TUM (Technischen Universität München) Business School

Esittely

Lue virallinen kuvaus

Tietoja Technische Universität München &nbsp International, kosmopoliittinen, huippututkimukseen &nbsp Se on tavoitteemme tehdä korkeatasoisen tutkimuksen kansainvälisellä tasolla. Tämän vuoksi olemme jatkuvasti tehostamaan tullut asiakkaidemme. Valikoimamme henkilöillä on ainutlaatuinen koko Euroopassa: luonnontieteet, lääketieteen ja biotieteiden. Sen lisäksi meidän kaksitoista tiedekuntaa, olemme perustaneet Keski-laitosten ja tutkimusyhteisöjen jossa monitieteistä osaamista tulevaisuuden tarpeita tutkimushankkeita on yhdistetty. Yliopistomme kulttuuri on cosmpolitan ja vieraanvaraisia. 20 prosenttia opiskelijoista tulee ulkomailta. Singaporessa olemme käynnistäneet "etuvartio", joka kulkee nimellä Saksan Institute of Science ja Technology (GIST). Kiitos taloudellista tukea saamme maineikkain sponsoreita, voimme määrätietoisesti laajentaa asemaamme globaalissa kilpailussa. &nbsp Erinomainen suorituskyky-suuntautunut opetus yhdistettynä käytännön kokemusta &nbsp Vaikka sitoudumme suorituskyky periaatteessa Pyrimme jatkuvasti saattaakseen meidän kursseja uusimmat tarvikkeet. On yli 70 kandidaatin ja master jotka vetoavat sekä Saksan ja ulkomaisille opiskelijoille. Aina kun mahdollista, mieluummin valita sopivimmat opiskelijat itse. Haluamme myös opiskelijoiden viettää aikaa ulkomaisessa yliopistossa vuodesta pidämme kansainvälinen kokemus arvokas. Juuri tästä syystä olemme mukana Euroopan yliopistoverkkoja, on laatinut kaksinkertaisen tutkinnon kanssa yli 20 yliopistoa ja ylläpitää kumppanuuksia yli 130 yliopistoissa eri puolilla maailmaa. Suosittelemme tiedon ja teknologian. Tuella yksityisen ja teollisia yhteistyökumppaneita, olemme jo rakentamassa siltoja ammatin harjoittamisen ja tukee meidän valmistuneiden yritystoimintaa ja tarjota niille, jotka ovat aloittaneet uransa jatkokoulutuksen avulla sopusoinnussa elinikäisen oppimisen käsite. &nbsp&nbsp Tietoja TUM Business School &nbsp TUM Business School, joka tarjoaa Master's Programme in kuluttaja-asiat (MCA), on osa Technische Universität München (TUM). Yliopisto perustettiin vuonna 1868. Sittemmin TUM on tullut toimielimen kärkisijalla yliopiston sijoitusta ja hyvä kansainvälinen maine. &nbsp MCA tarjotaan Münchenin ja Freising-Weihenstephan campusses. Freising on vanha keskiaikainen kaupunki ja tarjoaa opiskelijalle viihtyisässä olutta puutarha, opiskelija pubeja ja kabareet sekä moderni sivusto tutkimukseen ja koulutukseen. Julkisen liikenteen yhteyden molemmissa paikoissa. Münchenissä opiskelijoilla on mahdollisuus saada työkokemusta kulutustavarateollisuuden. Erilaisia kulttuuri-ja virkistystoimintaa Münchenissä ja ympäröivän alueen vaihtelee museoita, teattereita, elokuvateattereita, musiikkia ja urheilua, Baijerin maaseudulla sen vuoret, järvet ja metsät.

Katso maisteriohjelmia »

Ohjelmat

Tämä koulu tarjoaa myös:

Maisteri

Euroopan Maisteriohjelmaan Kuluttaja-asioiden (EURECA)

Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2018 Saksa Freising München + 1 lisää

Kuluttaja-asiat on maailmanlaajuisesti kasvava ala tutkimuksen ja korkeakoulutuksen. Se analysoi kuluttajien taloudellista, sosiaalista ja ekologista ympäristöä. Tutkimus "Tarve jatkokoulutus Kuluttaja-asioiden Euroopan unionissa" korostetaan kysyntä yritysten ja valtioiden aloilla sekä kuluttajajärjestöt varten korkeakoulututkinnoista tällä alalla. [+]

Tietoja Euroopan maisteriohjelma Kuluttaja-asioiden (EURECA)

Kuluttaja-asiat on maailmanlaajuisesti kasvava ala tutkimuksen ja korkeakoulutuksen. Se analysoi kuluttajien taloudellista, sosiaalista ja ekologista ympäristöä. Tutkimus "Tarve jatkokoulutus Kuluttaja-asioiden Euroopan unionissa" korostetaan kysyntä yritysten ja valtioiden aloilla sekä kuluttajajärjestöt varten korkeakoulututkinnoista tällä alalla. Lisäksi se näkyy selvä kuilu kysynnän ja tarjonnan korkea-asteen tutkinnon vuonna kuluttaja-asiat.

Näiden tulosten perusteella Euroopan komissio tukee kehitystä maisteriohjelmat EU: ssa. Sen jälkeen ajatus parantaa tarjontaa korkeasti koulutettuja ja päteviä työntekijöitä alalla kuluttaja-asioista, Århusin yliopisto (Tanska), Technical University München (Saksa), Wageningenin yliopisto (Alankomaat) ja Varsovan yliopiston Life Science (Puola) todenneet yhteenliittymä, jonka tavoitteena on kehittää Euroopan maisteriohjelma kuluttaja-asioiden (EURECA), jota rahoittaa Euroopan komissio, pääosasto terveys- ja kuluttaja. Ohjelmaa koordinoi Markkinoinnin laitos ja Kuluttajatutkimuskeskus on Technische Universität München (Saksa) ja alkaa syyskuussa / lokakuu 2009. Opetuskielenä on Englanti. ... [-]