IED – Istituto Europeo di Design Rome

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Capital Cross-media.

Ensimmäinen kaupunki maailmassa laajuus kulttuuriperinnön, sen 30. vuosisadan historian on ollut ensimmäinen ja suurin metropoli maailmassa. Sen kulttuuri on vaikuttanut yhteiskuntaan, kirjallisuuden, taiteen, arkkitehtuurin, uskonto, filosofia, oikeustiede koko lännen. Idea verkon johtuu tehokkaan organisoinnin Roman käytön ja levittää huippuosaamista sitten tunnettu maailma.

Moderni ja nykyaikainen Rooma on myös välttämätön puitteet huippumuotia, suunnittelu ja viestintä sekä kaikenlaisen suunnittelu rakentamisen niin sanottuja aineettomia hyödykkeitä ja palveluita. Grafiikka, kuvataide, elokuva, televisio, multimedia, web-sisällön ja videotaiteen ovat yhdessä opetusta annetaan kulttuuriperintöön ja suunnittelupalveluja suunnattu matkailu, todellinen "ainutlaatuinen" täällä. Opiskelu Roomassa on poikkeuksellisen opettavainen kokemus ja elämän.

Oppilaitoksessa tarjolla ohjelmia seuraavilla aloilla:
  • Englanti
  • Italialainen

Katso maisteriohjelmia »

Ohjelmat

Tämä koulu tarjoaa myös:

Maisteri

Maisteri Elintarvikkeiden Suunnitteluohjelman Kokemus

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 6 kuukautta January 2018 Italia Rooma

Kurssin tavoitteena on kouluttaa suunnittelijoita, joilla on kriittinen suunnittelun taitoja voidakseen itsenäisesti hoitaa Ylempien suhteita, kehittää taipumusta innovaation tekijä määriteltäessä eri visioita, järjestelmissä, joissa toimimme. Tätä lukua suunnittelija jatkuvassa evoluution, elintarvike- Designer on hankittava tietoa, jonka avulla hänet joustavuutta käsitellä eri suunnittelu alojen vaan peräkkäisiä, jossa soveltaa suunnittelun taitoja, keskittyen erityisesti liittyy käyttäjien määrittelyssä polkuja tarpeita ja odotuksia. [+]

Tämä ohjelma "opetetaan Italian Kenen tulisi osallistua: Kurssi on avoin niille, jotka ovat hallussa otsikko Academic Study ensimmäisen tason, joka kestää vähintään kolme vuotta liittyvillä aloilla arkkitehtuuri, suunnittelu, sisustukseen, visuaalisen viestinnän, elintarvike- Science tai muiden siihen liittyvien alojen käsitellään kurssin. Se tarkistaa kykyä käsitellä itsenäisesti sekä keinotteluun että johtoon. Kurssi sisältää teoreettisia ja käytännön kurssi, johon opiskelijat käytännön tutkimus ja suunnittelu. Master tarjoaa simulaatiot ja erityisiä hankkeita yhteistyössä virastojen ja yksityisten yritysten, jossa soveltaa teoreettisia periaatteita, tekniikoita, välineitä ja menetelmiä hankitut aikana. Master-ohjelma on suunniteltu täyttämään tarpeet työmarkkinoiden valmistautuu ammattilaiset osaa suunnitella ja toteuttaa innovaatioita, tavata teknologiset ja strategiset haasteet tulevina vuosina nopeasti muuttuvalla alalla. Ruoka ei ole vain ensisijainen tarve, mutta kokemus aistien. Kokemus, jota voidaan pitää kaikilta osin, käytöstä raaka-aineiden määritelmään kulutustapoja. Alituinen kilpailukyvyn kehittäminen ja strateginen yritysten tarpeet edellyttävät kykyä kommunikoida suunnittelija, tarvittaessa asiantuntijoiden kanssa markkinoinnin ja tekniikan alan insinöörien kanssa, jossa yrityskuva konsulttien ja jossa " graafinen luova laite, jossa suunnittelijat viestintä- ja osallistuvien luomiseen paikkoja. Master siis myös hankintaan pehmeitä taitoja, jotka liittyvät analyysiin ja tulkintaan tarpeiden ja kuluttajien käyttäytymiseen, käsitys skenaarioita, jotka koskevat uusia tuotteita, esittäminen ja viestintä projektin, jossa korostetaan erityisiä arvoja, jotka voivat määrittää niiden menestys. Ensimmäinen teoreettinen osa esittelee pakollisia aineita aineen ja sitten osoitteen, neljän Hankealueilla liittyvä toiminta Packaging Design, Place Suunnittelu, Elintarvikkeiden Suunnittelu ja viestintä. Kukin alue sisältää vaiheen, jossa opettajat-ammattilaiset siirtävät tietonsa luentojen, ulkoisten interventioiden, käytännön esimerkkejä; tämä seuraa työpajan vaiheeseen, jossa opiskelija soveltaa hankitut taidot ja sitten päästään lopulliseen synteesi projekti. Tärkeä osa omistetaan aktiivisuutta harjoittelupaikkoja kumppani... [-]

