Design Akademie Berlin

Esittely

Lue virallinen kuvaus

suunnittelu Akademie Berlin, SRH Hochschule für Kommunikation und Design, varustaa seuraavan sukupolven asiantuntijoita ja johtajien Communication, Markkinointi, mainonta ja suunnittelu.

Viestintä on jatkuva haaste ja meidän opetuksen lähestymistapa heijastaa tätä niin, että nykyiset ja tulevat tarpeet voidaan tyydyttää. Kun ottaa suora yhteys visionääri hankkeita, voit kehittää kykyä ajatella, käyttäytyä ja muotoilu kaukonäköistä lähestymistapaa. Pysymme lähellä muutoksia käsitys, että nopeuttaminen viestinnän prosessit taustaa vasten mahdollisuuksia sekä sosioekonomiset ja teknologiset. Mitä teemme tänään on suunnitelma median tulevaisuuden.

Enemmän panos, enemmän käytännön kokemusta, enemmän mahdollisuuksia enemmän lähiopetusta, enemmän liikkumavaraa ja aihealueet, lisää expertise.Teaching istunnot tukevat ohjelmistot ja teknisestä materiaalista Standard. Meidän luokat studioiden tarjota opetusta valaistus, valokuvaus, elokuva ja audiovisuaalinen ala, video- ja editointi tekniikoita. Meidän malli studiossa kehitämme digitaalisen suunnittelun ja antaa sinulle elämän kokoinen mitat sisustus ja aito pakkaus design.

Strategia täyttää suunnittelu opetamme viestintää monimutkainen, strateginen prosessi. Otamme monialaista lähestymistapaa, jossa yhdistyvät strategisen tiedon markkinointiviestinnän suunnittelun kanssa mahdollisuuksia viestinnän suunnittelu. Me terävöittää opiskelijoiden tiedekunnassa käsitys sosiaalisen, taloudellisen ja kulttuurisen yhteyksissä. Näin tehdessämme otamme sinut kauas tavanomaisen kurssin sisältöä.

Me motivoida jokainen meidän opiskelijoiden ja arvo, vapautumista ja edistää niiden mahdollisuuksia. Viestimme aihe asiantuntemusta yhdessä työmarkkinaosapuolten ja luovan osaamisen kautta jatkuvaan palautteen ja yksilöllistä tukea. Yksi tärkeimmistä tavoitteista on kehittää tunnetta kriittistä itsetutkiskeluun.

viestintä on jatkuva haaste ja meidän opetuksen lähestymistapa heijastaa tätä niin, että nykyiset ja tulevat tarpeet voidaan tyydyttää. Kurssi ammatillinen suuntautuminen, joka keskittyy todellisiin vaatimuksiin niille, jotka työskentelevät viestinnän sopimuksia. Pätevyys ottaa akateeminen lähestymistapa sen perusteella. Enemmän kuin tämä. Pidämme tiiviisti jatkuvasti kasvaessa tehdään valmistuneista työelämänsä. Vaalimme luovuutta ja halu olla kokeellinen voidakseen omaksua nopeasti muutoksen viestinnässä. Erittäin päteviä tutkijoita ja puhujia, jotka opettavat meille kaikille työtä tiiviissä yhteistyössä keskenään ja ovat peräisin, kustantajat, tutkimus, luovat alat ja akateemisen maailman. He jatkuvasti tekevät toimintatapojen ja hankkeiden työtä olennaisena osana opetustaan. Tämä lähestymistapa kurssit heijastaa käsitystämme siitä, mitä oppimisen pitäisi olla.

Oppilaitoksessa tarjolla ohjelmia seuraavilla aloilla:
  • Saksan kieli

Katso MA »

Ohjelmat

Tämä koulu tarjoaa myös:

MA

Ma Markkinointiviestinnässä

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 4 lukukautta October 2017 Saksa Berlin

Global kommunikoida ja siten puuttua yksilön. Strategisesti ja luova teko. Vuoropuheluja aloittaa ihmisillä kuuluu. ajatella läpi kampanjat ja markkinointi ja suunnittelu online- ja offline-tilassa. [+]

