IED – Istituto Europeo di Design Rome

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Capital Cross-media.

Ensimmäinen kaupunki maailmassa laajuus kulttuuriperinnön, sen 30. vuosisadan historian on ollut ensimmäinen ja suurin metropoli maailmassa. Sen kulttuuri on vaikuttanut yhteiskuntaan, kirjallisuuden, taiteen, arkkitehtuurin, uskonto, filosofia, oikeustiede koko lännen. Idea verkon johtuu tehokkaan organisoinnin Roman käytön ja levittää huippuosaamista sitten tunnettu maailma.

Moderni ja nykyaikainen Rooma on myös välttämätön puitteet huippumuotia, suunnittelu ja viestintä sekä kaikenlaisen suunnittelu rakentamisen niin sanottuja aineettomia hyödykkeitä ja palveluita. Grafiikka, kuvataide, elokuva, televisio, multimedia, web-sisällön ja videotaiteen ovat yhdessä opetusta annetaan kulttuuriperintöön ja suunnittelupalveluja suunnattu matkailu, todellinen "ainutlaatuinen" täällä. Opiskelu Roomassa on poikkeuksellisen opettavainen kokemus ja elämän.

Oppilaitoksessa tarjolla ohjelmia seuraavilla aloilla:
  • Englanti
  • Italialainen

Katso maisteriohjelmia »

Ohjelmat

Tämä koulu tarjoaa myös:

Maisteri

Maisteri Elintarvikkeiden Suunnitteluohjelman Kokemus

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 6 kuukautta January 2018 Italia Rooma

Kurssin tavoitteena on kouluttaa suunnittelijoita, joilla on kriittinen suunnittelun taitoja voidakseen itsenäisesti hoitaa Ylempien suhteita, kehittää taipumusta innovaation tekijä määriteltäessä eri visioita, järjestelmissä, joissa toimimme. Tätä lukua suunnittelija jatkuvassa evoluution, elintarvike- Designer on hankittava tietoa, jonka avulla hänet joustavuutta käsitellä eri suunnittelu alojen vaan peräkkäisiä, jossa soveltaa suunnittelun taitoja, keskittyen erityisesti liittyy käyttäjien määrittelyssä polkuja tarpeita ja odotuksia. [+]

Tämä ohjelma "opetetaan Italian Kenen tulisi osallistua: Kurssi on avoin niille, jotka ovat hallussa otsikko Academic Study ensimmäisen tason, joka kestää vähintään kolme vuotta liittyvillä aloilla arkkitehtuuri, suunnittelu, sisustukseen, visuaalisen viestinnän, elintarvike- Science tai muiden siihen liittyvien alojen käsitellään kurssin. Se tarkistaa kykyä käsitellä itsenäisesti sekä keinotteluun että johtoon. Kurssi sisältää teoreettisia ja käytännön kurssi, johon opiskelijat käytännön tutkimus ja suunnittelu. Master tarjoaa simulaatiot ja erityisiä hankkeita yhteistyössä virastojen ja yksityisten yritysten, jossa soveltaa teoreettisia periaatteita, tekniikoita, välineitä ja menetelmiä hankitut aikana. Master-ohjelma on suunniteltu täyttämään tarpeet työmarkkinoiden valmistautuu ammattilaiset osaa suunnitella ja toteuttaa innovaatioita, tavata teknologiset ja strategiset haasteet tulevina vuosina nopeasti muuttuvalla alalla. Ruoka ei ole vain ensisijainen tarve, mutta kokemus aistien. Kokemus, jota voidaan pitää kaikilta osin, käytöstä raaka-aineiden määritelmään kulutustapoja. Alituinen kilpailukyvyn kehittäminen ja strateginen yritysten tarpeet edellyttävät kykyä kommunikoida suunnittelija, tarvittaessa asiantuntijoiden kanssa markkinoinnin ja tekniikan alan insinöörien kanssa, jossa yrityskuva konsulttien ja jossa " graafinen luova laite, jossa suunnittelijat viestintä- ja osallistuvien luomiseen paikkoja. Master siis myös hankintaan pehmeitä taitoja, jotka liittyvät analyysiin ja tulkintaan tarpeiden ja kuluttajien käyttäytymiseen, käsitys skenaarioita, jotka koskevat uusia tuotteita, esittäminen ja viestintä projektin, jossa korostetaan erityisiä arvoja, jotka voivat määrittää niiden menestys. Ensimmäinen teoreettinen osa esittelee pakollisia aineita aineen ja sitten osoitteen, neljän Hankealueilla liittyvä toiminta Packaging Design, Place Suunnittelu, Elintarvikkeiden Suunnittelu ja viestintä. Kukin alue sisältää vaiheen, jossa opettajat-ammattilaiset siirtävät tietonsa luentojen, ulkoisten interventioiden, käytännön esimerkkejä; tämä seuraa työpajan vaiheeseen, jossa opiskelija soveltaa hankitut taidot ja sitten päästään lopulliseen synteesi projekti. Tärkeä osa omistetaan aktiivisuutta harjoittelupaikkoja kumppani... [-]