Master Brändin Hallinta

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 11 kuukautta March 2018 Italia Rooma

Master Brand Management tavoitteena on tehostaa markkinointia ja viestintää harjoittajien tietoisuutta ensisijainen rooli välittää brändin paras tapa liiketoiminnan saavuttaa menestystä. Brändi ilmentää hetkellä mennyttä ja tulevaa yrityksen: analysoida se tarkoittaa tietää yrityksen historian ja ymmärtää mikä keinot olisi käytettävä hyväksi sen koko potentiaali ja kilpailuedun. Master tarjoaa ja välittää työkaluja ja tekniikoita, jotka mahdollistavat uuden Brand Managers edistää merkittävästi kunnollista brändin analyysi, suunnittelu ja hallinta markkinoinnin strategiat, viestintä ja prosessi hallinnon ja käsitellä sovittelun toisistaan ​​funktionaaliset roolit näillä aloilla ymmärtäminen, arviointi ja tehostaa niiden toimintaa. [+]

Tämä ohjelma opetetaan Italian Pääsyvaatimukset: Master Brand Management tavoitteena rekrytoida opiskelijoille, joilla on asiaan Saavutukset tutkinto tai vastaava akateeminen pätevyys tai joiden ammatillinen pätevyys tunnustetaan vastaaviksi Saavutukset määrin. Rakenne ja Menetelmät: Master Brand Management on tyypillinen liike lähestymistapa, unohtamatta teoreettinen perusta käsitteitä. Opetusmetodi, käytännöllinen ja operatiivinen, sisältää luentoja, suora vertailu ammattilaisten ja alan asiantuntijoiden, yksilön ja ryhmän harjoitukset, analyysi sairauskertomuksiin, tapahtumien järjestäminen, yritysvierailuja ja projektityötä. Pragmaattinen lähestymistapa varmistaa kehittämistä johtamistaitojen ja osaamisen käytön teknisten ja viestintävälineitä. Opetusmetodi kulttuurisen alueen esittelee erityisten alalla Marketing kulttuurin merkiten aloilla historian Media sosiologia kulttuurin kulutus, visuaalisen kulttuurin ja paikallisten markkinointi. Opiskelija lähestyä kehitystä tuotemerkin ja markkinointi, kilpailuetu, projektin ja luovia menetelmiä, oppiminen käsitellä asiakkaan. Niissä tarkastellaan myös alan Art Direction (koordinoitu identiteetin, tilahallinta ja layout). Vuonna tekninen ja instrumentaalinen alue, oppitunteja on suunniteltu analysoimaan Project Management (hanke vaatimukset ja tavoitteet, ajankäytön ja resurssien, kustannusten ja tuotteiden laadun, neuvottelu, ryhmätyö ja ongelmanratkaisua) ja Brand Management (Personal ja brändi-, jakelu strategiat). Osa kurssin on omistettu Audiovisual Production (käsikirjoitus, suunta, organisaatio audiovisuaalisen tuotannon). Luokat pidetään kampuksella vuorottelevat useita käyntejä yritysten pääkonttori. Hanketasoon, perehdytään Brand Analysis. Ne oppia piirtämään lyhyt, kerätä tietoja, analysoida tuotemerkin, markkinat, budjetointi, lainausmerkit, sopimukset ja laskut. Tapahtumien järjestäminen (yksittäisten vaiheiden, suunnittelu, tapahtumien hallinta, lehdistötiedotteet, PR) on keskeinen rooli. Osana blogit & Social Networking, opiskelijat oppivat suunnittelemaan tiedot Wordpress, elementit SEO ja Web Analytics. He tutkivat sivustot ja blogit, sosiaalisen median ja sosiaaliset verkostot, sosiaalinen median hallinta, web kirjallisesti asian historiasta. Loppuvaiheessa Master on omistettu Opinnäytetyö ja sisältää tuotemerkin suunnitelma ja esittely väitöskirja. Viikon intensiivisen... [-]