Markkinointiviestintä | Maisteri Strategia, kampanjanhallinta ja brändin asiantuntemusta Global kommunikoida ja siten puuttua yksilön. Strategisesti ja luova teko. Vuoropuheluja aloittaa ihmisillä kuuluu. ajatella läpi kampanjat ja markkinointi ja suunnittelu online- ja offline-tilassa. Ja sivukuva budjetin unohda. Tutkinnon maisteriohjelman Markkinointiviestinnän parantaa heidän ammattipätevyytensä on luottavainen käsittely tuotemerkkejä ja tuotteiden digitaaliaikaan. opintosi Markkinointiviestintä on nyt muotoiltu ja toteuttama vastaanottajat. Ohjaus prosessit ovat monimutkaisia, koska jokainen viestintä vauhtia kehittynyt - etenkin sosiaalisen median. Opiskelijamme oppivat neljä lukukautta, miten kehittää näissä olosuhteissa luovia kampanjoita järjestetään tuotteita kokemuksia, vastaanottaja ajattelee mukana ja aina kaikkea kriittisesti ja uusia. Gain tuotemerkkejä, tuotteiden, palvelujen ja järjestöjen kuullut. Master Programme Markkinointiviestintä voit hankkia teoreettinen, tieteellisesti perusteltua tausta nykyaikainen ja kokonaisvaltaista strategiaa kehitystä. Opit kehittämään viestintä käsitteitä itsenäisesti ja koordinoi suunnittelun toteuttamiseen. Simuloimalla ja todellista kaupallista työtä olet valmistautuu oman uran ja luoda henkilökohtainen, ammattimainen verkko tulevaisuuteen. Me korkea potentiaali tutkitaan yhdessä erilaisten ammattitaitoa. Vaihtoa ja tiiviissä yhteistyössä tiedekunnan pienryhmissä taata tuottava, innostavan ilmapiirin ja yksilön kehityksen jokaisen yksilön. Pidämme tärkeänä sisällyttää ensimmäisen asteen hankittu taitoja harjoittelun ja antaa oman ammatillisen profiilin ominaista viimeistelyn. uranäkymät Vuonna hyvin erilaisia ​​markkinointi teollisuus on suuri kysyntä opiskelijoille, jotka ovat sekä teknisiä taitoja eri aineissa sekä syvällinen tuntemus markkinointiviestinnän. Valmistuneista tuoda tähän dual pätevyys ja ovat siksi paljon käy asiantuntijoita ja johtajia. Vuonna yhtiö he työskentelevät jälkeen opintojen aloilla brändin ja tuotehallinnan tai mainosvälineenä tai Markkinoinnin hallintaa. Vuonna virastot ne toimivat konsulttina, suunnittelija, PR konsultti tai Konzeptioner. Enemmän ammatillinen profiili löytyy konsulttiyrityksiä, markkinatutkimukset virastot, voittoa järjestöjen, yhdistysten, poliittisten puolueiden ja korkeakoulut. Kahden intensiivisen vuoden... [-]

Masters Strategiseen Suunnitteluun

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Saksa Berlin

Uuden maisteriohjelman Strateginen suunnittelu keskittyy järjestelmällistä tutkimusta suhteet ja vuorovaikutus ideoita, ihmiset, tuotemerkit ja tilaa, rakentaa yhtenäistä joukkoa suunniteltu päätöksiä tehokkaasti tarttua haasteisiin. [+]

Uusi maisteriohjelman Strateginen suunnittelu keskitytään järjestelmällistä tutkimusta suhteita ja vuorovaikutuksia ideoita, ihmiset, tuotemerkit ja tilaa, rakentaa yhtenäisen joukon suunniteltu päätöksiä tehokkaasti tarttua haasteisiin. Kanssa painottaa liiketoiminnassaan vahvaa tutkimus- ja synteesi taidot brändi innovaatio, meidän Master kurssi valmentaa suunnittelijat strategisesti lähestyä ja käsitellä monimutkaisia ​​ongelmia, rakentaa vankka monitieteinen / kulttuurienvälisen viestinnän taitoja ja oppia kanssaluoda muiden suunnittelun sidosryhmien kanssa. Se antaa sinulle taitoja ja osaamista työskennellä ja johtaa strategiaa, design, merkki, Research & Development alojen luovan ja innovoinnin alalla. Kulttuurienvälinen communicaton Opinnot luovan Berliinin sydämessä Muotoilun alalla on muuttumassa rajusti, laajenee ammatti, luominen esineitä ja esiintymisiä yksi, joka strategisesti muuttaa ja vaikuttaa kaikilla osa päivittäistä elämää. Vuonna monimutkainen kilpailun maailmassa powered by ideoita ja innovaatioita, yksityiset ja julkiset laitokset ovat strategisesti aseta uusi, laajempi ymmärtänyt suunnittelu käytännössä keskellä tuotemerkin, jotta luovasti vastata uusiin haasteisiin, tutkimus liiketoimintamahdollisuuksia ja tarjota mielekästä muunnokset. Berliini on aivan keskellä kaikki nämä muutokset, jossa luova ja liiketoiminnan alan edustajat tapaavat ja valtaa uusia taiteen, innovaatioiden ja sosiaalisten muutosten tänään ja huomenna, täydellinen strateginen tilanne tutkia ja kehittää elämää uran. Maailmanlaajuisesti tiedonsiirtoinfrastruktuuri Integroitu Thinking Tämä peräkkäisen kurssi on suunniteltu erityisesti niille, jotka ovat suorittaneet ensimmäisen asteen alalla tiedonannon muotoilu, teollinen muotoilu, tuotesuunnittelu, Packaging Design, Art tai arkkitehtuuri ja jotka haluavat integroida ja parantaa nykyisiä ammattitaitoaan harkituilla luovien prosessien , suunnittelumenetelmiä, strategisen tiedon ja johtamistaitoja. Sisäänpääsy ja rahoitus Pääsymaksu tapahtuu mukaisesti määräyksiä maisteriohjelma muotoilu ja Admissions viranomaisen Design Academy Berlin, Hochschule für Kommunikation und Suunnittelu ja vaatii dokumentoitua näyttöä tukikelpoisuuden ottamista Masters, onnistuneesti päätökseen ensimmäisen asteen tai näyttöä vastaava.... [-]