Master Brändin Hallinta

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 11 kuukautta March 2018 Italia Rooma

Master in Brand Management parantaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten tietoisuutta brändistä, koska se on paras tapa yritykselle menestyä. Brändi edustaa yrityksen nykytilaa, menneisyyttä ja tulevaisuutta. Analyysin avulla tunnet yhtiön historian ja ymmärtää, mitä keinoja on käytettävä hyväksi sen potentiaalin ja kilpailuedun hyödyntämiseen. [+]

Master Brand Managementissa Parantaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten tietoisuutta brändistä ottaen paras tapa yritykselle menestyä. Brändi edustaa yrityksen nykytilaa, menneisyyttä ja tulevaisuutta. Analyysin avulla tunnet yhtiön historian ja ymmärtää, mitä keinoja on käytettävä hyväksi sen potentiaalin ja kilpailuedun hyödyntämiseen. Mestari tarjoaa työkaluja ja tekniikoita, joiden ansiosta Brand Brandin johtajat voivat merkittävästi edistää tuotemerkin analyysiä, markkinointistrategioiden suunnittelua ja hallintaa sekä prosessien hallintaa. Samaan aikaan osallistujat käsittelevät fuusioitumista toiminnallisten rooliensa kautta ymmärtämällä, arvioimalla ja tehostamalla toimia. Uramahdollisuudet - Tuotemerkkipäällikkö, strateginen suunnittelija, tili, markkinointipäällikkö, viestintäpäällikkö, myyntipäällikkö, tapahtumienhoitaja, lehdistöpäällikkö, projektipäällikkö, sisältöpäällikkö, mediaplanner, sosiaalisen median päällikkö, taidegraario. Mestari on myös oikea polku niille, jotka haluavat työskennellä freelance- tai konsulttina, samoin kuin yrittäjille itselleen. Tavoite - Master in Brand Management vaatii opiskelijoita, joilla on BA tai vastaava akateeminen pätevyys. Rakenne ja menetelmät - Mestari on tyypillinen liiketoimintalähtöinen lähestymistapa. Opetusmetodi, käytännöllinen ja operatiivinen, sisältää luentoja, suora vertailu ammattilaisten ja alan asiantuntijoiden, yksilön ja ryhmän harjoitukset, analyysi sairauskertomuksiin, tapahtumien järjestäminen, yritysvierailuja ja projektityötä. Kulttuurialueen opetusmenetelmä tuo esiin kulttuurimarkkinoinnin erityisalaa, joka tulee median aloihin, kulttuurikulttuurin sosiologian, visuaalisen kulttuurin ja paikallisen markkinoinnin aloihin. Opiskelija lähestyä kehitystä tuotemerkin ja markkinointi, kilpailuetu, projektin ja luovia menetelmiä, oppiminen käsitellä asiakkaan. Niissä tarkastellaan myös alan Art Direction (koordinoitu identiteetin, tilahallinta ja layout). Teknisen ja instrumentaalisen alueen oppitunnit on suunniteltu analysoimaan projektinhallintaa ja tuotemerkin hallintaa (henkilökohtainen ja yrityksen brändäys, jakelustrategiat). Osa kurssista on omistettu audiovisuaaliselle tuotannolle (käsikirjoitus, suunta). Kampusalueella järjestettävät luokat vaihtelevat käynneillä yritysten pääkonttoriin. Hankealueella opiskelijat otetaan käyttöön Brand Analyysiin. He oppivat tekemään lyhyen, kerätä tietoja, analysoimaan markkinoita, budjetointia ja laskuja. Tapahtumien järjestäminen (yksittäisten... [-]