Master In Koruja Suunnittelu

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Rooma

Tavoitteena Master Korut Suunnittelu on muodostaa ammattilaisille, jotka voivat tulla ja menestyä monimutkaisessa maailmassa korujen, ala kehittyy kahden viime vuosikymmeninä on tehty tärkeitä muutoksia ja että sellaisenaan vaatii perusteellinen käsitys kaikkia näkökohtia. Helmi suunnittelija on voitava toimia eri alueilla korut (kellot, hieno korut, jalokivet, muotiasusteet, metallit ...) avoimin mielin luovan näkökohtia, samoin kuin operatiivinen (mistä satavuotista tekniikoita enemmän kehittyneempiä työkaluja, kuten kolmiulotteinen mallinnus). Master tarjoaa myös laajan ja strateginen näkemys suuntauksista ja markkinoiden kehityksestä, jotta tulkitsemaan ja antaa omaperäinen kokoelmiin, linjassa tulevaisuuden skenaarioita. [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI Pääsyvaatimukset: Masters Korut suunnittelu pyrkii rekrytoida opiskelijoille Saavutukset tutkinto liittyvät suunnittelun ja muodin. Se on myös oikea erikoistuminen ammattilaisille ja käsityöläisiä, jotka haluavat sukeltaa paitsi teknisten näkökohtien lisäksi myös niitä, jotka liittyvät markkinoiden ja tuotteiden levittämiseen. Rakenne ja Menetelmät: Master Korut suunnittelu rakentuu vakiinnuttaa valmisteen strategisilla aloilla koruja, antaa osallistujille mahdollisuuden kehittää ja on valmis vastaamaan eri markkinoiden mahdollisuuksia. Polulla Tutkimuksen kehitetään suoraan hankkeen kokemuksia laboratoriossa, oppimisen perinteisten tekniikoiden, materiaalien tuntemus ja uusia tuotantotekniikoita. Opiskelija saa metodologisen perustan luovan prosessin ja ammatillista toimintaa, kuten kyky esittää ja edistää hankkeita. Erityistä huomiota kiinnitetään tietoon kulttuurin, historiallisen-kriittinen ja taloudellisten välineiden alalla. Historia korujen suunnittelu, erityisesti, analysoinnin avulla teknisen ja luovan evoluution saavuttaa nykyajan kokoelmista. Kurssilla tarkastellaan yksityiskohtaisesti menetelmät ja luovia prosesseja suunnittelun osana kansainvälistä korut, viitaten tiettyihin tuotantoympäristöihin kanssa esimerkin useiden sairauskertomuksiin. Suunnittelu työpajoja perehdyttää opiskelija luomiseen katsella kokoelmia (korujen, muoti ja urheilu), jossa tutkimus muotoilun liittyy teknisiä ja mekaanisia ominaisuuksia komponenttien vuorokauden. Aidot suunnittelu keskittyy tutkimukseen jalokiviä lukien niiden ominaisuudet, vivahteita, värit ja markkina-arvot. Työpaja omistettu Industrial Korujen Suunnittelu havainnollistaa koko joukko korujen käyttö arvokasta ja epäjalojen uudenlaiset materiaalit, monimutkaisia ​​pintakäsittelyt. Master Korut Suunnittelu on rakenteeltaan hankkia korkeamman asiantuntemusta kolmiulotteinen suunnittelu: vahvasta tuntemus geometria pisimmällä rakentamisen ratkaisut koru, käyttämällä erityisiä ohjelmistoja. Kurssi on kehitetty lähtien perustiedot 3D-ohjelman ja rakentuu saavuttamiseksi ylempi suunnittelupätevyyden. Tieto teorioiden ja kokemusten alalla Markkinointi ja mainonta mahdollistaa opiskelijoiden omaksua uutta lähestymistapaa roolissa Designer Korut, oppimalla viestintä menetelmiä kokoelmien korut ja kellot luotu tärkeimpien merkkien ja hienosta diffuusion. Master päättyy opinnäytetyö, koska synteesi akateemisen... [-]

