Keystone logo
Japani

Parhaat yliopistot Hallita Ohjelmat sisään Japani 2024

Laitosten lukumäärä: 169
    • Ghent, Belgia
    • Alcoi, Espanja
    • + 2 lisää

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Kyoto, Japani

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) voi muistella 50-vuotista historiaa akkreditoituna yksityisenä oppilaitoksena Japanin akateemisessa ydinalueella. Ottaakseen seuraavan askeleen ja haasteen globaalissa mittakaavassa KuAS kutsui puheenjohtajaksi huippuluokan toimitusjohtajan Kiotossa toimivasta globaalisti menestyneestä yrityksestä, jonka tavoitteena on tarjota akateemisia resurssejaan kansainvälisellä areenalla. Innovatiivisen englanninkielisen insinööriohjelman perustaminen on yksi merkittävä esimerkki näistä ponnisteluista, kun AMK vahvistaa edelleen sitoutumistaan modernin koulutuksen huipulle.

    • Rio de Janeiro, Brasilia
    • Bailrigg, Yhdistynyt kuningaskunta
    • + 3 lisää

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, Japani

    Alkaen Yamagatan prefektuurin normaalikoulun avaamisesta vuonna 1878, viisi oppilaitosta (Yamagata High School, Yamagata Normal School, Yamagata Youth Normal School, Yonezawa Technical College, Yamagata Prefectural) alkoivat vuonna 1949. Maatalous- ja metsätalousopisto) perustettiin uutena. kansallinen yliopisto. Vuonna 2019 olemme perineet perustamisen 70 -vuotisjuhlan historian ja perinteet, ja lähetämme yhteiskunnalle monia erinomaisia henkilöresursseja.

    • Tottori, Japani

    Tottori University alkukirjainta "T", joka on suunniteltu dynaamisesti lentävän linnun muotoon. Merkin muodostavat juoksevat linjat ilmaisevat dynaamisuutta, jolla yliopisto mukautuu joustavasti uuteen aikakauteen ainutlaatuisena ja houkuttelevana yliopistona, jolla on selkeä identiteetti. Kaksi keskellä leikkaavaa siipeä symboloivat ääretöntä (∞) mahdollisuutta ja tiedon ja käytännön yhdistämistä, yliopiston perusperiaatteita, ja edustavat yliopiston jatkuvaa kasvua. Kolme ympyrää, jotka koostuvat kahdesta siivestä ja hännästä, edustavat yliopiston koulutus- ja tutkimustoiminnan tavoitteita*, kun taas siniset ja vihreät kuvavärit edustavat taivasta ja merta tai maata ja elämää, jotka ovat maan symboleja, mikä viittaa siihen, että että yliopisto kehittyy globaalisti samalla kun sitä ruokkii rikas luonto. 1) Hyvin koulutettujen henkilöresurssien kehittäminen, joilla voi olla keskeinen rooli yhteiskunnassa 2) Edistetään huippututkimusta maailmanlaajuisten, inhimillisten ja sosiaalisten kysymysten ratkaisemiseksi

    • Taito City, Japani

    Tokyo Geidai on kansainvälisesti ainutlaatuinen taideyliopisto, joka tarjoaa kuvataiteen ja musiikin lisäksi myös elokuva- ja uuden median ohjelmia sekä taiteenhallintaa osana maailmanlaajuisia taideopintoja. ”Luovuuden lähteenä, joka voi muuttaa maailman”, yliopisto yhdessä tiedekunnan henkilökunnan ja hallintohenkilöiden kanssa jatkaa ponnistelujaan seuraavan sukupolven erinomaisten taiteilijoiden vaalimiseksi, japanilaisen taiteen ja kulttuurin voiman edistämiseksi ja taiteen maailmanlaajuista kehittämistä tiiviissä yhteistyössä asiaankuuluvien järjestöjen, kuten Japanin opetus-, kulttuuri-, urheilu-, tiede- ja teknologiaministeriön sekä kulttuuriviraston kanssa, jolloin yliopisto voi maksimoida kykynsä ja arvonsa.

    • Nisshin, Japani

    Nykypäivän globalisoituvassa yhteiskunnassa, jossa elää samanaikaisesti useita kieliä ja kulttuureja, tärkeänä pidetään paitsi englantia globaalina kielenä myös muita kieliä. Aivan kuten kielet, asenne useiden kulttuurien hyväksymiseksi nähdään myös välttämättömänä. Tämän sosiaalisen taustan valossa ulkomaisten oppilaitosten akateeminen lähestymistapa tutkii maailman kieliä ja kulttuuria. Opiskelijat osallistuvat akateemiseen oppimiseen niiden kielten, kirjallisuuden, kulttuurien, yhteiskuntien ja muiden kielialueen ominaisuuksien suhteen, joilla he ovat tärkeimpiä, ja syventyvät eri kulttuuritaustojen ihmisten ajattelutapoihin ja käyttäytymiseen. Pääkielensä lisäksi he oppivat myös useita kieliä saadakseen monipuolisen näkökulman ja tullakseen maailmanlaajuisiksi henkilöresursseiksi, joilla on erinomainen kielitaito ja ihmissuhdetaidot.