Master In Koruja Suunnittelu

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Rooma

Master of Jewelry Design kouluttaa ammattilaisia ​​menemään ja menestymään monimutkaisessa koruja maailmassa, joka muuttuu jatkuvasti kahden viime vuosikymmenen aikana ja vaatii perusteellista ymmärrystä kaikista sen näkökohdista. [+]

Tavoitteena Master in Korut Design Kouluttaa ammattilaisia ​​menemään ja menestymään korujen monimutkaisessa maailmassa, joka muuttuu jatkuvasti viimeisten kahden vuosikymmenen aikana ja vaatii perusteellista ymmärrystä kaikista sen näkökohdista. Jewel Designer -yrityksen on kyettävä toimimaan korujen eri alueilla, kuten kellot, hienot korut, jalokivet, muotiasusteet ja metalli, joilla on avoin mielentila sekä luovia että operatiivisia näkökohtia varten. Mestari tarjoaa myös laajan ja strategisen näkemyksen trendeistä ja markkinoiden kehityksestä, jotta tulkita ja antaa alkuperäisen persoonallisuuden kokoelmille tulevien skenaarioiden mukaisesti. Uramahdollisuudet - Jewel Designer voi toimia vapaana itsenäisenä studiona tai osakkuusyhtymänä pienissä, keskisuurissa ja suurissa yrityksissä alalla tai julkisissa ja yksityisissä laitoksissa. Tämä ammattilainen osaa kehittää ja hallita projektia eri asiakkaiden vaatimusten mukaisesti ja tukea tutkimus- ja tuotannonaloja. Tavoite - Master in Korut Design vaatii opiskelijoita, kunniamaininnan liittyvät suunnitteluun ja muotiin. Se on myös asianmukainen erikoistuminen ammattilaisille ja käsityöläisille, jotka haluavat syventyä teknisiin näkökohtiin sekä markkinoihin ja tuotesuunnitteluun. Menetelmät ja rakenne - Koruvalmennuksen päällikkö on rakenteeltaan valmis valmistamaan strategisia koruja, mikä tekee osallistujista valmiita vastaamaan erilaisiin markkinamahdollisuuksiin. Laboratorion suorien hankekokemusten, perinteisten tekniikoiden oppimisen, materiaalitietämyksen ja uusien tuotantotekniikoiden oppimisen kautta opiskelija saa luovuusprosessin ja ammatillisen käytännön menetelmät, mukaan lukien kyky esitellä ja edistää projekteja. Erityistä huomiota kiinnitetään kulttuurin tuntemukseen, alan historia-kriittisiin ja taloudellisiin välineisiin. Suunnittelutyöpajoissa tutustutaan opiskelijoiden luomiseen katsella; Hieno koru suunnittelu keskittyy tutkimukseen jalokiviä, mukaan lukien niiden ominaisuuksia, vivahteita, värejä ja markkina-arvoja. Teolliseen korutuotantoon erikoistunut työpajake kuvaa koko koruvalikoiman, arvokkaiden ja ei-arvokkaiden, epätavanomaisten materiaalien, monimutkaisten pintakäsittelyjen käyttöä. Opiskelijat hankkivat korkeamman asiantuntemuksen kolmiulotteisessa suunnittelussa: vahvan tietämyksen geometriasta jalokiven edistyneimpiin rakennusratkaisuihin käyttäen erityisiä ohjelmistoja. Markkinointiin ja mainontaan... [-]