Master Taiteen Hallinta

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 11 kuukautta February 2018 Italia Rooma

Master in Arts Management on monitieteinen kurssi, joka tarjoaa täyden upottamalla kahdentoista kuukauden poikki kolmessa eri kaupungissa. Polun tutkimus tapahtuu kahdessa arvostetuilla alueilla Firenze ja Rooma, lisäksi Venetsiaan, on yhden viikon työpajan, ohjata opiskelijat nykyaikaiseen Grand Tour of Education and Art, kiinnittäen erityistä huomiota tulevaa uraa. Arts Manager on ammattimainen tunnusluku osa julkisten ja yksityisten kulttuurilaitosten, joka toimii useissa liiketoimintayksiköissä: johdolta taidehankkeille tunnistamiseen innovatiivisen sisällön, mistä järjestämisestä astructured ohjelma tapahtumia suunnitteluun ja kehittämiseen varainhankinnan ja resurssien hallinta. Master tarjoaa yhteistyössä suurten kulttuurilaitosten, kuten Fondazione Palazzo Strozzi, MiBAC, Federculture, Peggy Guggenheim Collection. [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI Pääsyvaatimukset: Master Arts Management tyytyväinen sovelluksia opiskelijoille Saavutukset Ddegree vuonna humanististen, erikoistunut Art Viihde, Communication Science, kulttuuriperintö, Kuvataideakatemian, arkkitehtuuri, eri puolilta maailmaa ja haluavat kehittää taiteellista osaamista läpi polun tutkimus, joka tapahtuu pääasiassa Italian taidekaupunkeihin. Rakenne ja Menetelmät: Master Arts Management on jaettu kahteen operatiivisten yksiköiden luonteenomaista erillisen polun tutkimuksen suhteessa kaupunkiin, jossa se tapahtuu, jokainen huipentui eri lopulliseen arviointiin ja opinnäytetyö. Jotkut aiheet ovat poikittainen kurssien, toiset ovat erityisiä ja yksinomainen kunkin paikoissa. Florence - Näyttelyt ja tapahtumat Rakenne polun tutkimus Florence keskittyy kehittämään erityisiä taitoja suunnitteluvaiheessa kulttuuritapahtuma: luomasta sisällöstä tapahtuman itse laatia suunnitelma tunnistamiseksi kumppaneita ja sponsoreita jopa hallita viestintä strategioita. Opiskelijat hyötyvät ryhmätunneilla, tukea opettajien ja koordinaattori kurssin, jotta voidaan suunnitella ja luoda yhden tai useamman kulttuuritapahtumille todellisia palkkioita. Rome - Art Direction: keskittyminen festivaaleilla Tavoitteena Tämän polun tutkimuksen kehittää uusi lähestymistapa taiteen hallintaan, jossa yhdistyvät suuri kulttuurin kaupunki kansainvälisellä tasolla innostusta skenaarioita, jotka luonnehtivat sen kaupunkikulttuuria. Tuella uuden teknologian, kaikki mahdolliset kulttuuriin lähentymistä että kiinnostusta ja osallistumista tutkitaan. Venice - 1 viikko Workshop Yhteistyössä Peggy Guggenheim Collection, opiskelijat osallistuvat viikon työpaja Venetsiaan. On vierailut suurten laitosten ja tapaamisia ammattilaisten museon Peggy Guggenheim Collection, yksi tärkeimmistä museot Italiassa Euroopan ja Amerikan taide alkupuolelta lähtien kahdennenkymmenennen vuosisadan. Molemmissa polkuja Tutkimuksen teoreettinen oppiminen yhdistetään käytännön kautta ryhmätoimintaan koordinoi ammattilaiset ja asiantuntijat. Jokainen lukukausi on jaettu kolmeen pääalueeseen omistettu markkinointi, Art Direction ja viestintä. Marketing yksikkö tarkastellaan eräitä selittävät taloudellisia malleja arvosta kulttuurin alalla ja mahdollisuuksia kulttuurin taloudelliseen kehitykseen. Alue Tutkimuksen omistettu Art Direction tutkii kehittymisestä... [-]

