Milano Fashion Institute

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Milano Fashion Institute on yhteenliittymä perustettiin tarjoamaan korkeakoulutusta muotialalla kolmella Milan yliopistot: Bocconin yliopisto, Cattolica yliopisto ja Politecnico Milanon. Nämä kolme yliopistot ovat kansainvälisen osaamiskeskuksen hyödyntäen konsolidoitu kokemusta tutkimus- ja koulutustoimintaa yrityksille muodin alalla aloilla johdon, viestintä ja muotoilu. Siten, Milano Fashion Institute on ainutlaatuinen aloite Euroopassa tieteidenvälistä soveltaa osaamista myötävaikuttanut akateemisten kanssa. Koulutusohjelmaan sisältyy akateemikkoja ja tutkijoita Taloustieteen tieteenalojen Bocconi yliopisto, Yhteiskuntatieteiden ja tiedonanto Cattolica yliopistosta, ja tekniikan ja muotoilun Politecnico Milanon. Yleensä ohjelmat muotialan mukana vain yksi tai kaksi näistä tieteenalojen ja siksi on vaikea käyttöön opiskelijoiden valtava valikoima esittämiin kysymyksiin luova, tuotanto ja viestintä prosessien tavalla yrityksissä.


Milano Fashion Institute ohjelma, toisaalta, tavoitteena on antaa opiskelijalle asiantuntijan tieteidenvälistä osaamista he tarvitsevat hallita tehokkaasti koko desgin, tuotanto ja viestintä prosessi muodin tuotteita.

Osallistuvat mestari rahalaitos tarjoaa ainutlaatuisen kulttuurin, henkilökohtaisia ​​ja ammatillisia mahdollisuuksia viettää hyvin intensiivistä ajan Milanossa, yksi suurimmista maailman muodin pääkaupungeissa.

Vahvat siteet Milanon ja muodin, perustettu vuoden jälkipuoliskolla viime vuosisadan, ei ole edustusta yksinomaan putiikkeja ja kauppoja, jotka ovat tyypillisiä kosmopoliittinen kaupungit kaikkialla maailmassa. Itse Milanossa on yli 600 näyttelytilat ja 3000 muotiyhtiöt. Milan on myös kotiin joitakin kaikkein aktiivinen ja tärkeä pr ja mainostoimistojen kansainvälisesti. Eikä siinä vielä kaikki. Milanossa ja ympäröivä maakunta on kaiken liiketoiminnan jotka muodostavat muoti putki: valokuvaajien studiot, partio virastot, tuotantoyhtiöt, julkaisujärjestelmä ja joitakin tunnetuimpia, pisimmällä ja innovatiivisten jakelumuotojen maailmanlaajuisella asteikolla. Milan on myös kaupunki, jossa tärkeimmät alan yhdistyksiä on perustettu, kuten National Chamber italialaisille Muoti (CNMI) ja Italian Fashion System (SMI).

Enemmän kuin tuotanto ja ammatillinen järjestelmä, Milano on globaalilla tavalla vaihe: muoti järjestelmän johtava tapahtumia, kuten Milano Collezioni, MIPEL (International Leather Goods Market), MIDO (International silmälasien Fair), MICAM ShoeEvent (International Jalkineet Fair), ja Milano Unica (italia Tekstiilit Fair), toimia katalysaattorina, piirustus muodin toimijat ympäri maailmaa ympäri vuoden.

Kulttuurisesti puhuminen, Milano on kaupunki, jossa Italian historia on vahvasti läsnä ja lisäksi, jossa taide on vahvasti sidoksissa kulttuurisia ilmiöitä, jotka luonnehtivat samanaikaisuus, kuten muoti ja muotoilu themselves.The Scala -teatteria, Duomo, kuninkaallinen palatsi, Sforzescon linnaa, Arcimboldi teatteri, Triennale Designmuseo, Brera Pinacoteca, Poldi Pezzoli museo, vuosisadan museo ja Fashion museo Morando palatsi ovat tärkeimmät symbolit kattavasta kulttuurikohteiden että isäntä tapahtumia ja näyttelyitä ympäri vuoden.

Henkilökohtaisella tasolla, Milan tarjoaa monia erilaisia ​​vapaa-ajanviettomahdollisuuksia liian: ravintolat ja tiloihin Brera ja pitkin Naviglin kanavia, putiikkeja muoti "Golden Quadrilateral" (ylellisyyttä vähittäiskaupan kaupunginosassa Milanon keskustassa) ja mega-myymälöissä Corso Vittorio Emanuele, näyttelytilat huippu nykyaikaista brandeja, lukuisia tapahtumia, kuten International Furniture Fair (Salone del Mobile) ja Fuorisalone tapahtumia sekä aa laaja verkosto pieni boutique että animoi elämää monet lähiöissä ulkopuolella tunnettu kaupungin keskusta. Milanossa on myös urheiluperinne juurtunut kaukaisessa menneisyydessä, jossa joukkueet ovat voittaneet eniten otsikot Euroopan ja maailman tasolla, niin suuria ja pieniä urheilu. Lopuksi, samoin kuin on keskeisellä paikalla Euroopassa, Milano on Pohjois-Italian tärkeimmistä rautateiden solmukohta, yli 80 km Metropolitan verkkojen (ja kaksi riviä rakenteilla) ja 280 km raitiovaunu.