Master Viestinnän Ja Markkinoinnin Muoti

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi March 2018 Italia Rooma

Muotin viestinnän ja markkinoinnin päällikkö pyrkii muodostamaan ammattilaisia, jotka kykenevät kattamaan strategiset ja operatiiviset tehtävät, koordinoimaan viestinnän organisointia kokoelmien ajoituksen mukaan ja tuottamaan tehokkuutta tuotantotoimintaan vaikuttaviin viestintä- ja markkinointistrategioihin. [+]

Mestari viestinnästä ja markkinoinnista muotiin Tavoitteena on muodostaa ammattilaisia, jotka kykenevät kattamaan strategiset ja operatiiviset tehtävät, koordinoimaan viestinnän organisointia kokoelmien ajankohdan mukaan ja tuottamaan tehokkuutta viestintä- ja markkinointistrategioihin, jotka vaikuttavat tuotantosykliin. Asiantuntijat Viestintä ja markkinointi tunnistaa tulevia suuntauksia suhteessa sosiokulttuuriset näkökohdat ja markkinatilanteen, teknisten ja toiminnallisten taitoja tyypillisiä muotialalla. Päällikön avulla he voivat saavuttaa tällaisen käsityksen työkaluista, jotta he voisivat toimia välittömästi, junioripaikoissa kaikentyyppisissä yrityksissä, haute couture -työryhmästä valmiisiin vaatteisiin, urheiluvaatteisiin ja rentoihin kokoelmiin asti. Uramahdollisuudet - Mestari kouluttaa ammattia, jotka ovat valmiita jatkamaan uran eri aloilla kuten backstage- tai front office -muotitapahtuman päällikkö, vähittäiskaupan päällikkö, mainoskampanjan luova suunnittelija, Media Planner, tuote- tai lisensiohjaaja. Tavoite - Muoti-viestinnän ja markkinoinnin päällikkö pyrkii rekrytoimaan opiskelijoita, joilla on arvokas kunniakirja tai vastaava akateeminen pätevyys johtamisen, viestinnän, markkinoinnin, humanististen ja yhteiskuntatieteiden alalla sekä harjoittajat, jotka haluavat saada asiantuntemusta markkinoinnin ja viestinnän alalla Muotialalla. Menetelmät ja rakenne - Kurssi analysoi kaikki markkinoinnin osatekijät tapaustutkimusten ja työpajojen avulla. Viestinnän ja sen tärkeimpien viestien roolista viestintästrategian tutkimukselle opiskelijat laativat markkinointi- ja liiketoimintasuunnitelmat brändin luomisesta viestintistrategiaan. Yritysten tapaustutkimukset ovat olennaisia: Ne esitetään ja analysoidaan suoraan viestinnästä ja markkinoinnista vastaavilta. Yrityksestä lähtien opiskelijat osallistuvat sitten yksittäisiin projekteihin strategisten suunnitelmien, markkinointitapahtumien ja kampanjoiden toteuttamiseksi. Ohjelma tutkii muodin historiaa sosiaalisen ympäristön kehityksen ja muutoksen kautta, joka näkyy muotinkulutuksen suuntauksissa ja tyylissä, sosiologiassa ja psykologiassa. Muotimarkkinoinnin osana opiskelijat tutkivat erilaisia ​​tuotetyyppejä ja tuotantoprosesseja: haute couture, ready-to-wear, nopea muoti, näyttelyliiketoiminta, myymälä markkinointityökaluna, konseptimyymälä, myymälä Hallinta ja web-markkinointi. Polun tutkimus antaa painotetaan voimakkaasti mainontaan, rakentamisen brändin ja yrityskuvan ja suunnittelu mainonnan strategioita, mistä tuotteen... [-]

