IED – Istituto Europeo di Design Milan

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Cradle of Design and Industry.

Keskellä pääkaupunkiseudun verrattavissa Lontooseen ja New Yorkiin, Milan on synonyymi maailman taiteen, teollisuuden, rahoitus, suunnittelu ja muoti. Tässä kaupungissa he ovat työskennelleet taiteilijoita kuten Leonardo ja Bramante ja neljä vuosisataa myöhemmin, Marinetti ja Boccionin, perustajat Futurist liikkeen.

Viime aikoina, arkkitehdit ja suunnittelijat sekä veljekset Castiglioni, Magistretti, Zanuso ja suunnittelijat kuten Armani ja Versace, muutamia, ovat tehneet Milanon maailman keskus muodin ja muotoilun.

Taide ja tiede, teollisuus ja rahoitus ovat kulttuurien takana pragmatismin ja luovan hengen / liiketoiminnan tässä kaupungissa.

Ole sattumaa, että koulumme perustettiin Milanossa inspiroiva hänen opetus pystyä tekemään, ajatella ja innovoida alueen ominaispiirteiden ja historiaan Milanon. Designing teollisuuden ja teollisuuden sekä teollisuutta ja palveluja, on kutsumusta IED Milanoon, jossa opetusta ja käytännön suunnittelun kaikissa sen muodoissa.

Oppilaitoksessa tarjolla ohjelmia seuraavilla aloilla:
  • Englanti
  • Espanjalainen
  • Italialainen

Katso maisteriohjelmia » Katso Summer courses » Katso BA-tutkinnot » Katso Kurssit »

Ohjelmat

Tämä koulu tarjoaa myös:

Maisteri

Graafisen Suunnittelun Maisteri

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta November 2018 Italia Milan

13. painos - Graafisen suunnittelijan rooli on muuttunut paljon viestintätekniikan kehityksen ja yritysten kaupallisten strategioiden muutoksen ansiosta. Graafinen suunnittelija tarvitsee nykyään kulttuurisia ja organisatorisia taitoja, jotka mahdollistavat viestintäprojektien laatimisen ja hallinnan kaikkialla, koordinoimalla yhä enemmän työkalujensa ja markkinoidensa sovellusta. Siksi tarvitaan vankka metodologinen lähestymistapa eri kontekstien panosten hallitsemiseksi, niiden yhdenmukaistamiseksi ja visuaalisten strategioiden luomiseksi, jotka voidaan hylätä eri konteksteissa ja muodoissa. Osa yhteistyökumppaneiden opiskelijoista on kehittänyt hankkeita aiemmissa julkaisuissaan: Brancamenta, Casa Circondariale San Vittore Milano, Value Retail, Castelnuovo del Garda, DMC, Durex, Fà la cosa giusta, ING Direct, Mediaset, Panorama, Qn- Il Giorno, Altroconsumo, Fratelli dell'Uomo. [+]

Graafisen suunnittelijan rooli on muuttunut paljon viestintätekniikan kehityksen ja yritysten kaupallisten strategioiden muutoksen ansiosta; Graafinen suunnittelija tarvitsee nykyään kulttuurisia ja organisatorisia taitoja, jotka mahdollistavat viestintäprojektien laatimisen ja hallinnan kaikkialla, koordinoimalla yhä enemmän työkalujensa ja markkinoidensa sovellusta. Siksi tarvitaan vankka metodologinen lähestymistapa eri kontekstien panosten hallitsemiseksi, niiden yhdenmukaistamiseksi ja visuaalisten strategioiden luomiseksi, jotka voidaan hylätä eri konteksteissa ja muodoissa.