Oppilaitoksessa tarjolla ohjelmia seuraavilla aloilla:
  • Englanti

Katso maisteriohjelmia » Katso Kurssit »

Ohjelmat

Tämä koulu tarjoaa myös:

Maisteri

Master Muodin Suuntaan: Brändin & Liikkeenjohdon

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Johtamaan liiketoimintaa of a Muoti Company tarkoittaa yhdistää muodin markkinoinnin, muoti johto ja muotialan. Master Fashion Suunta: Brand & Business Management useampia kuria fuusioidaan, jotta kouluttaa pätevimmät ja innovatiivinen ammattilainen luvut joka vastaa liiketoiminnan johdon muodin ja ylellisyyttä. [+]

Master Fashion Suunta: Brand & Business Management

Ostamasta DIGITAALISIIN muodin markkinoinnin

Fashion ostaja. Markkinointipäällikkö. Omnichannel Strategist.

Johtamaan liiketoimintaa of a Muoti Company tarkoittaa yhdistää muodin markkinoinnin, muoti johto ja muotialan. Master Fashion Suunta: Brand & Business Management useampia kuria fuusioidaan, jotta kouluttaa pätevimmät ja innovatiivinen ammattilainen luvut joka vastaa liiketoiminnan johdon muodin ja ylellisyyttä.

Ensimmäinen vaihe: tutkimalla liiketoimintamalleja, niiden kehitystä ja liiketoimintastrategioitaan teollisuudessa.

Toinen vaihe: tunnustetaan ja tutkimalla eri vähittäiskaupan ja liike-kanavat, varsinaisen liiketoiminnan logiikka ja niiden eri toiminnot: muodin osto ja vähittäiskaupan myynnin, myynnin ja digitaalinen hallinta.... [-]


Master Muodin Suuntaan: Brändin & Tuotehallinta

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Master Fashion Suunta: Brand & Product Management on suunnattu muodostamaan ammattilaisille, erilaisia ​​taitoja, jotka pystyvät osallistumaan prosessiin brändin hallinta ja keräys kehittämiseen. [+]

master muodin suuntaan: brändin & tuotehallinta

Master Fashion Suunta: Brand & Product Management on suunnattu muodostamaan ammattilaisille, erilaisia ​​taitoja, jotka pystyvät osallistumaan prosessiin brändin hallinta ja keräys kehittämiseen. Ne ovat ammattimaisia ​​lukuja, jotka integroituvat monialaista osaamista (suunnittelu - hallinta - viestintä), paljon kysyntää muotiyhtiöt muodostunut mutta ei muodosteta perinteistä Koulutustapahtumien yleensä suunnattu yksinomaan yhden tieteenalan. Nämä ammattilaiset pystyvät hallitsemaan ja koordinoimaan prosessin brändin hallinta, siitä deklinaatio tuotemerkin kielen eri radoilla, suunnitteluun ja kehittämiseen kokoelmista, ja lopulta jopa tuotetiedon hallinnan tiedonannossa kaupan markkinoille.... [-]


Master Muodin Suuntaan: Brändin & Viestinnän Hallintaa

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Brands on kulttuuri-identiteettien ja juuret, jotka usein tulevat ulos tuotteista ja yhtiön tekninen osaaminen ja ammattitaito, kun taas toisissa tapauksissa se on seurausta huolellisen brändistrategian ja viestinnän arkkitehtuuri. Johto ja hyödyntäminen tällä alueella ovat yhä tärkeitä maailmanlaajuisen kilpailukyvyn Tällä alalla ammattilaiset vaadita taitoja voidakseen luoda arvoa loppuasiakkaalle ja erilaiset muut tavoitteet viestinnän ja markkinoinnin strategiat, sekä pysty vuorovaikutuksessa kaikki segmentit putkilinjan suunnittelusta ja tuotehallinnan markkinointiin ja vähittäismyyntiin. [+]

Master Fashion Suunta: Brand & Communication Management

Brands on kulttuuri-identiteettien ja juuret, jotka usein tulevat ulos tuotteista ja yhtiön tekninen osaaminen ja ammattitaito, kun taas toisissa tapauksissa se on seurausta huolellisen brändistrategian ja viestinnän arkkitehtuuri. Johto ja hyödyntäminen tällä alueella ovat yhä tärkeitä maailmanlaajuisen kilpailukyvyn Tällä alalla ammattilaiset vaadita taitoja voidakseen luoda arvoa loppuasiakkaalle ja erilaiset muut tavoitteet viestinnän ja markkinoinnin strategiat, sekä pysty vuorovaikutuksessa kaikki segmentit putkilinjan suunnittelusta ja tuotehallinnan markkinointiin ja vähittäismyyntiin.

Koska itse asiassa, yritykset conceiving nämä roolit perustuvan monialaisen osaamisen ja kykyyn olla vuorovaikutuksessa eri "kulttuuri kielet", ymmärrystä hienostunut erilaisia ​​tunteita, tunnelmia ja lähestymistapoja, että eri markkinoiden segmentteihin ja tavoitteet hallussaan, perinteisiä ja digitaalisia työkaluja ja kanavia, siis kyky kääntää tämän kulttuuri- DNA ja kulttuuriperinnön politiikan ja johdon ohjeet eri prosessien mukana brändin asemointi, mainonta ja markkinointi, viestintä ja edistäminen on seuraava haaste, että yritykset kohtaavat.... [-]


Ota yhteyttä
Asiointiosoite
Milano Fashion Institute
Registered Office
Via Sarfatti 25,

Milan, 20136 IT
Sosiaalinen media