Päällikkö Sisustussuunnittelussa - Master Di Primo Livello

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Rooma

Sisustussuunnittelun päällikön tavoitteena on kehittää ammatillista osaamista hankkeen eri vaiheiden kehittämiseen aina konseptista tuotteen loppuun saattamiseen (teollisesta suunnittelusta elintilaan), jossa arvioidaan hankkeen kaikkia näkökohtia. [+]

Tavoitteena Sisustussuunnittelun maisteri Valmistelee ammattilaisia ​​kehittämään projektin eri vaiheita aina konseptista tuotteen loppuun saattamiseen (teollisesta suunnittelusta elintilaa koskeviin) hankkeen kaikkien näkökohtien arviointiin. Opetusmetodi alkaa historiasta suunnittelu ja markkinoiden (strategia ja liiketoiminta) käsitettä projektin ominaista vahva identiteetti ja todellisia mahdollisuuksia tulla suoritettu. Uramahdollisuudet - Suunnittelija voi harjoittaa ammattiaan freelancerina tai työskennellä suunnittelutoimistoissa, yritysten luovassa osastossa tai viestintäelimissä, pystyy hallitsemaan monimutkaisuutta ja koordinoimaan projektisuunnittelua integroidulla lähestymistavalla, johon liittyy luovaa, kulttuurista, tuottavaa, markkinointia ja viestintää näkökohdat. Opintojakso on tunnustettu ensimmäisenä maisterikoulutuksena (60 op), joka on Italian opetus-, yliopisto- ja tutkimusministeriön (MIUR) akkreditoima. Tavoite - Sisustussuunnittelija on oikea erikoistuminen suunnittelijoille, arkkitehtuurille tai muille aloille valmistuneille, jotka haluavat rikastuttaa suunnittelun kokemustaan, mutta myös ammattilaisille, joilla on todistettu kokemus. Menetelmät ja rakenne - Master of Interior Designin metodologia perustuu projektiin, johon osallistuu yrityksiä ja ammatillisia yrityksiä, joiden edustajat työskentelevät osana kurssin tiedekunta. Master Design tarjoaa koulutusohjelman, että integroimalla menetelmiin, tekniset ja suunnittelun suhteen, antaa osallistujille mahdollisuuden parantaa täydellinen ammatillinen lähestymistapa, taipuva ja voimassa eri aloille. Opetusmetodi johtaa konkreettisiin projektin kokemuksia ja pysyvää tutkimusta itseään, jonka tavoitteena on luoda vahva ja erottuva identiteetti. Sisustussuunnittelun maisteri On suunniteltu sellaisen oppimis- / opetusmallin pohjalta, joka heijastaa suunnittelutoimiston organisaatiorakennetta ja toimii kontekstina, jossa ennalta saatavan tiedon moninaisuus edustaa arvoa. Tutorilla on sovittelun rooli ja tukee oppimisprosessia, kun taas opiskelija on aktiivisesti mukana näiden taitojen rakentamisessa, erityisesti suunnitteluvuonna. Kaikki muut tieteenalojen, kuten strategia, projektiviestintä, liike ja viestintätekniikan siirteen orgaanisesti monelle hankkeen kokemuksia. Opetus menetelmät on jaettu menetelmien vaihe, suunnitteluvaiheen ja lopullinen hetki synteesin. Kaikissa kolmessa vaiheessa oppituntia kuuluvat työpajat, joilla pyritään... [-]

Taiteen Johtamisen Päällikkö

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 11 kuukautta February 2018 Italia Rooma