Osa yhteistyökumppaneiden opiskelijoista on kehittänyt hankkeita aiemmissa julkaisuissaan: Brancamenta, Casa Circondariale San Vittore Milano, Value Retail, Castelnuovo del Garda, DMC, Durex, Fà la cosa giusta, ING Direct, Mediaset, Panorama, Qn- Il Giorno, Altroconsumo, Fratelli dell'Uomo.... [-]


Master In Animation Design

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2018 Italia Milan

Kolmas painos - Animaation suunnittelu IED: ssä tarkoittaa oppimisen tarinan oppimista animaation kautta, kuvittelemalla, luomalla ja rakentamalla hahmoja ja ympäristöjä, jotta he voivat elää uusissa skenaarioissa. Animaationsuunnittelijoiden kysyntä kasvaa entisestään: mainonnasta TV-sarjaan, piirroksesta lyhytelokuville, dokumenttipeleistä, peleistä, rististä ja lähetystoiminnasta sekä erikoistehosteista elokuva- ja televisiotuotteille. Animaatiosuunnittelun maisteri kouluttaa animaation ammattilaisia ​​valmiina työskentelemään uusissa skenaarioissa tarjoamalla teknisiä taitoja ja kilpailukykyisiä ammatillisia työkaluja ehdottaa, kirjoittaa ja toteuttaa huippututkimushankkeita: lyhytelokuvia, sarjoja ja mediatuotteita. Koulutusohjelma lisää henkilökohtaista luovuutta ja kannustaa opiskelijoita etsimään uusia tartunnanmuotoja eri visuaalisten ja tyylisuuntaisten animaatioiden välillä. [+]

IED-animaatiomallin opiskelu tarkoittaa oppimisen tarinan oppimista animaation kautta, kuvitella, luoda ja rakentaa hahmoja ja ympäristöjä, jotta he voivat elää uusissa skenaarioissa.

Animaationsuunnittelijoiden kysyntä kasvaa entisestään: mainonnasta TV-sarjaan, piirroksesta lyhytelokuville, dokumenttipeleistä, peleistä, rististä ja lähetystoiminnasta sekä erikoistehosteista elokuva- ja televisiotuotteille. Animaatiosuunnittelun maisteri kouluttaa animaation ammattilaisia ​​valmiina työskentelemään uusissa skenaarioissa tarjoamalla teknisiä taitoja ja kilpailukykyisiä ammatillisia työkaluja ehdottaa, kirjoittaa ja toteuttaa huippututkimushankkeita: lyhytelokuvia, sarjoja ja mediatuotteita.... [-]


Master In Creative Direction

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2018 Italia Milan

Toinen painos - Nykyään luovan johtajan on voitava ohjata strategista ja luovaa prosessia kokonaisuutena, jossa on monimutkaisuus joustavalla ajattelutavalla ja ongelmanratkaisutaidoilla. Tämän ammattilaisen tärkein ominaisuus on tietoinen uusista ideoista ja uusista mahdollisuuksista brändin ja kuluttajan välisessä vuoropuhelussa, jossa viimeisimmät teknologiset, digitaaliset ja sosiaaliset verkostot ovat muotoilemassa. Creative Direction Master-kurssi on vastaus näihin poikkeuksellisiin muutoksiin koulutuksen alalla. Se on mahdollisuus kirjoittaa tulevaisuuden mainontaan, laboratorioon, jossa kokea luovuuden uudelleensyntymistä lukemalla monia fyysisiä ja virtuaalisia ympäristömuutoksia ja kääntämällä ne uusille kielille ja viestintämuodoille. Koulutus tarjoaa täydellisen käsityksen prosesseista ja menetelmistä, joiden avulla voit luoda globaaleja viestintäkampanjoita, joissa kiinnitetään huomiota mainoskommunikaation suunnitteluun, suunnitteluun ja kehittämiseen. Päällikkö valmistuu viikon mittaisella opintomatkalla Lontoossa tutustumalla eräisiin tärkeimpiin ja innovatiivisimpiin mainonta- ja viestintäelimiin ja vastaamaan Creative Director -johtajiin, suunnittelijoihin, tilinomistajiin ja elokuvajohtajiin. [+]

Nykyään luovan johtajan on voitava ohjata strategista ja luovaa prosessia kokonaisuutena, joka on monimutkainen joustavalla ajattelutavalla ja ongelmanratkaisutaidoilla. Tämän ammattilaisen tärkein ominaisuus on tietoinen uusista ideoista ja uusista mahdollisuuksista brändin ja kuluttajan välisessä vuoropuhelussa, jossa viimeisimmät teknologiset, digitaaliset ja sosiaaliset verkostot ovat muotoilemassa.

