovuuden, yrittäjyyden, tekniikan ja markkinoiden tuntemus. [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI Pääsyvaatimukset: Master Sisustussuunnittelu on oikea erikoistuminen valmistuneiden, italialaiset ja ulkomaalaiset, Design, arkkitehtuurin tai siihen liittyvillä aloilla, jotka haluavat rikastuttaa kokemus suunnittelu, mutta myös ammattilaisille on todistetusti kokemusta. Menetelmät ja rakenne: Kurssin tarkoituksena on opettaa ensin suunnittelun menetelmiä, että analysoimalla koodien ilmaisun ja kulusta nykyajan kuluttajan asiakkaan henkilöllisyys, nykysuuntauksista muotoilu ja materiaalitekniikka, jonka avulla opiskelijat voivat kaapata merkittävä runsaasti kokemusta. Opiskelija oppii luoda omia ilmeikäs kielen ja sisällyttää se, parantaa sitä, luovuuttaan. Ne opetetaan luomaan markeri erityisen tarkka värit, materiaalit, pintamateriaalit, valaistus vaikutuksia, jotka voivat tarjota uusia aisti- ja emotionaalisia kokemuksia. Pääasiallinen toimintamuoto kurssin luokkahuoneessa on kehittää strategista arvoa projekteja, pystyy vastaamaan erilaisiin tarpeisiin muotoiluteollisuus. Ohjauksessa tiedekunnan, joka koostuu pääasiassa ammattilaisten ja suunnittelijoiden, projekteja tapahtuvat mukaan avoin järjestelmä, jossa osallistujat kutsutaan yhteistyötä italialaisten yritysten kansainvälistä mainetta ja brändin nuorten kanssa, etsivät innovatiivisen ja kestävän suunnittelun. Ohjelma koostuu neljän viikon johdanto työpajoja, joiden tehtävänä on tutkia tietämys ja muotoilun opiskelijoita eri puolilta maailmaa. Kun nämä neljä kokemuksia opiskelijoiden tukee kolme hankkeita Project Laboratories, eri pituus ja monimutkaisuus, vaikeus kasvaa vähitellen vuoden aikana. Luokat vuorottelevat kolmen hankkeen että tutkia joitakin alueita sisustus: vähittäiskaupan tilat, vieraanvaraisuus ja wellness-tilat. Hankkeet kehitetty simuloidaan todellisen ammatillisen tilanteen: lyhyt, kehitys ja esittely. Opiskelija tarkastelee ympäristökysymyksiä rinnakkain luonnon ja kierrätettäviä materiaaleja, ympäristöystävällisiä tuotantoprosesseja yhteistyössä erikoistuneet yritykset. Sarjat liittyy myös kysymys sisätiloissa, luonnollinen ja keinotekoinen, tuntemisen kautta valonlähteiden, uusien teknologioiden ja järjestelmien valon ohjaus. Master järjestää seminaareja suoritti suunnittelun ammattilaisten, vierailuja johtavista materiaaleista ja showroom, osallistuminen kansainvälisiin tapahtumiin (varsinkin Salone del Mobile Milanossa), työpajoja ja tieteidenvälistä... [-]

Suunnittelu - Innovaatio, Strategia Ja Tuote - 1. Taso Ylempään Korkeakoulututkintoon

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Italian ja Kansainvälisen liiketoimintamallit edellyttävät harjoittajat selviävät hankkeeseen paitsi teknisestä ja tuottava näkökulmasta vaan ennen kaikkea strategisesti ja rakenteen kannalta. Master Design tavoitteena on valmistaa uuden sukupolven suunnittelijoiden valmiita harkitsemaan suunnittelun muuttujan suunnittelun ongelma, joko analyysi markkinoiden ja tarpeet nykyajan käyttäjille joko kuvitellen tulevaisuusskenaarioissa hyväksi innovatiivisia ratkaisuja. Design on tullut väline, joka pystyy innovatiivisia strategisiin tavoitteisiin yritysten. Perinteinen käyttäjäkeskeisen (UCD) lähestymistapa muuttaa konseptin "suunnittelu" to "suunnittelemalla kanssa" ihmiset, mukautetaan nykypäivän sosioekonomisen ja tuotantojärjestelmä evoluutiossa. [+]

