Adler

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Meistä

Adlerian keskinäisen kunnioituksen ja yhteistyön arvojen perusteella Adler jatkaa Adlerian 40-vuotista koulutusta Ontariossa.

Adler on valmistunut ammattikoulu, joka tarjoaa erilaisia akateemisia ohjelmia, jotka valmistavat opiskelijoita tarjoamaan palveluja mielenterveyden ja hyvinvoinnin aloilla. Valmistuneemme jatkavat uraa psykologiassa (kliininen ja neuvontapsykologia), ammatillinen valmennus, psykoterapia ja mielenterveysneuvonta.120766_adlerlobby.jpg

Miksi valita Adler ? Yksityisissä oppilaitoksissa ainutlaatuinen, tarjoamme ammatillisen psykologian maisterin * tutkinnon (Ontarion syventävän koulutuksen ja taitojen kehittämisen ministeriön täydellisellä suostumuksella), mikä tekee ainoasta tällaisen tutkinnon Ontariossa. Käytännöllinen, sovellettu lähestymistapa kaikille kursseillemme ja ohjelmiin.

Adler ohjaajat ovat kaikki harjoittajia, jotka tuovat ammattikokemuksensa luokkahuoneeseen sekä kentällä tapahtuvan koulutuksen. Tavoitteenamme on varmistaa, että opiskelijat saavat menestyksekkäästi työpaikan tai auttaa heitä heidän tavoitteissaan kehittyä edelleen työssään. Meillä on kompakti opiskelijakunta, jonka avulla voimme kehittää yksilöllisiä kursseja ja koulutusta.

Tarjoamme mahdollisuuden suorittaa yksittäisiä jatkokursseja uudelleenkoulutusta, päivittämistä tai korjaamista varten rekisteröintiä tai sertifikaattia varten. Adler ohjelmat ja kurssit heijastavat nykyisiä ammatillisia standardeja, ja opiskelijoillemme tiedotetaan viimeisimmistä muutoksista lainsäädännössä tai akkreditoinnissa. Olemme kehittäneet viikonloppuisia ja intensiivisiä aikatauluja, jotka ovat ihanteellisia työskenteleville aikuisille ja joiden aikuiskoulutuksen periaatteisiin on rakennettu opetussuunnitelma.

* Ohjelma tarjotaan Ontarion edistyneen koulutuksen ja taitojen kehittämisen ministerin kirjallisella suostumuksella ajanjaksolle 8. elokuuta 2017 - 7. elokuuta 2022. Tulevien opiskelijoiden on varmistettava, että ohjelma ja tutkinto ovat asianmukaiset. heidän tarpeisiinsa (esim. hyväksyttävissä potentiaalisille työnantajille, ammatillisille lupaelimille tai muille oppilaitoksille).

Miksi Adler ?

  • Käytännöllinen ja soveltuva lähestymistapa kuvaa kaikkea kurssiamme ja ohjelmaamme
  • Ohjaajamme ovat kaikki harjoittajia, jotka tuovat ammattikokemuksensa luokkahuoneeseen sekä kentällä tapahtuvan koulutuksen
  • Tavoitteenamme on varmistaa opiskelijoiden onnistunut työllistyminen tai auttaa heitä heidän pyrkimyksissään kehittää edelleen työtä, jota heillä on
  • Meillä on kompakti opiskelijakunta, jonka avulla voimme kehittää yksilöllisiä kursseja ja koulutusta
  • Tarjoamme mahdollisuuden suorittaa yksittäisiä jatkokursseja uudelleenkoulutusta, päivittämistä tai korjaamista varten rekisteröintiä tai sertifikaattia varten
  • Adler ohjelmat ja kurssit heijastavat nykyisiä ammatillisia standardeja, ja opiskelijoillemme tiedotetaan viimeisimmistä muutoksista lainsäädännössä tai akkreditoinnissa
  • Olemme kehittäneet viikonloppuisia ja intensiivisiä aikatauluja, jotka ovat ihanteellisia työskenteleville aikuisille ja joiden aikuiskoulutuksen periaatteisiin on rakennettu opetussuunnitelma
  • Tarjoamme psykologian ainoan jatko-ohjelman, joka on räätälöity ei-perinteisen psykologian taustalla oleville henkilöille

119135_photo-1522202176988-66273c2fd55f.jpg

Tehtävä, arvot

Adler perustaa filosofiset olettamuksensa, perusarvot ja opetussuunnitelman ohjaavat periaatteet yksilöpsykologiaan, kattavaan eläntieteiden järjestelmään, jonka on perustanut ja kehittänyt tunnettu itävaltalainen psykiatri, Alfred Adler (1870-1937), joka edisti yhteisöllisten ja sosiaalisten perusarvoja. oikeudenmukaisuutta.

Tyylitelty 'A' -logo on kreikkalainen merkki Deltalle, joka symboloi positiivista muutosta. Kolmion molemmat sivut edustavat yhtä kolmesta painopistealueestamme; Psykologia ja psykoterapia, valmennus ja johtaminen sekä jatkokoulutus ja yhteisöpalvelut. Kaikilla kolmella painopistealueella on sama tavoite: auttaa ihmisiä siirtymään kohti positiivista muutosta.