Creative Direction Master-kurssi on vastaus näihin poikkeuksellisiin muutoksiin koulutuksen alalla. Se on mahdollisuus kirjoittaa tulevaisuuden mainontaan, laboratorioon, jossa kokea luovuuden uudelleensyntymistä lukemalla monia fyysisiä ja virtuaalisia ympäristömuutoksia ja kääntämällä ne uusille kielille ja viestintämuodoille.... [-]


Master In Design - Innovaatio, Strategia Ja Tuote

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2019 Italia Milan

15. Painos - Muotoilun ensimmäisen tason maisterikurssi kouluttaa uuden sukupolven suunnittelijoita ja strategioita, jotka ovat valmiita lähestymään ongelmanratkaisua kohtaamalla kuluttajien ja asiakkaiden tarpeet suunnitteluprosessissa. Kurssi tarjoaa mahdollisuuden tarkastella eri tuotantojärjestelmiä. Osallistujia kannustetaan jatkuvasti ja rohkaistaan ​​kehittämään omaa suunnittelumenetelmää tuottaakseen ainutlaatuisia markkinoiden vaatimuksiin vastaavia suunnittelukonsepteja. Nykyisten kielten ja ilmaisujen avulla tulevia skenaarioita saavutetaan ja ne muunnetaan innovatiivisiksi ratkaisuiksi. Master-kurssi perustuu tieteidenväliseen tiimiin, kuten parhaissa suunnittelutoimistoissa ja think-tankkeissa. Opetussuunnitelma on kurssi, sillä se tarjoaa mahdollisuuden vaihtaa ammattikokemusta akateemiseen opinto-ohjelmaan. Ammatillisten mahdollisuuksien valinnan helpottamiseksi opetussuunnitelma voidaan suorittaa studiossa / yrityksessä - joka vastaa kurssien tavoitteita - tai "kampuksella" ammatillisen simulaatioprojektin kautta. Tutkintojen nimi - Kurssi tunnustetaan MIUR: n (Opetusministeriö, Yliopisto ja tutkimus) akateemisen ylemmän tason I luottoluokitukseksi, jonka arvosana on 60 opintopistettä, jolloin opiskelijat voivat jatkaa opintojaan Italiassa tai ulkomailla. [+]

Suunnittelun ensimmäisen asteen maisterikurssi kouluttaa uuden sukupolven suunnittelijoita ja strategioita, jotka ovat valmiita lähestymään ongelmanratkaisua kohtaamalla kuluttajien ja asiakkaiden tarpeet suunnitteluprosessissa. Kurssi tarjoaa mahdollisuuden tarkastella eri tuotantojärjestelmiä. Osallistujia kannustetaan jatkuvasti ja rohkaistaan ​​kehittämään omaa suunnittelumenetelmää tuottaakseen ainutlaatuisia markkinoiden vaatimuksiin vastaavia suunnittelukonsepteja. Nykyisten kielten ja ilmaisujen avulla tulevia skenaarioita saavutetaan ja ne muunnetaan innovatiivisiksi ratkaisuiksi. Master-kurssi perustuu tieteidenväliseen tiimiin, kuten parhaissa suunnittelutoimistoissa ja think-tankkeissa. Opetussuunnitelma on kurssi, sillä se tarjoaa mahdollisuuden vaihtaa ammattikokemusta akateemiseen opinto-ohjelmaan. Ammatillisten mahdollisuuksien valinnan helpottamiseksi opetussuunnitelma voidaan suorittaa studiossa / yrityksessä - joka vastaa kurssien tavoitteita - tai "kampuksella" ammatillisen simulaatioprojektin kautta.... [-]


Master In Digital Communication Strategia

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta November 2018 Italia Milan