Pääsyvaatimukset: Master Design oltava Honours tutkinto aloilla arkkitehtuurin, suunnittelua, talouden tai humanististen sekä Italian ja ulkomaalainen opiskelijoille. Menetelmät ja rakenne: Perustuen poikkitieteellinen ryhmällä, Master soveltaa luovuuden kehittymistä paras design virastojen ja aivoriihet, ja stimuloi kollektiivista ajattelua, jotta voidaan jakaa osaamista ja voimaannuttaa kaikki liittyviä taitoja. Filosofian tietenkin projektin ja client, tarjoaa osallistujille mahdollisuuden kokeilla ja toteuttaa ajattelutavan ja menetelmiin prosesseja (design thinking) suorittamalla todellisia hankkeita, läpi prosessin, joka perustuu tiimityöhön ja tekemällä oppiminen. Kaikki projektit ovat seuraa Leader Advisors jotka ovat myös harjoittajia, valittu niiden asiantuntemusta hankkeen eri aiheista. Konferensseja ja seminaareja tarjoavat mahdollisuuden keskusteluihin asiantuntijoiden kanssa ja virastojen, erottaa persoonallisuudet eri suunnittelu tieteenalojen sekä muiden yrittäjyyttä teknologia ja talous. Korkean profiilin Italian ja kansainvälisten yritysten ja sosiaalisten yritysten rikastuttaa maisteriohjelmista paljastamalla taitojaan projekteja, tapaustutkimuksia ja strategioita. Alustavat vaiheet Tämän Master perehdyttää kulttuurin design-ajattelua ja siihen liittyvien menetelmien avulla luentoja, työpajoja ja laboratorion töitä. Myöhemmin osallistujat kohtaavat erilaisia ​​hankevaiheissa kokeellisia ja interaktiivisia kursseja (eri tarkoitukseen, monimutkaisuus ja tavoitteet), joka perustuu tekemällä oppimiseen. Samalla opiskelijat voivat osallistua nurture kursseja päästä mukaan strateginen, tekninen ja ilmeikäs alueen suunnittelun, tuo ideoita ja oivalluksia, jotta ruokkia henkilökohtaista ja ammatillista kasvua koko joukkue. Opiskelijat kehotetaan ottamaan ennakoivan ja ammatillinen rooli asiakkaiden kanssa, jotta voidaan poistaa akateemisen todellisuutta. Ne hyötyvät käytännön kokemuksia, joissa tiimityö muutoksen mukaan lyhyt ja ehdotetun opetuksen strategiaa. Master Design antaa opiskelijoille mahdollisuuden tavata eri tuotantojärjestelmiä, jotka pitävät stimuloivaa ja ottaa ne voivat kehittää omia projekti menetelmät, joiden avulla ne voivat tuottaa ainutlaatuisia konsepteja. Tämä prosessi antaa konkreettisia vastauksia markkinoiden tarpeisiin käyttämällä nykyaikaisia... [-]

Videot

WORLD FOOD PROGRAMME

MOSTRA FOTOGRAFICA BOLLYWOOD FUORI E DENTRO AL SET IED TORINO

AMALIA - How it works (IED Milano) in collaboration with Swarovski Elements

Ota yhteyttä

IED Moda

Osoite, 1. rivi IED Design / Visual Communication / Management e Comunicazione via A. Sciesa, 4
20135 Milano, Italia
Verkkosivu http://www.ied.it/
Puhelin +39 02 583361

Osoite, 1. rivi IED Fashion Via Pompeo Leoni, 3
20141 Milano, Italia

Osoite, 1. rivi IED Master Via Bezzecca, 5
20135 Milano, Italia