Ma Yritysviestintään / Pr

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 4 lukukautta October 2017 Saksa Berlin

Tarina kerrottavaksi pakottavia ja lähettää uskottava viesti hänen kanssaan. Ihmiset yritykseni, organisaationi kiinnostunut, niin me puhumme. tietävät riskit ja voittaa kriisejä. [+]

Viestintä / PR | Maisteri Teoria ja käytäntö onnistuneen hallinnan Tarina kerrottavaksi pakottavia ja lähettää uskottava viesti hänen kanssaan. Ihmiset yritykseni, organisaationi kiinnostunut, niin me puhumme. tietävät riskit ja voittaa kriisejä. Yritysten viestintä tulevaisuuden elää vuoropuhelusta, avoimuudesta, elävyys ja aitous. Maisteriohjelma of Corporate Communication muodostaa oppilaita tiedonannon ajatella kokonaisvaltaisesti ja tehdä vuoropuhelua kaikkien sidosryhmien kanssa. opintosi Kosketus kehittäminen suurlähetystöjen ja kestävyysstrategioihin toisistaan ​​ja ymmärtää ja analysoida viestintää kokonaisvaltainen prosessi. Opit käynnistämään teemoja, tallennettujen ja vakuuttunut yleisölle vahvoja argumentteja. He ovat tietoisia erityisterminologiaa ja prosesseja. Opiskelija oppii arvioimaan median riskejä ja mahdollisuuksia vuoropuheluun ja joskus olla valtaa välittäjät. Opiskelu välittyy kaapata liiketoimintaa heidän ympäristössään ja järjestettävä suhteensa ympäristöön ja hoitaa onnistuneesti. Tämä perustuu syvään, teorialähtöisellä ymmärrystä sidosryhmäjohtaminen ja menetelmiin taitoja yhteiskunnallisen tutkimuksen. Eettiset näkökohdat käsitellään kuten räjähtävä yhteiskuntapoliittisia kysymyksiä. Asiakas hankkii toimintakyky strategisiin ja operatiiviset päätökset ja pystyttävä arvioimaan taloudellisia ja oikeudellisia seurauksia konserniviestintä ammattilainen. Yhteishankkeet opiskelijoiden kanssa Master-ohjelman Markkinointiviestintä varmistetaan tarvittava integrointi eri viestinnän haasteet tuotemerkkejä ja yrityksiä. Monet projektit toteutetaan asiakkaille yksityisellä sektorilla - täydellinen tapa valmistautua oman uran. uranäkymät Modern yrityksen selvästi ylittää tavanomaisten PR tekniikoista: Se on strateginen, ammattimaisia ​​vuoropuhelua kaikkien sidosryhmien kanssa. Se arvostaa takaisin avoimuutta ja vastuuta yhä enemmän etualalle. Aika nopeasti menestys on ohi. Yritykset ovat kasvava kysyntä asiantuntijoiden älykäs, kestävä ja pitkäaikainen viestintä ja valvonta. Anna tarinoita oikea kierto kuin Spin lääkäri, jolla on vastuu ja strategisen osaamisen. Consult kaupallisille organisaatioille ja yritysten PR asiantuntija. Hyväksy johtotehtävissä sisäisen ja ulkoisen viestinnän. Mahdolliset lähtötasona kannat ovat: / alalla Viestintä, tiedottaja / in, / että... [-]