4. painos - Digitaaliset viestintävälineet ovat entistä enemmän mukana markkinointi- ja viestintästrategioissa, vaikka he vaativat erityisiä taitoja. Siksi ammattilaiset, jotka pystyvät käsittelemään niin laajaa, jatkuvasti muuttuvaa kontekstia, vaativat yhä enemmän. Sen jälkeen, kun intensiteetti 7 kuukautta oli luokkaa - plus 3 harjoittelua - osallistujat tulivat digitaalisen viestinnän työmarkkinoille, yrityksissä tai virastoissa. He kohtaavat erilaisia ​​aiheita, jotka liittyvät tuotemerkin ja kuluttajien väliseen suhteeseen, joka koskee kaikkia merkkituotteita ja viestintäkanavia. Erityisesti kurssi tarjoaa kelvollisen osaamisen kuten: Social Media Manager, sosiaalisen median asiantuntija, yhteisöpäällikkö, digitaalinen PR-johtaja, digitaalinen konsultti, digitaalisen sisällön strategi. Kurssi tarjotaan yhteistyössä digitaalisen toimiston DOING kanssa. [+]

4. painos - Digitaaliset viestintävälineet ovat entistä enemmän mukana markkinointi- ja viestintästrategioissa, vaikka he vaativat erityisiä taitoja. Siksi ammattilaiset, jotka pystyvät käsittelemään niin laajaa, jatkuvasti muuttuvaa kontekstia, vaativat yhä enemmän.

Sen jälkeen, kun intensiteetti 7 kuukautta oli luokkaa - plus 3 harjoittelua - osallistujat tulivat digitaalisen viestinnän työmarkkinoille, yrityksissä tai virastoissa. He kohtaavat erilaisia ​​aiheita, jotka liittyvät tuotemerkin ja kuluttajien väliseen suhteeseen, joka koskee kaikkia merkkituotteita ja viestintäkanavia. Erityisesti kurssi tarjoaa kelvollisen osaamisen kuten: Social Media Manager, sosiaalisen median asiantuntija, yhteisöpäällikkö, digitaalinen PR-johtaja, digitaalinen konsultti, digitaalisen sisällön strategi.... [-]


Master In Event Management

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2018 Italia Milan

Kymmenes painos - Koska tapahtumien poikkeuksellinen strateginen monipuolisuus on täydellinen väline ihmisten tavoittamisessa, yhä useammat yritykset investoivat niihin joko joko liike-elämään tai kuluttajiin, julkisiin tai yksityisiin. Tapahtumat voivat tuottaa ainutlaatuisuutta, suoraa vuorovaikutusta tavoitteen kanssa, tunteita, spektabilisoitumista, mutta myös varmistaa nopeat tulokset yrityksille ja arvioida välittömästi sijoituksiaan. Tämä on uusi viestinnän raja, jonka määrittelee se, että uudet ammattilaiset ovat nousemassa, jotka pystyvät hallitsemaan yhtä monimutkaista laatikkoa kuin taikuutta. Tapahtumien hallinnan Master-kurssi opettaa, miten käsitellä taloudellisia resursseja, aikaa ja ihmisiä, jotta oppilaat oppivat suunnitella, organisoida ja hallita monimutkaisia ​​tapahtumia keskittyen viihdettä. Se kouluttaa uuden sukupolven täyden jalostuksen ammattilaisia, jotka pystyvät hallitsemaan monimutkaista konetta, joka siirtää tapahtumia alusta loppuun asti, mukaan lukien suunnitteluprosessin ja toiminnan. [+]

Koska tapahtumien poikkeuksellinen strateginen monipuolisuus on täydellinen väline ihmisten tavoittamisessa, yhä useammat yritykset investoivat niihin joko joko liike-elämään tai kuluttajiin, julkisiin tai yksityisiin. Tapahtumat voivat tuottaa ainutlaatuisuutta, suoraa vuorovaikutusta tavoitteen kanssa, tunteita, spektabilisoitumista, mutta myös varmistaa nopeat tulokset yrityksille ja arvioida välittömästi sijoituksiaan. Tämä on uusi viestinnän raja, jonka määrittelee se, että uudet ammattilaiset ovat nousemassa, jotka pystyvät hallitsemaan yhtä monimutkaista laatikkoa kuin taikuutta.