Master Viestinnän Ja Markkinoinnin Muoti

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi March 2018 Italia Rooma

Master Viestintä ja markkinointi muoti tavoitteena on muodostaa ammattilaisille, jotka välittävät PR ja lehdistölle toimisto- ja kattavat strategiset ja operatiiviset roolit, koordinoi organisaatio viestinnän mukaan ajoitus kokoelmat ja antaa tehoa viestintään ja markkinoinnin strategioita, jotka tuotantoon vaikuttavat syklin liiketoiminnan järjestelmä. Asiantuntijat Viestintä ja markkinointi tunnistaa tulevia suuntauksia suhteessa sosiokulttuuriset näkökohdat ja markkinatilanteen, teknisten ja toiminnallisten taitoja tyypillisiä muotialalla. Master avulla ne voivat päästä näin ymmärrystä työkaluja kyettävä toimimaan välittömästi, junioriluokassa tehtävissä aloilla viestintä ja markkinointi tahansa yrityksen, alkaen Atelier haute couture Ready-to-wear yritykset, alkaen Pronto moda järjestelmän urheiluvaatteet ja vapaa kokoelmista. [+]

Tämä ohjelma opetetaan Italian Pääsyvaatimukset: Master Brand Management ja viestintä pyrkii rekrytoida opiskelijoille, joilla on asiaan Saavutukset tutkinto tai vastaava akateeminen pätevyys tai joiden ammatillinen pätevyys hallinta, viestintä, markkinointi, humanistiset ja sosiologisia tieteiden ja toimijoita, jotka haluavat saada asiantuntemusta markkinoinnin ja viestintä muotialalla. Menetelmät ja rakenne: Kurssilla erityispiirteisiin alan analysoivat kaikki osat markkinoinnin kautta esimerkki tapaustutkimuksia ja työpajoja. Opiskelija tutkii ammattilainen roolit maailmassa viestinnän ja organisaatio Fashion System. Tutkimuksen roolin viestinnän ja sen tärkeimmät lomakkeet viestintä sekoitetaan, luomisesta tuotemerkin viestintästrategiaa, opiskelijat saavat laatia markkinointi ja liiketoimintasuunnitelmat. Tapaustutkimuksia yritykset ovat keskeisiä: nämä esitellään ja analysoidaan suoraan vastuussa olevien viestinnän ja markkinoinnin. Alkaen lyhyt yrityksen, opiskelijat ovat sitten mukana yksittäisissä hankkeissa Saavuttaakseen strategiset suunnitelmat, markkinoinnin mainonnan tapahtumia ja kampanjoita, joilla pyritään saavuttamaan tavoitteet. Ohjelmassa tarkastellaan muodin historiasta yksityiskohtaisesti läpi evoluution ja muutos sosiaalisen ympäristön, joka heijastuu suuntauksia ja tyyli, sosiologia ja psykologia muodin kulutuksesta. Osana Fashion Marketing, opiskelijat tutkivat erilaisia ​​tuote: Haute couture, ready-to-wear, nopea muoti, näyttely liiketoimintaa, kauppa kuin markkinoinnin työkalu, konseptimyymäläidean, varastonhoitajan ja web-markkinointiin. Kautta tarkastelu erityisiä liiketoiminnan tapauksista, jotka kattavat koko muoti järjestelmä (alkaen lisävaruste vaatteet naisten, miesten, lasten) opiskelijat tutkii keskeisiä kysymyksiä, jotka koskevat tuotteen tai tuotteiden ja kokoelmien kehittäminen, hintasääntelypolitiikkaan jakelustrategiaa, operatiivinen ajoitus . Polun tutkimus antaa painotetaan voimakkaasti mainontaan, rakentamisen brändin ja yrityskuvan ja suunnittelu mainonnan strategioita, mistä tuotteen asemointi tunnistamiseen kohde. Opiskelija tulla maailmaan PR- ja lehdistöpalvelusta kanssa tutkimuksen järjestämisestä tapahtuman (suorituskyky, näyttely, muotinäytös), koordinoitu lehdistöyksikkö strategioihin ja toimintaan. Opiskelija tutkii ammattilainen, erilaisia ​​rooleja ja taitoja valokuvaajan ja muoti toimittaja, joka keskittyy kirjoittamiseen ja valokuvauksen... [-]