Tehtävämme

Harjoitamme opetamiamme muuttaaksemme itsemme, organisaatiomme ja maailman.

Meidän arvomme

Adler tukee kaikkien oikeutta elää ilman sortoa ja puutetta. Mitä haluamme itse, haluamme kaikille.

Tavoitteet

Adler muutamme opetuksen oppimiseksi, uran kutsumiseksi ja teorian käytännöksi ja päinvastoin.

Historiamme

Adler perustettiin nimenomaan tarkoituksenaan tarjota tutkintoja ja muuta mielenterveyden ja hyvinvoinnin ammattilaisten ammatillista koulutusta Ontarion ja muiden maiden opiskelijoille. Adlerian tutkinnon suorittaneiden ammatillinen koulutus on ollut läsnä Ontariossa vuodesta 1978. Kun Ontarion hallitus antoi vuoden 2000 keskiasteen jälkeistä koulutusta koskevasta valinnasta ja huippuosaamisesta annetun lain, Adler yhteisön jäsenet tunnustivat mahdollisuuden perustaa ensimmäistä kertaa Ontariossa riippumaton tutkintoa myöntävä tutkinnon suorittava ammatillinen korkeakoulu, joka voisi vastata Ontarion opiskelijoiden ammatillisiin tarpeisiin Vaikka Adler on itsenäinen organisaatio, hän ylläpitää kollegiaalisia suhteita muihin Adlerian instituutioihin, kuten Minnesotan Adler Graduate Schooliin ja Chicagon Adler yliopistoon sekä Vancouveriin.

Adler perustaa filosofiset olettamuksensa, perusarvot ja opetussuunnitelman ohjaavat periaatteet yksilöpsykologiaan, kattavaan eläntieteiden järjestelmään, jonka on perustanut ja kehittänyt tunnettu itävaltalainen psykiatri, Alfred Adler (1870-1937), joka edisti yhteisöllisten ja sosiaalisten perusarvoja. oikeudenmukaisuutta.

Vaikka Adler koulutussuuntaus on juurtunut Adlerian filosofiaan, kaikki tärkeimmät mielenterveyttä ja hyvinvointia edistävät lähestymistavat ja teoriat ovat edustettuna Adler opetussuunnitelmissa. Kokemuksemme ja ammattitaitomme osoittavat, että yritys, joka perustuu laajapohjaiseen teoriaan, kuten Adlerian filosofia, tarjoaa perustan korkean tason kognitiivisen ja emotionaalisen kyvyn kehittämiselle muiden teorioiden vertailemiseksi ja arvioimiseksi.

Henkilökohtainen psykologia tai Adlerian psykologia korostaa jokaisen yksilöllisyyttä ja korostaa yksilön sosiaalista upotettavuutta. Koulun mielenterveyttä ja hyvinvointia sekä näiden alojen ammattilaisten kouluttamista koskevan lähestymistavan ydin on Adler työhön perustuva filosofinen oletus ihmisen olemisen dynamiikasta. Me kaikki olemme paradoksaalisessa jännitteessä itsemme, oman fenomenologisen universumimme keskuksen ja luojan välillä ja sellaisen sosiaalisen yhteisön vaatimusten täyttämisen välillä, jota ilman emme voi selviytyä. Yhtäältä olemme kaikki ainutlaatuisia ihmisiä, joilla on vahva tarve ja halu ilmaista itseään täysimääräisesti elämässämme ja työssämme. Toisaalta meitä altistetaan työntöihin ja vetäytymiseen suhteiden verkossa monien järjestelmien jäsenenä ja ihmiskunnan palauttamattomana osana. Luovuutemme ratkaisemaan tämä näennäinen itseilmaisun ja upotettavuuden välinen paradoksi määrää merkittävässä määrin menestymisen ja toteutumisen tason ja Adler mukaan mielenterveyden. Avain paradoksin ratkaisemiseen on ainutlaatuisten itsemme käyttäminen osallistumiseen muille ja heidän kanssaan. Adler kutsuu tätä avainta "sosiaaliseksi intressiksi".

Tavoitteenamme Adler on kehittää ammattilaisia, joiden työn perustana on tarkoitus auttaa asiakkaita luovasti ratkaisemaan ja ylittämään tämä itseilmaisun ja upotettavuuden välinen paradoksi - eli kehittämään sosiaalista kiinnostusta. Jopa silloin, kun työ keskittyy suppeasti tiettyyn aiheeseen tai alueeseen, uskomme, että toimiminen sellaiselta korkeamman tason tavoitteelta parantaa sekä paranemista että kasvun ja kehityksen mahdollisuuksia.

Sijainnit

Toronto

Osoite
890 Yonge St. 9th Floor
Toronto, Ontario, Kanada

Keystone-stipendi

Tutustu stipendimme suomiin mahdollisuuksiin