Tapahtumien hallinnan Master-kurssi opettaa, miten käsitellä taloudellisia resursseja, aikaa ja ihmisiä, jotta oppilaat oppivat suunnitella, organisoida ja hallita monimutkaisia ​​tapahtumia keskittyen viihdettä. Se kouluttaa uuden sukupolven täyden jalostuksen ammattilaisia, jotka pystyvät hallitsemaan monimutkaista konetta, joka siirtää tapahtumia alusta loppuun asti, mukaan lukien suunnitteluprosessin ja toiminnan.... [-]


Master Of Brand Management Ja Viestintä (yhteistyössä CBA Designin Kanssa - Carmi E Ubertis)

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2018 Italia Milan

16. painos - Brandin hallinnan ja viestinnän päällikkö vetää ammattilaisia, jotka pystyvät hallitsemaan brändätoimintoja ja määrittelemään brändistrategian, joka yhdistää laadun ja suorituskyvyn konkreettiset arvot sekä aineettomat arvot, kuten erilaistumiset, relevanssit ja kuvat. Yrityksissä tai virastoissa työskentelevät voivat käyttää sekä luovaa kieltä että käsitellä teknisiä ja strategisia prosesseja. Useat yritykset, kuten Swarovski, Lierac, Deborah, Comete Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour ja Nintendo, tuoreen ja monitieteisen näkökulmasta, jotta niiden brändin strateginen projekti voitaisiin kehittää yhdessä. Master on organisoitu yhteistyössä CBA: n ja Carmi e Ubertisin kanssa. [+]

Brandin hallinnan ja viestinnän päällikkö kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät hallitsemaan tuotemerkkitoimintaa ja määrittelemään brändistrategian, joka yhdistää laadun ja suorituskyvyn konkreettiset arvot sekä aineettomat arvot, kuten eriyttäminen, merkitys ja kuvat. Yrityksissä tai virastoissa työskentelevät voivat käyttää sekä luovaa kieltä että käsitellä teknisiä ja strategisia prosesseja.

Useat yritykset, kuten Swarovski, Lierac, Deborah, Comete Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour ja Nintendo, tuoreen ja monitieteisen näkökulmasta, jotta niiden brändin strateginen projekti voitaisiin kehittää yhdessä.

... [-]

Master Of Visual Arts -lehdet Digitaalisessa Iässä

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2018 Italia Milan

Toinen painos - Digitaalisen ajan maisteriksi kuvataiteet yhdistävät taiteellisia, teknisiä audiovisuaalisen alan opiskelijoita ja humanistisia profiileja. Tavoitteena on suunnitella, luoda ja viestiä nykytaiteen tapahtumia ja näyttelyitä, joilla on yhteys uuden teknologian, performatiivisen taiteen ja edutainmentn kanssa. Kurssin oppimiskumppanit ovat Karmachina, Limiteazero ja Studio Azzurro -studiot, jotka ovat arvostetuimpia multimedia-visuaalisen suunnittelun aloilta. Jokainen opiskelija omien asenteidensa, henkilökohtaisten etujensa ja aiemman koulutuksensa mukaan kehittää kykyä hallita monimutkaista hanketta kokonaisuudessaan, erikoistunut useisiin rooleihin, kuten Visual Artisti, Curator, Project Manager, Visual Designer. Otsikko - MIUR on tunnustanut ylioppilastutkinnon akateemisen ensimmäisen asteen tutkinto-ohjelmaksi, ja se sallii 60 CF: n jatkaa opintoja Italiassa tai ulkomailla. [+]

Digitaalisen ajan mestari kuvataiteessa yhdistää taiteellisia, teknisiä audiovisuaalisen alan opiskelijoita ja humanistisia profiileja. Tavoitteena on suunnitella, luoda ja viestiä nykytaiteen tapahtumia ja näyttelyitä, joilla on yhteys uuden teknologian, performatiivisen taiteen ja edutainmentn kanssa.

Kurssin oppimiskumppanit ovat Karmachina, Limiteazero ja Studio Azzurro -studiot, jotka ovat arvostetuimpia multimedia-visuaalisen suunnittelun aloilta. Jokainen opiskelija omien asenteidensa, henkilökohtaisten etujensa ja aiemman koulutuksensa mukaan kehittää kykyä hallita monimutkaista hanketta kokonaisuudessaan, erikoistunut useisiin rooleihin, kuten Visual Artisti, Curator, Project Manager, Visual Designer.... [-]