Taiteen johtamisen maisterikurssi on 11 kuukauden täysipainoinen monitieteinen kurssi, joka on todella ainutlaatuinen itinerantti kaava. Opintosuunnitelma toteutetaan kolmella eri arvostetuimmalla paikkakunnalla, Firenzessä, Roomassa ja Venetsiassa, jotta opiskelijat osallistuvat nykytaiteen suurta kiertuetta keskittyen tulevaisuuden työpaikkoihin. [+]

Taiteen johtamisen maisterikurssi On 11 kuukauden täysipäiväinen monitieteinen kurssi, joka on todella ainutlaatuinen itinerantti kaava. Opintosuunnitelma toteutetaan kolmella eri arvostetuimmalla paikkakunnalla, Firenzessä, Roomassa ja Venetsiassa, jotta opiskelijat osallistuvat nykytaiteen suurta kiertuetta keskittyen tulevaisuuden työpaikkoihin. Master-kurssi on keskeinen hahmo kulttuurilaitosten elämässä, joka käsittelee taiteen projektinhallintaa. Tämä ammattilainen pystyy tunnistamaan innovatiivisen sisällön, laatimaan kattavan tapahtumajärjestyksen, suunnittelemaan ja kehittämään varainkeruutapahtumia ja resurssienhallintaa. Avoimet työpaikat - Kurssin lopussa opiskelijat voivat työskennellä taiteen ja kulttuurin yritysten ja säätiöiden kanssa kansallisissa ja kansainvälisissä kulttuurilaitoksissa sekä voittoa tavoittelemattomissa tai voittoa tavoittelemattomissa kulttuuriorganisaatioissa. He voivat myös työskennellä nykytaiteen ja kulttuurimarkkinoilla investoivien yritysten, kuten pankkien, vakuutusyhtiöiden, tapahtumahallintayhtiöiden, messuorganisaatioiden, taiteen säätiöiden, näyttelytuotantoyritysten tai viestintämaailmassa toimivien yritysten kanssa. Kumppanuudet kulttuurilaitosten kanssa Fondazione Palazzo Strozzi, MIBAC, Federculture ja Peggy Guggenheim -mallisto takaavat ainutlaatuisen kokemuksen taidekentästä. Tavoite - Tämä opintopolku on avoinna ympäri maailmaa tuleville humanistisille ja taiteellisille aloille, jotka haluavat kehittää taiteellista osaamistaan ​​italialaisten taidekaupunkien kosketuskokeella. Menetelmät ja rakenne - Master of Arts Management on jaettu kahteen toimintamoduuliin, jolle on ominaista erillinen opintojakso suhteessa siihen kaupunkiin, jossa se tapahtuu, ja jokaisessa on tentti ja loppuraportti. Jotkut kurssin aiheet ylittävät moduulit, kun taas toiset ovat yksilöllisiä ja yksilöllisiä jokaiselle paikalle. FLORENCE - suunnittelu näyttelyitä ja tapahtumia Moduulissa keskitytään kehittämään erityisiä taitoja kulttuuri-tapahtuman eri organisatoristen vaiheiden hallitsemiseksi: suunnittelusta kumppanien ja sponsoreiden tunnistamiseen, viestinnän hallintaan ja sisällöntuotantoon. Ryhmänä, tuella opettajien ja kurssin koordinaattori, opiskelijat suunnittelevat ja luoda yhden tai useamman kulttuuritapahtumia todellisia asiakkaita. ROOMA - Art Direction: keskittyminen festivaalit Tavoitteena Tämän moduulin on kehittää uusi lähestymistapa taiteellisen perinnön hallinta. Rooman lukion seminaari yhdistää valtavan kulttuurin... [-]

Videot

Master in International Media and Entertainment

Superfare

Cinema e New Media | Showroom dei lavori degli studenti

FRAMES | Video con interviste

Ota yhteyttä

Istituto Europeo di Design

Osoite, 1. rivi IED Moda / IED Management e Comunicazione Via Giovanni Branca 122 00153
Rooma, Italia
Verkkosivu http://www.ied.edu/
Puhelin +39 06 571 7651