    • Kobe, Japani

    Le Cordon Bleu on auttanut intohimoisia opiskelijoita noudattamaan kulinaarisia unelmiaan viimeisten 125 vuoden aikana. Opiskelijoita tulee Le Cordon Bleulle kaikilta elämänaloilta. He ovat aloittelijoita, jotka ovat innostuneita kulinaarisista taiteista, mutta ovat täysin kokemattomia. he ovat pitkälle yhdellä urapolulla ja valmiita seuraavaan; he ovat vakiintuneita ammattilaisia, jotka haluavat parantaa itseään. Le Cordon Bleun opiskelijat tulevat perimmäisestä tavoitteestaan riippumatta - johtamaan ravintolaa tai ateriapalvelualan yritystä, hotelli- tai vähittäiskaupan johtoa, journalismia, konsultointia, ruoan muotoilua - tulemaan kulinaariseen koulutukseen, jonka avulla he voivat menestyä.

    • Shibuya City, Japani

    United Nations University (UNU) on maailmanlaajuinen ajatushautomo ja jatko -opetusorganisaatio, jonka pääkonttori sijaitsee Japanissa. YK: n yliopiston tehtävänä on edistää tutkimustyön ja koulutuksen avulla pyrkimyksiä ratkaista pakottavat maailmanlaajuiset ongelmat, jotka liittyvät ihmisten selviytymiseen, kehitykseen ja hyvinvointiin ja jotka ovat YK: n, sen kansojen ja jäsenvaltioiden huolenaiheita. Suorittaessaan tätä tehtävää YK: n yliopisto tekee yhteistyötä YK: n jäsenvaltioiden johtavien yliopistojen ja tutkimuslaitosten kanssa ja toimii siltana kansainvälisen akateemisen yhteisön ja Yhdistyneiden kansakuntien järjestelmän välillä.

    • Chiyoda, Japani

    Uuden koronavirusinfektion maailmanlaajuinen leviäminen pakottaa muutokset yliopistokoulutuksen tapaan. Erityisesti todellisten ulkomaisten vaihtojen rajoittaminen oli tuska Sophia University , mutta me tukimme paitsi kansainvälisiä opiskelijoita Japanissa myös ulkomailla, keskittyen merentakaisiin tukikohtiimme. Erityisesti Bangkokissa sijaitseva ASEAN Hub Center, joka perusti liikeyrityksen tavoitteenaan elvyttää koulutustoimintoja viime vuodesta, pyrkii jatkamaan toimintaansa ottamalla käyttöön täydellisiä verkkokursseja. Suurin muutos koronan aiheuttaman katastrofin vuoksi on nopea edistyminen verkkokäytössä yliopistoissa ympäri maailmaa. Tämän seurauksena voimme odottaa ennennäkemätöntä tutkimusvaihtoa, kuten kutsua etäopettajia, jotka tekevät huippututkimusta merentakaisissa yliopistoissa. Yliopistomme pyrkii myös luomaan tällaisen mahdollisuuden järjestelmäksi.

    • Toshima City, Japani

    Rikkyo University alkoi St. Paul's Schoolilla. Piispankirkon lähetyssaarnaaja piispa Channing Moore Williams perusti sen yksityiseksi kouluksi, joka opetti kristillisiä raamatuntutkisteluja ja englantia. Tuolloin Japani ryntäsi kiinni länsimaiden kehittyneisiin maihin, ja myös koulutusalalla oli voimakas utilitaristinen taipumus. Tieto ja tekniikka pidettiin usein materiaalisen vaurauden ja itsensä kehittämisen välineinä. Rikkyo oli ajan trendiä vastaan ja mallinnut perinteisten länsimaisten taideopistojen jälkeen, ja se on kehittynyt menestyksekkäästi tähän päivään asti.

    • Chiyoda, Japani

    Nihon University , joka juhlii 120 -vuotisjuhlaansa, sai alkunsa vuonna 1889. Nihonin lakikoulusta, joka perustettiin vuonna 1889. Yliopisto on perustamisestaan lähtien säilyttänyt eturintansa yliopistokoulutuksen ja -tutkimuksen eturintamassa maailmanlaajuisella näkökulmalla ja yrittäjähengellä. Houkuttelevana yliopistona, jolla on laaja valikoima opintoja, Nihon University on osallistunut paitsi koulutukseen ja tutkimukseen myös terveydenhuoltoon, elinikäiseen koulutukseen ja lukuisiin muihin yhteiskunnan kehitystä edistäviin toimiin.