Master Sisustussuunnittelussa

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2019 Italia Milan

15. painos - Sisustussuunnittelun Master-kurssilla pyritään innovatiiviseen ihmiskeskeiseen lähestymistapaan: se ei ole pelkästään tilan suunnittelu vaan myös se, mitä se tarjoaa käyttäjille. Sisustussuunnittelijoiden on voitava hallita hankkeen molempia teknisiä strategisia puolia alkaen täsmällisestä analyysistä ja tarjota parhaat ratkaisut avaruustekniikan ja palvelujen suunnittelun kannalta. Heitä pyydetään luomaan tiloja, jotka välittävät voimakkaita tunteita yhdistettynä oikeaan valikoimaan huonekaluja, valoja, materiaaleja ja värejä. Tämä alkuperäinen ja laaja lähestymistapa kannustaa useampia yrityksiä pyytämään IED-pääaineopiskelijoita työskentelemään tiettyihin projekteihin tarkoituksena suunnitella tehokas ja mielekäs käyttökokemus. Tämä kansainvälinen maisteriohjelma on suunniteltu, räätälöity ja toteutettu kokonaan Milanossa, jossa Made in Italy silmää italialaiseen suunnittelujärjestelmään ja jossa mielenkiintoisimmat ja suuntaavat tapahtumat järjestetään. [+]

Sisustussuunnittelun maisterikurssi on innovatiivinen ihmiskeskeinen lähestymistapa: se ei ole pelkästään avaruuden suunnittelu vaan myös se, mitä se tarjoaa käyttäjille. Sisustussuunnittelijoiden on voitava hallita hankkeen molempia teknisiä strategisia puolia alkaen täsmällisestä analyysistä ja tarjota parhaat ratkaisut avaruustekniikan ja palvelujen suunnittelun kannalta. Heitä pyydetään luomaan tiloja, jotka välittävät voimakkaita tunteita yhdistettynä oikeaan valikoimaan huonekaluja, valoja, materiaaleja ja värejä. Tämä alkuperäinen ja laaja lähestymistapa kannustaa useampia yrityksiä pyytämään IED-pääaineopiskelijoita työskentelemään tiettyihin projekteihin tarkoituksena suunnitella tehokas ja mielekäs käyttökokemus.... [-]


Mestari Muodin Viestinnässä Ja Muotoilussa

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2019 Italia Milan

17. painos - Muotilajittelu on nykyään sekä loistava tilaisuus että monimutkainen haaste. Muotisuunnistereilla ja viestimiehillä on etuoikeus ja vastuu lukea ja tulkita brändiä tai tuotetta, joka kunnioittaa identiteettiään ja joka edelleen pyrkii rajaamaan, suunnittelemaan ympäröivä maailma ja kertomaan kaikkein kiehtovimmasta tarinasta. Muotitieteiden ja muotoilun maisteri kouluttaa avainlukuja, jotka käsittelevät uuden median kehitystä ja visuaalisen viestinnän ratkaisevaa merkitystä tänään. He pystyvät omaksumaan enemmän estetiikkaa samanaikaisesti, lukemaan, miten muoti muodostaa tänään yhteiskunnan, hävittää säännöt ja kirjoittaa ne uudelleen. Vahvan kulttuuritaustansa ansiosta oppilaat suorittavat koulutuksensa hankkimalla projektinhallintataitoja, jotta he voivat olla valmiita tuomaan arvot muotituotteisiin kaikilla viestinnän osa-alueilla. He harjoittavat kolmea temaattista projektia, jotka on suunniteltu käytettäväksi digitaalisessa mediassa, luomalla sisältöjä, kuten kuvia, videoita, toimitusprojekteja ja sävellyksiä. [+]

Muoti tyyli on tänään sekä loistava tilaisuus että monimutkainen haaste. Muotisuunnistereilla ja viestimiehillä on etuoikeus ja vastuu lukea ja tulkita brändiä tai tuotetta, joka kunnioittaa identiteettiään ja joka edelleen pyrkii rajaamaan, suunnittelemaan ympäröivä maailma ja kertomaan kaikkein kiehtovimmasta tarinasta. Muotitieteiden ja muotoilun maisteri kouluttaa avainlukuja, jotka käsittelevät uuden median kehitystä ja visuaalisen viestinnän ratkaisevaa merkitystä tänään. He pystyvät omaksumaan enemmän estetiikkaa samanaikaisesti, lukemaan, miten muoti muodostaa tänään yhteiskunnan, hävittää säännöt ja kirjoittaa ne uudelleen.