Sisustus - 1. Taso Ylempään Korkeakoulututkintoon

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Rooma

Sisustus edellyttää yksityiskohtaisia ​​tietoja historia, taide, sosiologia, psykologia, materiaalitieteiden, riittävää koulutusta asetuksia, järjestelmiä ja toiminnalliset tarpeet ostajille. Tavoitteena Master Sisustussuunnittelu valmistautuu ammattilainen kehittää eri vaiheissa projektin aina ideasta valmiiksi tuotteen (teollisesta suunnittelusta elintilaa) arvioi kaikki näkökohdat hankkeen. Opetusmetodi alkaa historiasta suunnittelu ja markkinoiden (strategia ja liiketoiminta) käsitettä projektin ominaista vahva identiteetti ja todellisia mahdollisuuksia tulla suoritettu. [+]

Tämä ohjelma opetetaan Italian Pääsyvaatimukset: Tämä Master on oltava Honours tutkinto aloilla arkkitehtuurin, suunnittelua, talouden tai humanististen. Pääsymaksu edellyttää haastattelu, esittely CV ja salkut. Menetelmät ja rakenne: Menetelmät Master Sisustussuunnittelu perustuu projektin, johon osallistuivat yritysten ja ammatti-yrityksille, joiden edustajat toimivat osana tiedekunnan kurssin. Master Design tarjoaa koulutusohjelman, että integroimalla menetelmiin, tekniset ja suunnittelun suhteen, antaa osallistujille mahdollisuuden parantaa täydellinen ammatillinen lähestymistapa, taipuva ja voimassa eri aloille. Opetusmetodi johtaa konkreettisiin projektin kokemuksia ja pysyvää tutkimusta itseään, jonka tavoitteena on luoda vahva ja erottuva identiteetti. Master Sisustussuunnittelu on suunniteltu pohjalta oppimisen / opetuksen malli kuvastaa organisaatiorakennetta suunnittelutoimiston, joka toimii tilanteessa, jossa moninaisuus ennakkotietoja edustaa arvoa. Tutor on rooli sovittelun ja tukee oppimisprosessi, kun opiskelija on aktiivinen osa rakentamisessa oman taitojaan etenkin liittyvät suunnittelun maailmaan. Kaikki muut tieteenalojen, kuten strategia, projektiviestintä, liike ja viestintätekniikan siirteen orgaanisesti monelle hankkeen kokemuksia. Opetus menetelmät on jaettu menetelmien vaihe, suunnitteluvaiheen ja lopullinen hetki synteesin. Kaikissa kolmessa vaiheessa oppituntia kuuluvat työpajat, joilla pyritään rakentamaan ja jakaa kokemuksia ja projekteja opiskelijoiden kanssa. Menetelmien vaihe on suunnattu valmistautuu opiskelijoita hetkiä tutkimuksen ja käsitteiden määrittelemiseksi tavoitteet ja todellisen arvon projektin. Olennainen näkökohta tietenkin on tutkimus koostumuksen periaatteita. Suunnitteluvaiheessa Työpajojen avulla opiskelijat voivat päästä sydämeen aiheita ja saalis erityispiirteet kunkin aihe (tuotesuunnittelu, sisustus, maiseman suunnittelu) tarjoamalla työkaluja tutumpi projektin. Tämä on piste, jossa metodologinen vaihe tavalla käyttää käytännön alalla. Viimeinen vaihe perustuu kehittämiseen opinnäytetyö, hetki synteesi kaikista opetuksista, jossa opiskelijat kehittävät oivalluksia kokenut aikana, aina johdolla valvojia, jotka ohjaavat niitä tällä matkalla. Lopussa kurssin, harjoittajat pystyy hallitsemaan monimutkaisia ​​ja koordinoida suunnitteluprojekti integroitua... [-]

Videot

Master in International Media and Entertainment

Superfare

Cinema e New Media | Showroom dei lavori degli studenti

FRAMES | Video con interviste

Ota yhteyttä

Istituto Europeo di Design

Osoite, 1. rivi IED Moda / IED Management e Comunicazione Via Giovanni Branca 122 00153
Rooma, Italia
Verkkosivu http://www.ied.edu/
Puhelin +39 06 571 7651