    • Chiba, Japani

    Keiai University perustajahenki "Keiten Mistress" (rakastaa niitä, jotka kunnioittavat taivasta) on sana, jonka Saigo Takamori (Nanshu), Meijin restauroinnin johtava hahmo, oli aiemmin kirjoitus. "Taivas" edustaa syytä, joka hallitsee luontoa, ja "ihminen" viittaa koko ihmiskuntaan, mukaan lukien itse, ja samalla ihmisten rakentamaan elämään ja yhteiskuntaan. Uskomuksesta "järjen kunnioittamiseen ja ihmisten ja heidän toimintojensa rakastamiseen" vaikuttunut perustaja Masayuki Nagatoro teki tästä koulun perushengen ja nimesi sen "kunnioitukseksi" tämän pyrkimyksen välittämiseksi. Siitä on johdettu myös Keiai University nimi. Sana ”Keiten Aijin” (Palvo taivasta, rakasta naapurustasi) esiintyy Meijin restauroinnin johtajan Takamori Saigon opetuksissa. Tässä ilmaisussa ”kymmenen” tarkoittaa syytä hallita luontoa ja maailmankaikkeutta. Kaikki ihmiset. Se viittaa myös palvomaan taivaasi, rakasta naapurustasi. Tämä tunne kunnioittaa järkeä ja rakastaa lähimmäisiäsi teki Masaji Nagatoroon syvän vaikutuksen. Tämän seurauksena hän otti tämän ajatuksen keskeiseksi periaatteekseen ja nimesi yliopistomme "Keiai" välittääkseen sen tuleville sukupolville.

    • Kyoto, Japani

    Doshisha Women's College of Liberal Arts perusti Kiotossa vuonna 1876 Doshishan perustaja Joseph Hardy Neesima; hänen vaimonsa Yae Neesima; Alice J. Starkweather, yhdysvaltalainen lähetyssaarnaaja; ja muut. Omistettu kristinuskon, kansainvälisyyden ja taiteiden perusperiaatteille, yliopistolla on jatkuva innovaatio. Se on kasvanut sisältämään yksitoista osastoa kuudessa tiedekunnassa ja neljä tutkijakoulua kahdella kampuksella Kyotanabessa ja Imadegawassa. Opiskelijoita on tällä hetkellä yhteensä noin 6 500.

    • Niigata, Japani

    Olemme lähestymässä 2000 -luvun ensimmäisen neljänneksen loppua. Tänä aikana konfliktit ja luonnonkatastrofit, joita symboloivat Yhdysvaltain terrori -iskut vuonna 2001 ja Itä -Japanin maanjäristys vuonna 2011, ovat jatkuneet. Nyt kohtaamme COVID-19-pandemian valtavat haasteet, jotka ovat saattaneet yhteiskuntamme sekasortoon. Toisaalta on suuria odotuksia nopeasti kehittyvälle tieteelle ja teknologialle kestävän yhteiskunnan kehityksen liikkeellepanevana voimana. Siten yhteiskunnallisen uudistuksen aikana yliopistojen tehtävää on tarkasteltava perusteellisesti. Niigata University pyrkii olemaan tarpeen ja loistamaan entisestään 2000 -luvun turbulentissa yhteiskunnassa. Tätä varten ajattelemme aina, mitä voimme tehdä Japanin kansallisena yliopistona, ryhdymme toimiin ja osallistumme seuraavan sukupolven yksilöiden vaalimiseen sekä tieteen ja yhteiskunnan kehitykseen tulevaisuuden ennusteiden perusteella. Tämä Niigata University visio 2030 palaa Niigata University perusasioihin ja näyttää eri sidosryhmille, millaisen tulevaisuuden Niigata University pitäisi olla. Tässä visiossa pidämme vuotta 2030 lähitulevaisuutena, koska se on kestävän kehityksen tavoitteiden (Sustainable Development Goals) määräaika. Kun asetamme Niigata University tehtäväksi tulevaisuuden yhteiskunnan tulevaisuuden yhteiskunnan innovaatioiden edelläkävijäksi, Niigata University tietämyksen kattavaksi yliopistoksi rikastamaan ihmisen toimintaa maan päällä. Tämän näkemyksen perusteella olemme muotoilleet visioita siitä, millainen Niigata University pitäisi olla tulevaisuudessa vuonna 2030, ja asettaneet tavoitteemme kohti tietä kohti näitä visioita.