Vahvan kulttuuritaustansa ansiosta oppilaat suorittavat koulutuksensa hankkimalla projektinhallintataitoja, jotta he voivat olla valmiita tuomaan arvot muotituotteisiin kaikilla viestinnän osa-alueilla. He harjoittavat kolmea temaattista projektia, jotka on suunniteltu käytettäväksi digitaalisessa mediassa, luomalla sisältöjä, kuten kuvia, videoita, toimitusprojekteja ja sävellyksiä.... [-]


Muotimarkkinoinnin Maisteri - Strategiasta Brändiin

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2019 Italia Milan

18. Painos - Muotimarkkinoinnin maisteri - Strategiasta brändiin kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät kohtaamaan maailman uudet haasteet nopeasti ja jatkuvasti. Kurssilla käsitellään erityisesti muodin markkinoinnin johtamisen tärkeimpiä näkökulmia, viestintätekniikoita, jotka keskittyvät paikannusstrategioiden ja brändinhallinnan näkökohtiin, identiteetin ja kuluttajien tarpeisiin, mutta eivät anna digitaalisen median analyysia. Kurssi perustuu luovaan lähestymistapaan kehittää innovatiivista ajattelua ja kokeilla uusia strategioita alueella. Uramahdollisuudet - Jatko-opiskelijat voivat lähestyä erilaisia ​​muotisegmenttejä: Brand Management, yritysmarkkinointi, liiketoiminnan kehittäminen, jakelu ja vähittäismyynti sekä neuvonta- ja viestintäelimet. [+]

Muotimarkkinoinnin maisteri - strategiasta brändiin kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät kohtaamaan maailman uudet haasteet nopeasti ja jatkuvasti. Kurssilla käsitellään erityisesti muodin markkinoinnin johtamisen tärkeimpiä näkökulmia, viestintätekniikoita, jotka keskittyvät paikannusstrategioiden ja brändinhallinnan näkökohtiin, identiteetin ja kuluttajien tarpeisiin, mutta eivät anna digitaalisen median analyysia.

Kurssi perustuu luovaan lähestymistapaan kehittää innovatiivista ajattelua ja kokeilla uusia strategioita alueella.

Uramahdollisuudet - Jatko-opiskelijat voivat lähestyä erilaisia ​​muotisegmenttejä: Brand Management, yritysmarkkinointi, liiketoiminnan kehittäminen, jakelu ja vähittäismyynti sekä neuvonta- ja viestintäelimet.... [-]


Muotoilun Maisteri

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2019 Italia Milan

17. painos - Kurssi toimii luovana laboratoriossa, joka ohjaa osallistujia Made in Italy -ohjelmaan sovelletun selkeän projektinkehitysmenetelmän asteittaiseen hankintaan. Työskentely Italian muotijärjestelmässä merkitsee sitä, että työskentelemme määritellyssä ja ainutlaatuisessa ympäristössä, joka merkitsee historian, muotoilun, tyylin, valmistuksen ja yhteiskunnan muutoksia. Osallistujat parantavat kykyään tutkia muotisuuntauksia yhdistämällä teoreettinen tieto ja tietoisuus italialaisesta suunnittelusta luovuudella ja määrittelemällä vahva ja innovatiivinen muotikieli ideoiden, muotojen, tekstiilien, värien ja tuotantoprosessien suhteen. He parantavat luovia kykyjään harjoittamalla 4 erilaista aihepiirikohtaista työpajua, jotka on tarkoitettu naisille, miehille, räätälöidyille ja nykyaikaisille. Nämä projektit tarjoavat opiskelijoille korkeatasoisia räätälöintimenetelmiä, tutkimus- ja projektinkehitystyökaluja vastaamaan markkinoiden tulevaisuuden tarpeita. [+]

Kurssi toimii luovana laboratoriossa, joka ohjaa osallistujia Made in Italy -osaamiseen sovelletun selkeän projektinkehitysmenetelmän asteittaiseen hankintaan. Työskentely Italian muotijärjestelmässä tarkoittaa työskentelyä määritellyssä ja ainutlaatuisessa ympäristössä, joka merkitsee

muotoilu, tyyli, valmistus ja yhteiskunnan muutokset, jotka tekivät historiaa.

Osallistujat parantavat kykyään tutkia muotisuuntauksia yhdistämällä teoreettinen tieto ja tietoisuus italialaisesta suunnittelusta luovuudella ja määrittelemällä vahva ja innovatiivinen muotikieli ideoiden, muotojen, tekstiilien, värien ja tuotantoprosessien suhteen.

He parantavat luovia kykyjään harjoittamalla 4 erilaista aihepiirikohtaista työpajua, jotka on tarkoitettu naisille, miehille, räätälöidyille ja nykyaikaisille. Nämä projektit tarjoavat opiskelijoille korkeatasoisia räätälöintimenetelmiä, tutkimus- ja projektinkehitystyökaluja vastaamaan markkinoiden tulevaisuuden tarpeita.... [-]


Tuotemerkin Hallinta Ja Viestintä (yhteistyössä Landorin Kanssa)

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2019 Italia Milan

20. painos - Hallinta, muotoilu, liiketoiminnan suuntautuminen ja strateginen visio ovat Brandin hallinnan ja viestinnän Master-kurssin erottamiskykyisiä ominaisuuksia. Brändiprojektien kehittäminen IED: ssä ei ole pelkästään hankkeiden toteuttaminen, vaan se on haasteen hyväksyminen, nykyisen kehityksen ennustaminen ja vuorovaikutus kiinnostavien kansainvälisten yritysten kanssa. Tästä syystä Master-kurssi järjestetään yhteistyössä Landorin kanssa, joka on yksi tärkeimmistä kansainvälisistä brändäysorganisaatioista. Pomellaton, Camparin, Ducatin, Dieselin, KFC: n, Persolin ja Lemonsodan kaltaiset yritykset haluavat jakaa arvojaan ja osaamistaan ​​IED-opiskelijoiden kanssa löytääkseen tuoreen ja monialaisen näkökulman ja kehittämään yhdessä strategisen hankkeen heidän brändinsä. Päällikkö tapahtuu kahdessa versiossa, ensimmäinen marraskuussa italiaksi ja toinen helmikuussa englanniksi. Master on järjestetty yhteistyössä Landorin kanssa [+]

Hallinta, suunnitteluasenne, liiketoimintaosaaminen ja strateginen visio ovat Brandin hallinnan ja viestinnän Master-kurssin erottamiskykyisiä ominaisuuksia. Brändiprojektien kehittäminen IED: ssä ei ole pelkästään hankkeiden toteuttaminen, vaan se on haasteen hyväksyminen, nykyisen kehityksen ennustaminen ja vuorovaikutus kiinnostavien kansainvälisten yritysten kanssa.

Tästä syystä Master-kurssi järjestetään yhteistyössä Landorin kanssa, joka on yksi tärkeimmistä kansainvälisistä brändäysorganisaatioista. Pomellaton, Camparin, Ducatin, Dieselin, KFC: n, Persolin ja Lemonsodan kaltaiset yritykset haluavat jakaa arvojaan ja osaamistaan ​​IED-opiskelijoiden kanssa löytääkseen tuoreen ja monialaisen näkökulman ja kehittämään yhdessä strategisen hankkeen heidän brändinsä.... [-]


Videot

WORLD FOOD PROGRAMME

MOSTRA FOTOGRAFICA BOLLYWOOD FUORI E DENTRO AL SET IED TORINO

AMALIA - How it works (IED Milano) in collaboration with Swarovski Elements

Ota yhteyttä

IED Moda

Osoite, 1. rivi IED Design / Visual Communication / Management e Comunicazione via A. Sciesa, 4
20135 Milan, Lombardy, Italia
Verkkosivu http://www.ied.it/
Puhelin +39 02 583361

Osoite, 1. rivi IED Fashion Via Pompeo Leoni, 3
20141 Milan, Lombardy, Italia

Osoite, 1. rivi IED Master Via Bezzecca, 5
20135 Milan, Lombardy, Italia